Van Basten liet gewoon zijn macht even blijken en schroomt er blijkbaar niet voor iemand een extra steek onder de gordel te verkopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
vind ik ook. Al dat gedoe voor die 4 minuten die hij nog mocht spelen. Laat em dan gewoon al fijn douchen.
Nee, het was een tactische zet om hem nog 4 minuten mee te laten doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Van Basten liet gewoon zijn macht even blijken en schroomt er blijkbaar niet voor iemand een extra steek onder de gordel te verkopen.
Ik denk niet dat die 4 minuten na rust bepalend voor zijn beslissing zijn geweest en had hij hem gewoon kunnen laten douchen tijdens de rust, is wel zo netjes en zo ga je professioneel met elkaar om.
Weet Roemenie dan wat er zich afspeelt in de Oranjekleedkamer tijdens de rust?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, het was een tactische zet om hem nog 4 minuten mee te laten doen.
Anders had Roemenie zich er in de rust al op kunnen instellen.
Ja beetje flauw. Bondscoaches hebben wel vaker last van dat soort flauwe maniertjes. Advocaat was daar helemaal koning in, die liet ooit Bosvelt in blessuretijd invallen in een flutoefenwedstrijd op 0-0.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Elgigante het volgende:
Van Basten liet gewoon zijn macht even blijken en schroomt er blijkbaar niet voor iemand een extra steek onder de gordel te verkopen.
Ik denk niet dat die 4 minuten na rust bepalend voor zijn beslissing zijn geweest en had hij hem gewoon kunnen laten douchen tijdens de rust, is wel zo netjes en zo ga je professioneel met elkaar om.
Kunnen die in de rust ruiken dan dat Mark in de kleedkamer achterblijft?! Gezwam, ze kunnen zich net zo goed er na de rust pas op instellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef DeTolk het volgende:
Nee, het was een tactische zet om hem nog 4 minuten mee te laten doen.
Anders had Roemenie zich er in de rust al op kunnen instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |