quote:
zo moeilijk is het installeren van WP toch niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:32 schreef JortK het volgende:
damn eindelijk werkt de whatpulse op me werk
Ja hij deed het hier niet omdat in IE wat ik nooit gebruik nog een oude proxy instelling stondquote:Op maandag 6 juni 2005 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zo moeilijk is het installeren van WP toch niet?
Of had je speciale rechten daarvoor nodig terwijl je die niet hebt?
En WP werkt samen met IE?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja hij deed het hier niet omdat in IE wat ik nooit gebruik nog een oude proxy instelling stond![]()
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef JortK het volgende:
[..]
ja idd... hij nam daar een instelling van over... stond ook op het WhatPulse forum
Klikken bevorderd je rank bij whatpulse trouwens hequote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik geen last van
Ik heb de proxy express verkeerd ingesteld, want ik dubbelklikte steeds op het pictogram, als ik een andere applicatie weer tevoorschijn wou toveren...
Maargoed, nu dus alles beveiligd tegen mijn klikgrage handjes
vertelquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
Dan hebben we nog wat te doen...
Hmm had net een goed boek gekocht.
echt een aanrader serieusquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef SHERMAN het volgende:
Die staat dan ook nog hoog op mijn lijstje.
mee eensquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
Der Untergang qua film is TOP, heb em 2keer gezien nu, en het blijft me niet vervelen
ja hup meehelpen spemmen want anders schiet het niet opquote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef devzero het volgende:
tralala en weer een weekje verder. Nog even en het is alweer 2006.
Ach.. binnen 20 minuten kan je echt wel op het werk zijn toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
Werd ik om 10:10 wakker gebeld, of ik om 10:30 wilde beginne.
ik niet hoor... moet 20 minuten reizen iedere dagquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. binnen 20 minuten kan je echt wel op het werk zijn toch?
ja hup spam... hebben jullie trouwens de layout van me site gezien die ik gister gepost had?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef VeerMans het volgende:
dus we gan nu spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |