Hoe zit het eigenlijk met de handleiding voor de kettingkast ?quote:
Ik zei niet eens goeiemorgen/middagquote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik neem altijd op met:
goede(morgen/middag) -bedrijfsnaam- met charlotte
is pas rond 11:30 uur hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh kijk uit, van dat soort woorden val ik spontaan in slaap!![]()
Siesta, slapen...quote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh kijk uit, van dat soort woorden val ik spontaan in slaap!![]()
Als je het maar niet waagt om je later dan 8.30 hier te meldenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik begin om 08.30uur dus mss haal ik 't wel
Mja, hij reageert niet meer op 't topic dus ik denk dat ik m'n tijd er niet aan ga verspillenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de handleiding voor de kettingkast ?
Tegenwoordig is siesta meer ehm lang niks doen zoals zonnen op het strandquote:
misschien dat ie eindelijk geeft ingezien hoe belachelijk het topic isquote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, hij reageert niet meer op 't topic dus ik denk dat ik m'n tijd er niet aan ga verspillen
belachelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tegenwoordig is siesta meer ehm lang niks doen zoals zonnen op het strand
ik ben gewoon altijd op met koen...quote:
Hoezo belachelijk ! ik heb nu een hele mooie fiets hoor dankzij dat topicquote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien dat ie eindelijk geeft ingezien hoe belachelijk het topic is
nu al?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien dat ie eindelijk geeft ingezien hoe belachelijk het topic is
Hoevaak moet ik je nou nog zeggen dat 10.30 geen tijdstip meer is om moguh te zeggenquote:
Geloof dat jij hier ook woontquote:Op maandag 6 juni 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hou jij je maar bezig met je eige land![]()
Ik hoorde zaterdag dat mensen in india gewoon op straat gaan liggen slapen! ongelofelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tegenwoordig is siesta meer ehm lang niks doen zoals zonnen op het strand
Na 4 bakken koffie begin ik eindelijk een beetje wakker te wordenquote:
tja, wanneer je slaap hebt en geen tijd om een bed te zoeken.. je moet toch wat hèquote:Op maandag 6 juni 2005 10:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik hoorde zaterdag dat mensen in india gewoon op straat gaan liggen slapen! ongelofelijk
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik hoorde zaterdag dat mensen in india gewoon op straat gaan liggen slapen! ongelofelijk
Sommige mensenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, wanneer je slaap hebt en geen tijd om een bed te zoeken.. je moet toch wat hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |