eind van de maand lieverdquote:
Ik ben tegen dit planquote:Op maandag 6 juni 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
Niks mis mee lijkt me.
quote:Van Bommel is zwaar teleurgesteld en overweegt te stoppen als international.
Jij weet wat er is gebeurd? Enlighten me.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef SCH het volgende:
Wat een blamage voor Van Basten dit. Nederlandse beste speler op deze manier laten vallen. Alleen maar triest.
Lul niet zo dom met je Ajax brilquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef JaWi het volgende:
Eindelijk eens een coach die stappen durft te nemen. Het is gewoon duidelijk waarom van Bommel weg is gestuurd, en dat zegt meer over die duitser zelf dan over Marco.
Hij is weggestuurd. Dat is toch dom of niet dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij weet wat er is gebeurd? Enlighten me.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef JaWi het volgende:
Eindelijk eens een coach die stappen durft te nemen. Het is gewoon duidelijk waarom van Bommel weg is gestuurd, en dat zegt meer over die duitser zelf dan over Marco.
Ik had hem niet weggestuurd nee. Maar de reden zullen we vanmiddag wel horen. Ik weet alleen dat 'ie slecht speelde (niet de eerste keer dat dat gebeurt in oranje).quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is weggestuurd. Dat is toch dom of niet dan?
Vakantie. Dat welquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt vakantie
Of ga je ook werken??
Lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vakantie. Dat wel
werken ga ik volgend jaar het hele jaar doen
Denk je echt dat Marco gaat zeggen: "Johan wil hem er niet langer bij"?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Suijk het volgende:
Maar de reden zullen we vanmiddag wel horen.
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef JaWi het volgende:
Vervolgens ga je er uitmermate onprofessioneel af en kan je het ook nog niet verkroppen dat je vervanger zijn werk wel goed doet.
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef JaWi het volgende:
Je voert 50 minuten lang je taak niet uit, je pikt signalen (warmlopen andere spelers) niet op. En je gaat in de 2e helft op zelfde voet verder. Vervolgens ga je er uitmermate onprofessioneel af en kan je het ook nog niet verkroppen dat je vervanger zijn werk wel goed doet.
Ik mag hem niet nee, maar Nigel deed het gewoon een stuk beter. Maar voorlopig maar even afwachten wat van Basten vanmiddag te melden heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijk
Van Bommel kan gemist worden. En lachen doen wij wel in 2006quote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |