vertelquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
Dan hebben we nog wat te doen...
Hmm had net een goed boek gekocht.
echt een aanrader serieusquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef SHERMAN het volgende:
Die staat dan ook nog hoog op mijn lijstje.
mee eensquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
Der Untergang qua film is TOP, heb em 2keer gezien nu, en het blijft me niet vervelen
ja hup meehelpen spemmen want anders schiet het niet opquote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef devzero het volgende:
tralala en weer een weekje verder. Nog even en het is alweer 2006.
Ach.. binnen 20 minuten kan je echt wel op het werk zijn toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
Werd ik om 10:10 wakker gebeld, of ik om 10:30 wilde beginne.
ik niet hoor... moet 20 minuten reizen iedere dagquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. binnen 20 minuten kan je echt wel op het werk zijn toch?
ja hup spam... hebben jullie trouwens de layout van me site gezien die ik gister gepost had?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef VeerMans het volgende:
dus we gan nu spammen?
die m?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
mee eens
Die hitler figuur is echt ziekelijk zo goed speelt die m
die snippet?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
ja hup spam... hebben jullie trouwens de layout van me site gezien die ik gister gepost had?
JA alles klopt gewoon aan die vent echt niet normaal... als jenhem zo over straat zal zien lopen zou je zo denken dat die uit die met brandstof overgoten kuil naar boven is gekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die m?
Maar idd; geweldige rol, geweldige acteur. Elke rol is perfect gespeeld. Film blijft boeien tot het eind
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. binnen 20 minuten kan je echt wel op het werk zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |