okquote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dat is nu wel genoeg.
Nu effe ontopic mensen
Tja ik doe mijn best hequote:
Ik heb altijd gelijk.quote:
U weet toch wel wanneer u moet pulsen hequote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef Jojogirl het volgende:
Nou die 300k moet te halen zijn voor m'n vakantie (ik ga komend weekend weg).
ssssssssttt!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
U weet toch wel wanneer u moet pulsen he
pets op je kaakquote:
hey!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:55 schreef addie84 het volgende:
[..]
hey!
niet agressief worden!
sorry zeggen en handje geven!
woutabest filmquote:Op zondag 5 juni 2005 23:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
vanaf 2002 al
en nu ga ik Constantine kijken
quote:
he don't mindquote:
quote:
Tuurlijk. Verpest m'n cover-up nou niet joh!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
U weet toch wel wanneer u moet pulsen he
wij zijn goedquote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het wel erg hard ja.
Noordoosten van Spanje.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:51 schreef addie84 het volgende:
waar ga je heen dan?
Ja, maar dus niet naar Lloret of Salouquote:
ik ga in de zomer ook naar de costa brava en ik zit vlak naast girona danquote:Op maandag 6 juni 2005 00:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet naar Lloret of Salou
* Jojogirl gaat kamperen, wandelen, geocachen en naar Barcelona, Figueres en Girona.
Gaaf! Ben je er al eerder geweest?quote:
Hé, toevallig. * Jojogirl zit ook ter hoogte van Girona, maar dan wel aan de kust. En veel foto's maken zal wel lukken. Volgens m'n vriend ben ik van het type stap-foto-stap-stap-foto-stap-stap-stap-foto-stap-fotoquote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ga in de zomer ook naar de costa brava en ik zit vlak naast girona danveel foto's maken he
ik wil weten hoe het er uit ziet daar
ik ga dan naar pals toequote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hé, toevallig. * Jojogirl zit ook ter hoogte van Girona, maar dan wel aan de kust. En veel foto's maken zal wel lukken. Volgens m'n vriend ben ik van het type stap-foto-stap-stap-foto-stap-stap-stap-foto-stap-foto
Jaartje of 5 geleden ben ik er nog geweest. Geweldige stad!quote:Op maandag 6 juni 2005 00:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Gaaf! Ben je er al eerder geweest?
* Jojogirl is er nog nooit eerder geweest. M'n leraar Spaans werd ook helemaal enthousiast toen hij hoorde dat ik naar Spanje ging en ging me allerlei tips geven. Heb er al helemaal zin in.
Daar ben ik lekker al overheen, maar het interesseert me werkelijk geen ene reetquote:Op maandag 6 juni 2005 00:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog steeds smoor druk op msn![]()
Heb zit momenteel op 116.000
GAAF!!quote:Op maandag 6 juni 2005 00:13 schreef Jojogirl het volgende:
Pals?! Ik ookIk ga 3 weken, '/m eerste weekend van juli.
En nu ga ik maffen.:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |