Bakkie 4 of 5 geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 10:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb al 3 bakkies op![]()
Jammer dat hier geen machine staat waar we gratis koffie kunnen krijgen, anders zou het wel wat meer zijn
vorige stage was het wel een machine, koffie werd er toen als water gedronken bijna. Niet goed om een cafeine-verslaving tegen te gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bakkie 4 of 5 geloof ik
Probeer te minderen
Meste wat ik heb gedronken was bij een vorige opdrachtquote:Op maandag 6 juni 2005 10:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vorige stage was het wel een machine, koffie werd er toen als water gedronken bijna. Niet goed om een cafeine-verslaving tegen te gaan
Jawelquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef VeerMans het volgende:
Heb je daar geen last van? zoveel koffie
Ik kan wel iets meer aanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef VeerMans het volgende:
Na een bak of 2 voor 12'en sta ik al strak
dat is inderdaad ook goedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef VeerMans het volgende:
Ik ben alweer op t water overgestapt
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
koffie... ik lust geen koffie... ik weet het ik ben een nep-nerd
we kunnen je dus geen eens een nerd noemenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ofcourse. thee, water, mangosap en cola
Echt erg hequote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
we kunnen je dus geen eens een nerd noemen
Zoveel vrouwen hebben we nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt erg he. Maarja, ze is wel een vrouwelijke nep-nerd dan, dus misschien dat we het beter door de vingers mogen en kunnen kijken
donderdag toch me diploma en dan een niet pc-nerd opleiding doenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
we kunnen je dus geen eens een nerd noemen
tjah. dan moet je het maar door de vingers zien van mijn drink gedragquote:
hèhè.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tjah. dan moet je het maar door de vingers zien van mijn drink gedragwant voor de rest kom ik best in aanmerking hoor
(vraag maar aan jump)
Hehe, druk druk druk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |