Je moet spelers toch eerst testen voor je kan oordelen of ze goed passen in je plannen of niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom lopen er per wedstrijd zoveel nieuwe spelers rond zeker? Wauw jah, het is echt een zeer hecht gezelschap
Dat zeg je nu wel steeds maar teamspirit creeer je echt niet door telkens nieuwe spelers op te roepen die elkaar allemaal nauwelijks kennen. Het is een fabeltje om het een beetje recht te praten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij gaat gewoon prat op een goede teamspirit.
Zij zijn groote n ik ben klein, das niet eerlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de reden waarom Bouma, Van Bommel, Ooijer en Vennegoor weg zijn. Wanneer gaan Kuijt, Van Nistelrooij en Robben weg?
Echt welquote:Op maandag 6 juni 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Ja Daggla kan zo vanachter z'n pctje zien dat van Bommel de rotte appel is bij Oranje die de gezelligheid vergalt.
Kromkamp, Mathijssen, Boulahrouz zijn geblesseerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel steeds maar teamspirit creeer je echt niet door telkens nieuwe spelers op te roepen die elkaar allemaal nauwelijks kennen. Het is een fabeltje om het een beetje recht te praten.
Jij hebt blijkbaar een grenzeloos vertrouwen in Van Basten en kan geen kritisch woord over hem horen. Ik vind hem een wilde west bondscoach met een sterke clubvoorkeur die nogal autistische trekjes vertoont en erg onduidelijk functioneert en communiceert naar zijn spelersgroep.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet spelers toch eerst testen voor je kan oordelen of ze goed passen in je plannen of niet.
Maar de basis is iig vrij hecht. Dat er een spelers geblesseerd zijn is niet de schuld van Marco.
Dat ben ik dan met je eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ruud mag wmb idd ook wel even weg, die speelde helemaal als een dwijl. dweil.
Er is blijkbaar iets aan de hand, anders word je niet zomaar uit het team gezet.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Ja Daggla kan zo vanachter z'n pctje zien dat van Bommel de rotte appel is bij Oranje die de gezelligheid vergalt.
Blessures. Weet je wat dat zijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef clauwheee het volgende:
Teamspirit? Valt nu nog wel mee denk ik.
Wat SCH zegt.
[..]
Inderdaad hij is bondscoach, maar zal niet slagen als clubcoach als hij niet met lastige spelers om kan gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullcrap, helemaal aangezien er zat alternatieven zijn.
Maar hij is dan ook bondscoach en geen clubcoach.
Overigens is Owusu Abeyie bij Ajax weggestuurd toen van Basten daar coach was (geloof ik). Ook omdat ie niet goed functioneerde binnen de groep. Dus dat het een specifieke von Bommel haat is geloof ik niet. Hij gaat gewoon prat op een goede teamspirit.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht nou maar de persconferentie af. Ik weet bijna zeker dat er woorden zijn gevallen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan moet je geen voetbalcoach worden. Het is geen dictatorschap waarbij er geen kritiek gegeven mag worden.
Zat jij ook bij de selectie dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
en erg onduidelijk functioneert en communiceert naar zijn spelersgroep.
Dat vind jij. Ik vind het terecht.quote:
Het heeft niks met blessures te maken. Hij roept vanaf het begin al spelers op alsof het allemaal niks voorstelt daar bij Oranje. Er is een wat lacherig sfeertje over ontstaan en jij hebt het over een 'hecht team'. Beetje rare en krampachtige analyse.quote:
Ga eens vragen bij Seedorf of Davids ofzo....quote:Op maandag 6 juni 2005 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lees de krant eens man, IEDEREEN roemt juist zijn werkwijze.
Nogmaals, IK vind het terecht.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Inderdaad hij is bondscoach, maar zal niet slagen als clubcoach als hij niet met lastige spelers om kan gaan.
En kijk is wat er met Owusu Abeyie is terecht gekomen... Wenger, die wel met lastige jongens om kan gaan, laat hem zelfs een paar minuten pakken in de Premiership, en Owusu mag nu Oranje verdedigen op het WK onder de 20. Dus talent heeft die jongen wel, maar om hem weg te sturen omdat hij lastig is bewijst niet dat van Basten zo'n topcoach is.
Ik bedoelde de spelers die er nu zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ga eens vragen bij Seedorf of Davids ofzo....
en van Bommel, Bouma, Vennegoor en Ooijerquote:Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ga eens vragen bij Seedorf of Davids ofzo....
Kuijt de beste man van het veld??quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clubhaat?
Kuijt en Robben waren de beste mensen op het veld. En ik ben Ajacied.
Dus dat argument slaat als een tang op een varken.
Nogal wiedes dat de spelers die erbij zitten hosanna roepen. Die knijpen hun handjes dicht dat ze erbij zitten en hopen dat ze niet ingeruild worden voor iemand uit Ajax A1quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde de spelers die er nu zitten.
Davids moet niet huilen, die heeft al weken niet gevoetbald.
Ach, ik ga liever af op wat de spelers zeggen dan een gefrustreerde ante Ajacied die het niet kan verkroppen dat ie ongelijk heeft (Weet je nog, met Maduro.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft niks met blessures te maken. Hij roept vanaf het begin al spelers op alsof het allemaal niks voorstelt daar bij Oranje. Er is een wat lacherig sfeertje over ontstaan en jij hebt het over een 'hecht team'. Beetje rare en krampachtige analyse.
En Denneboom, Yildirim, Van den Bergh en al die andere spelers die door Van Basten voor de gek zijn gehouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
en van Bommel, Bouma, Vennegoor en Ooijer
Bouma was niet helemaal fit. En voor Vennegoor lopen er wel wat betere alternatieven rond.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
en van Bommel, Bouma, Vennegoor en Ooijer
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
De spelers zeggen stuk voor stuk dat de sfeer ongekend goed is.
Omdat er geen 'lastige' jongens tussen zitten, jongens die hun bek open trekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De spelers zeggen stuk voor stuk dat de sfeer ongekend goed is.
Je zou je ook eens kunnen afvragen waarom Neerlands beste speler in Oranje niet tot zijn recht komt.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bommel verdient gewoon geen basisplaats zoals hij speelt in Oranje. Dit was ook niet z'n eerste slechte wedstrijd.
Blinde Jood.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat die psv-ers stuk voor stuk janken dat er zoveel spelers uit zijn gegooid.
Maar wel allemaal roepen dat het terecht is dat iemand die iedere wedstrijd voor Milan speelt er niet bij zit..
Ja, Robben, Kuijt, van Persie en Lucius hebben topjaren gekend in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
De angst regeert blijkbaar nu al. De Ajacieden zeggen dat ja.
Van Persie is er al zo vaak bij geweest ook hequote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Robben, Kuijt, van Persie en Lucius hebben topjaren gekend in Amsterdam..
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat die psv-ers stuk voor stuk janken dat er zoveel spelers uit zijn gegooid.
Maar wel allemaal roepen dat het terecht is dat iemand die iedere wedstrijd voor Milan speelt er niet bij zit..
Zijn wedstrijden bij Oranje zijn idd slechter dan bij PSV.. waar zou dat dan aan liggenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bouma was niet helemaal fit. En voor Vennegoor lopen er wel wat betere alternatieven rond..
Bommel verdient gewoon geen basisplaats zoals hij speelt in Oranje. Dit was ook niet z'n eerste slechte wedstrijd.
Kuijt wel eens gehoord over de malaise bij f'noord.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Omdat er geen 'lastige' jongens tussen zitten, jongens die hun bek open trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |