Ach, met het tempo waarmee die reeks voorbijgaat tegenwoordig kan je rustig een middagje werken. Met de twee topics die dan weer volgepraat zijn zou de rel wel weer moeten zijn doodgebloedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
lekker reltopic geworden in singles
Beetje jammer.
Maar dan moet ik echt gaan werken enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, met het tempo waarmee die reeks voorbijgaat tegenwoordig kan je rustig een middagje werken. Met de twee topics die dan weer volgepraat zijn zou de rel wel weer moeten zijn doodgebloed.
Was dat dan al niet zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer.
Bij vlagen. Als het niet zo rap zou gaan, zou het een heel aardig "ik heb nu even vijf minuutjes geen zin om te werken"-lurktopic zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef Pheno het volgende:
Was dat dan al niet zo?
quote:
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij vlagen. Als het niet zo rap zou gaan, zou het een heel aardig "ik heb nu even vijf minuutjes geen zin om te werken"-lurktopic zijn.
Soms is een onderwerp op? Half fok! is zo toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.
Soms is een onderwerp gewoon op, brengt het niets nieuws meer. Nu is het een vrijbrief om te rellen.
Goh, ik moet er toch maar eens gaan kijken![]()
Ik ben het in retrospect (en met pijn in mijn hart) dan nu ook wel eens met de beslissing van Copycat, Frenkie en ScOrPiOn.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
Dat topic is gewoon niet te volgen. Plus alle herhalingen, flames etc maakt het er niet echt leuker op.
Soms is een onderwerp gewoon op, brengt het niets nieuws meer. Nu is het een vrijbrief om te rellen.
Je gaat modjes toch geen gelijk geven, tssssquote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben het in retrospect (en met pijn in mijn hart) dan nu ook wel eens met de beslissing van Copycat, Frenkie en ScOrPiOn.
So true... Maar ja, op de helft van de topics zit dan ook allang een slotjequote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Soms is een onderwerp op? Half fok! is zo toch?
Tuurlijk wel. Dan worden ze vanzelf overmoedig en voilà, we hebben weer iets om over te rellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
Je gaat modjes toch geen gelijk geven, tssss
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiserenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
Lijkt me ook. Dus on(offtopic): hoe was jouw weekend MM?
Mijn mobieltje maakt het na al die jaren nog goed. Siemens A50, ook wel "el cheapo" genoemdquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiseren
Die van jou dan?
Ik wil best ritueel mijn mobiel verbranden voor een date hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Afgezien van mn Samsung d500 naar de kloten ging...goed. Werd getroost door het meisje waar ik een crushje op heb. Beetje duur grapje alleen, elke keer mn telefoon kapot maken om dat te realiseren
Die van jou dan?
edit: ik las WM
Sinds wanneer geef jij antwoord voor mij?!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die van jou dan?
edit: ik las WM
Haha, nee hoor, zo irritant ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje maakt het na al die jaren nog goed. Siemens A50, ook wel "el cheapo" genoemd
Edit: Ik dacht al: WM een kloon van MM
Het zou wel de grap van het single topic zijn, als het wel zo wasquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, zo irritant ben ik nou ook weer niet![]()
Het zou op zich ook erg knap zijn dat ik zo lang met mezelf of msn of aan de telefoon kan zittenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou wel de grap van het single topic zijn, als het wel zo was
De WM kant van ons heeft gewoon een grotere bekquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef WeirdMicky het volgende:
WM een kloon van MM?Ik heb meer dan 10.000 posts extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |