Als je er naast woont is het wel te doenjaquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Binnen die tijd, gewassen, aangekleed en ontbeten. En om 10:30 stond ik in de winkel.
Idd, zie je wel.. Wel top dat je zo adequaat voor je collega's bent enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Binnen die tijd, gewassen, aangekleed en ontbeten. En om 10:30 stond ik in de winkel.
Oi devviequote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er naast woont is het wel te doenja
ik heb ook een sitetje gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
geil he
Dus ik heb sowieso één vaste bezoeker straks
meespammen danquote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Jump het volgende:
is het nu nog niet vol?
het volgende deel staat al klaar
Moet iets meer dan 5 minuten fietsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er naast woont is het wel te doenja
Ze vonden het dan ook goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd, zie je wel.. Wel top dat je zo adequaat voor je collega's bent enzo
Je hebt toch de deeltjes 90...121 klaar staanquote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Jump het volgende:
is het nu nog niet vol?
het volgende deel staat al klaar
Ach de enigste mooie collega is vandaag op vakantie gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je je nog niet hoeft te scheren
Snippetquote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb ook een sitetje gemaakt.
Half wel uit een template gerost, maar ben er zelf erg trots op..
Alleen de tekst opnieuw invoeren en de urls doen, da's nog het irritantste
Zal zo wel een snip ff linken hier![]()
wees blij dat het geen luchtalarm isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef JortK het volgende:
Ziet er spacie uit Sjowhan
Wel netjes gedaan
Zo ze zijn hier bij ons met het alarm bezig word er echt helemaal tam van zo vaak gaat dat ding af
toevallig zelfde pandquote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef VeerMans het volgende:
vanmiddag hier ook al geklooi aan t alarm
uhuh.. eerste maandag van de maand hequote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
toevallig zelfde pand
En ja vanmiddag ook al sirenes maar dat waren ook testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |