Ik hoorde van de week dat mensen op stage gewoon op hun toetsenbord liggen te slapen ! ongelofelijk !quote:Op maandag 6 juni 2005 10:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik hoorde zaterdag dat mensen in india gewoon op straat gaan liggen slapen! ongelofelijk
Daarom..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben gewoon altijd op met koen...
en als 't extern is met koen csi... waarom moeilijk doen
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Daarom..
Op een gegeven moment was het meer mompelen sportnrecrasiemetijlien
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
, ik moet slapen. Ah kijk, hier kan ik liggen...
dat is het leven van je vriendin en je hondquote:Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa, jitze, ik heb wel een leven. Maar vriendin had vanochtend rijles. En die hond moet ook kakken.
10.30 is geen morning meerquote:
Dus? Dat je onzin loopt te praten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dus?
@ IJlien... Dat doen dakloze wel vaker...
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat is het leven van je vriendin en je hond
mja, voor die 1ne keer per week dat we telefoon krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Daarom..
Op een gegeven moment was het meer mompelen sportnrecrasiemetijlien
Nog zo lang als ik om 10:30 moggûh blijf zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik je nou nog zeggen dat 10.30 geen tijdstip meer is om moguh te zeggen
Ik ga dat straks ook maar eens doen, midden in het centrum op straat slapen..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
ideaal toch
en vrouwen gaan alleen s nachts naar de wc
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
hier is het ook meestal de directeur die beltquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, voor die 1ne keer per week dat we telefoon krijgen
Die hond kan alleen niks zonder mij. Aangezien hij niet capabel is om de sleutel om te te draaien. En vervolgens naar buiten te lopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
had ik me eerder moeten bedenken, dan had ik zondagochtend niet naar huis gefietstquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga dat straks ook maar eens doen, midden in het centrum op straat slapen..
Dan doe je het dus als volgt :quote:Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa, jitze, ik heb wel een leven. Maar vriendin had vanochtend rijles. En die hond moet ook kakken.
je vriendin dus ook niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die hond kan alleen niks zonder mij. Aangezien hij niet capabel is om de sleutel om te te draaien. En vervolgens naar buiten te lopen.
Ik ben gewoon trots op me rootsquote:Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus? Dat je onzin loopt te praten.
Je hebt het de hele godganse dag over spanje, maar je woont gewoon in Nederland.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
had ik me eerder moeten bedenken, dan had ik zondagochtend niet naar huis gefietst
Ik wordt ook amper gebeld, behalve als er verder niemand op de helpdesk zit (woensdagmiddag dus alleen)quote:Op maandag 6 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ben ik nou de enige die nooit gebeld word?
mja, als ik hier alleen zit dan is het wel veel telefoon opnemen.. we zitten hier met z'n negenen en tja dan wil de telefoon wel gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wordt ook amper gebeld, behalve als er verder niemand op de helpdesk zit (woensdagmiddag dus alleen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |