Klopt, maar ik zei dat vooral even om aan te geven dat meneer Krupa zowel invloedrijker en bekender was in zijn hoogtijdagen dan meneertje Parsons ooit zal zijn, en dat ik dus persoonlijk geen reden zie waarom een zichzelf respecterende muziekliefhebber AP hoger zou inschatten dan Krupa.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is inderdaad een groot verschil tussen bekend en invloedrijk.
En bekendheid bij het grote publiek wil eigenlijk helemaal niks zeggen over muzikale kwaliteiten.
Neem een Marco Borsato, of Kane, muzikaal stelt het allemaal niet zo heel veel veel voor en historisch zal het over pakweg 15 jaar al helemaal niks voorstellen, maar commercieel slaat het wel aan, en is het dus bekend bij het grote publiek.
Ehm, nee...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef Z het volgende:
The Coral, dat zijn toch jongetjes van 16-17?
Ze zijn ondertussen wel wat ouder geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef Z het volgende:
The Coral, dat zijn toch jongetjes van 16-17?
Aan Silverchair refereer ik ook nog steeds als 'die jongetjes van 16'.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Z het volgende:
Time flies.
Wat doen die eigenlijk tegenwoordig? Barkeepen of vakkenvullen of zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Aan Silverchair refereer ik ook nog steeds als 'die jongetjes van 16'.
Doe maar.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Z het volgende:
Die zanger was toch erg ziek? En waarschijnlijk al weer beter en weer muziek aan het maken.
Zullen we de vraag GLO's overigens parkeren? Dan verzin ik wel even een vraag...
Zanger Daniel Johns speelt op dit moment in The Dissociatives. Ze zijn komende woensdag trouwens te zien in de Melkweg. Daarnaast is meneer inmiddels getrouwd met Natalie Imbruglia.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat doen die eigenlijk tegenwoordig? Barkeepen of vakkenvullen of zo?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:27 schreef DaisyDuke het volgende:
broken social scene
Ah okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zanger Daniel Johns speelt op dit moment in The Dissociatives. Ze zijn komende woensdag trouwens te zien in de Melkweg. Daarnaast is meneer inmiddels getrouwd met Natalie Imbruglia.
Dat heeft ie goed gedaan dan....quote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Daarnaast is meneer inmiddels getrouwd met Natalie Imbruglia.
Ik probeer op de hoogte te blijven ja!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En jij kent echt alle concertagendas uit je hoofd, is het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |