Mwah, als iemand een agent op m'n deur zou kloppen en me zou beschuldigen van moord zou ik ook bijzonder rustig blijven. Ik heb immers niks gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Opemerkelijk wel dat die knul van 17 jaar zo kalm blijft , meestal zijn de onschuldigen juist compleet in paniek in dergelijke situaties, of op zijn minst dus NIET kalm en bedaard.
Ik zou niet weten waarom de jongen uitgeleverd zou moeten worden. Misdrijf heeft in Aruba plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:58 schreef robh het volgende:
Ik ben benieuwd hoe principieel de Nederlandse overheid is betreffende de uitlevering. Wanneer de jongen mogelijk de doodstraf kan krijgen dan zullen ze hem niet uitleveren. Ternminste, zo werkte dat vóórdat JP de buttplug van de VS werd...
Ik ben benieuwd
Blijf je ook kalm als je niet geloofd wordt en je lekker stevig wordt vastgepakt door de agenten die in de veronderstelling zijn dat jij iemand vermoord hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, als iemand een agent op m'n deur zou kloppen en me zou beschuldigen van moord zou ik ook bijzonder rustig blijven. Ik heb immers niks gedaan.
Nu ja, vaak blijkbaar zijn onschuldigen toch wel nerveus worden , of anderszins onrustig, als ze in het verhoorkamertje zitten en uren verhoord worden en vergeet niet dit is een knulletje van 17.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, als iemand een agent op m'n deur zou kloppen en me zou beschuldigen van moord zou ik ook bijzonder rustig blijven. Ik heb immers niks gedaan.
Op dat moment niet, maar dat is ook niet het moment dat de jongen met z'n moeder sprak...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Blijf je ook kalm als je niet geloofd wordt en je lekker stevig wordt vastgepakt door de agenten die in de veronderstelling zijn dat jij iemand vermoord hebt?
Dat is misschien ook wel zo. Maar als ik dan iets tegen m'n moeder/vriendin/etc zou moeten zeggen zou ik er ook vrij rustig onder blijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, vaak blijkbaar zijn onschuldigen toch wel nerveus worden , of anderszins onrustig, als ze in het verhoorkamertje zitten en uren verhoord worden en vergeet niet dit is een knulletje van 17.
Als jij de laatste bent met wie ze gezien is, en op de cctv is helemaal niet te zien dat je haar afgezet zou hebben, je daar dus over gelogen hebt, lijkt het me toch dat je wat nerveus wordt.
We hebben het niet over een knul die in bijzijn van zijn ouders, thuis ondervraagd wordt, maar een knul die gearresteerd is al, en bij wie bepaalde zaken toch ernstig tegen hem werken.
en spontaan werkt ie niet meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Meki het volgende:
http://spaces.msn.com/members/joransloot/PersonalSpace.aspx?_c=
website van de Nederlandse dader
[afbeelding]
quote:De weblog van de Nederlandse jongen Joran van der S. die op Aruba verdacht wordt van betrokkenheid bij de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway is verwijderd, nadat het een platform was geworden van doodverwensingen aan het adres van Joran.
GeenStijl ontdekte de weblog van Joran en bleek niet de enige. Op het forum van de blog werd de Nederlandse jongen, wiens vader rechter is op Aruba, doodgewenst. Inmiddels was er ook een felle discussie tussen enerzijds Nederlandse en anderzijds Amerikaanse ‘posters’ ontstaan over verschillende juridische systemen.
ik zou gaan huilen, als 17 jarige die meegenomen wordt door de politie en weet dat ik de laatste ben met wie ze gezien is , maar ja ik zou dan dus een 17 jarig meisje geweest zijn en geen 17 jarige Casanova die liegt over zijn leeftijd tijdens het stappenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel zo. Maar als ik dan iets tegen m'n moeder/vriendin/etc zou moeten zeggen zou ik er ook vrij rustig onder blijven.
Ik vind dat je nogal makkelijk gevolgtrekkingen maakt. Je weet ook niet of die jongen tegen zijn moeder iets zegt om haar juist te kalmeren, maar ondertussen tijdens de verhoren e.d. wel fors onder druk staat en helemaal niet zo rustig is als dat hij tegen zijn moeder zegt. Nogal natte-vingerwerk, dit 'detectivewerk'.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, vaak blijkbaar zijn onschuldigen toch wel nerveus worden , of anderszins onrustig, als ze in het verhoorkamertje zitten en uren verhoord worden en vergeet niet dit is een knulletje van 17.
Als jij de laatste bent met wie ze gezien is, en op de cctv is helemaal niet te zien dat je haar afgezet zou hebben, je daar dus over gelogen hebt, lijkt het me toch dat je wat nerveus wordt.
We hebben het niet over een knul die in bijzijn van zijn ouders, thuis ondervraagd wordt, maar een knul die gearresteerd is al, en bij wie bepaalde zaken toch ernstig tegen hem werken.
Verkoop hier in Nederland wat XTC aan Amerikaanse 'toeristen" en je krijgt een enkeltje VS en 70 maand cel daar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:19 schreef nikk het volgende:
Ik zou niet weten waarom de jongen uitgeleverd zou moeten worden. Misdrijf heeft in Aruba plaatsgevonden.
Ik zeg toch niet dat hij schuldig IS, enkel dat ik het opvallend vind dat hij zo rustig blijft, gezien het feit dat hij nog maar 17 is dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal makkelijk gevolgtrekkingen maakt. Je weet ook niet of die jongen tegen zijn moeder iets zegt om haar juist te kalmeren, maar ondertussen tijdens de verhoren e.d. wel fors onder druk staat en helemaal niet zo rustig is als dat hij tegen zijn moeder zegt. Nogal natte-vingerwerk, dit 'detectivewerk'.
Je zegt dat de camera's van het hotel niet hebben vastgelegd dat de dame werd afgezet, maar dat is volgens mij niet wat er in de berichten staat. Ik heb niet alles gelezen, maar ik las ergens dat de camera niet had geregistreerd dat Natalee het hotel is binnengekomen. De jongens beweren dat ze het meisje op de parkeerplaats hebben afgezet, en je kan je afvragen of daar camera's hebben gestaan. Misschien is ze afgezet en inderdaad opgepikt door één van de beveiligers, misschien was ze zo stomdronken dat ze in haar uppie aan de wandel is gegaan. Misschien hebben de drie jongens haar niet afgezet, maar dronken op het strand achtergelaten, en durfden ze dat aanvankelijk niet te bekennen. Het is een vreemde zaak, en er staan denk ik sowieso nog een groot aantal opties open over wat er gebeurd is, zeker omdat men nog helemaal geen clue heeft waar het meisje of haar lichaam gebleven is.
Het Holiday Inn is omgeven door bars.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal makkelijk gevolgtrekkingen maakt. Je weet ook niet of die jongen tegen zijn moeder iets zegt om haar juist te kalmeren, maar ondertussen tijdens de verhoren e.d. wel fors onder druk staat en helemaal niet zo rustig is als dat hij tegen zijn moeder zegt. Nogal natte-vingerwerk, dit 'detectivewerk'.
Je zegt dat de camera's van het hotel niet hebben vastgelegd dat de dame werd afgezet, maar dat is volgens mij niet wat er in de berichten staat. Ik heb niet alles gelezen, maar ik las ergens dat de camera niet had geregistreerd dat Natalee het hotel is binnengekomen. De jongens beweren dat ze het meisje op de parkeerplaats hebben afgezet, en je kan je afvragen of daar camera's hebben gestaan. Misschien is ze afgezet en inderdaad opgepikt door één van de beveiligers, misschien was ze zo stomdronken dat ze in haar uppie aan de wandel is gegaan. Misschien hebben de drie jongens haar niet afgezet, maar dronken op het strand achtergelaten, en durfden ze dat aanvankelijk niet te bekennen. Het is een vreemde zaak, en er staan denk ik sowieso nog een groot aantal opties open over wat er gebeurd is, zeker omdat men nog helemaal geen clue heeft waar het meisje of haar lichaam gebleven is.
Ah, hier staan wel een paar mensen tussen die ik ken, twee vrienden van me ook. Zal wel even vragen of een van hen misschien weet of die Joran degene is die bekend heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef halion het volgende:
dit is de site van het broertje van de hoofdverdachte:
http://connect.tickle.com/profile/index.html?id=Oz2jyPmF_KBiNv8U
De zaken liggen enigszins anders...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:03 schreef robh het volgende:
[..]
Verkoop hier in Nederland wat XTC aan Amerikaanse 'toeristen" en je krijgt een enkeltje VS en 70 maand cel daar.
Ik las op die site vd link dat het vermoeden er is dat het idd om Joran gaat, die bekend zou hebben dat "something bad has happened"... omdat hij degene is die niet meer op zijn cel zit (en dus gaat aanwijzen waar de plek is waar something bad happened) ...hoe die site aan die info komt (of degene die hen daar op attent gemaakt heeft) is me een raadselquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het Holiday Inn is omgeven door bars.Vanaf elke parkeerplek is het nog wel een aardig eindje lopen.
Die beveiligingsbeambten daar zijn doorgaans echt te dom voor woorden, en spreken alleen maar Spaans. Zijn vaak van die sneue types; die nemen haar echt niet mee. Maar goed, uitzonderingen bevestigen de regel, nietwaar?
[..]
Ah, hier staan wel een paar mensen tussen die ik ken, twee vrienden van me ook. Zal wel even vragen of een van hen misschien weet of die Joran degene is die bekend heeft.
Het is trouwens wel vreemd dat ze hem in Nederland structureel van der S. noemen, terwijl het duidelijk is dat hij Van der Sloot heet. Ook die zwarte balk is aandoenlijk.
Ja het is NL niet, maar zijn vader is rechter..... ms kan die toch nog enige invloed uitoefenen op een en ander op de een of andere manier?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:36 schreef heiden6 het volgende:
Ja, erg vaag allemaal.
Je hoeft er trouwens niet op te rekenen dat zo'n gozer er vanaf komt met 70 maandjes achter slot en grendel Canal+ kijken hoor. Die gaat rustig dertig jaar de bak in, of levenslang. Daar zijn ze op Aruba echt nite zo moeilijk in.
Groot en lomp. Voorzover ik weet echt een beetje een kneusje, net als z'n broertje. Maar dat is misschien alweer verleden tijd. Als ik die foto's zo zag wordt dat wel enigszins bevestigd; je krijgt het beeld van een 'wannabe' die veel te veel zijn best doet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja het is NL niet, maar zijn vader is rechter..... ms kan die toch nog enige invloed uitoefenen op een en ander op de een of andere manier?
Die Joran ziet er trouwens een stuk ouder uit dan 17, grote knul.
Er staat volgens mij nergens dat de camera bij de parkeerplaats staat. Sterker, er wordt gezegd dat op de camera's niet te zien is dat Holloway het hotel binnengaat. Ik ken de situatie ter plekke niet, maar er zou natuurlijk van alles gebeurd kunnen zijn tussen parkeerplaats en hotelingang.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is op de cctv helemaal niet ze zien, en ik lees dat ze haar bij het hotel hebben afgezet en ze volgens hen dronken naar binnen strompelde, hetgeen dus niet te zien is op de beelden.
Lijkt mij dat de hotelmedewerkers niet aankomen metn beelden van een ingang/parkeerplaats als er nog 23 andere ingangen of parkeerplaatsen zijn die niet bewaakt zijn met camera's.
Ik NEEM AAN dus dat die knullen een ingang/plek beschreven waar ze haar afgezet hebben (hoofdingang?) en dat dat dus zo na te gaan was.
Als het een andere ingang of plek betrof zou dat wel meteen gemeld zijn, lijkt me, door 1 vd knullen.
Ik stel dat er van alles gebeurd kan zijn, misschien zijn die jongens wel schuldig, maar zo vanzelfsprekend is dat niet. Het zal je maar gebeuren, je pikt een dronken scharreltje op en een dag later blijkt ze nadat je haar bij haar hotel hebt afgezet spoorloos verdwenen. En vervolgens wordt je door de politie, die onder grote druk staat van de Amerikaanse media die zich massaal op de kwestie stort, opgepakt.quote:Net zo goed als jij in jouw post nu ook allemaal mogelijkheden neerzet.
quote:Police investigating the disappearance of an Alabama honors student in Aruba arrested a man at dawn Saturday, hours after one of three young men already in custody admitted "something bad happened" to the woman after they took her to the beach.
It was unclear if the 6 a.m. arrest was related to the admission. The same team of officers who arrested five others in the case during the past week went to a home just outside Oranjestad, the capital, and came out with a handcuffed man who looked to be in his 20s.
Saturday morning, police refused to comment on the arrest or say if they had discovered anything overnight that solved the mystery of what happened to Natalee Holloway, 18, who was last seen in the early hours of May 30.
Late Friday, Deputy Police Commissioner Gerold Dompig told The Associated Press that the man who made the statement was leading police to the scene. He refused to identify which of the three young men who took her to a beach the night she went missing made the statement.
dat staat er iid niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er staat volgens mij nergens dat de camera bij de parkeerplaats staat. Sterker, er wordt gezegd dat op de camera's niet te zien is dat Holloway het hotel binnengaat. Ik ken de situatie ter plekke niet, maar er zou natuurlijk van alles gebeurd kunnen zijn tussen parkeerplaats en hotelingang.
[..]
Ik stel dat er van alles gebeurd kan zijn, misschien zijn die jongens wel schuldig, maar zo vanzelfsprekend is dat niet. Het zal je maar gebeuren, je pikt een dronken scharreltje op en een dag later blijkt ze nadat je haar bij haar hotel hebt afgezet spoorloos verdwenen. En vervolgens wordt je door de politie, die onder grote druk staat van de Amerikaanse media die zich massaal op de kwestie stort, opgepakt.
Oeps.. Ik ben niet zo wakker vandaag...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dat is al de derde keer dat dat bericht wordt gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |