oh jee de laatste keer, make your , subtiele, move woman!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog steeds niet... En die zie ik de 20ste pas weer... en dat is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer.
Opties, opties.....
Ja nou... We zouden na afloop van de cursus met z'n allen op stap gaan in Amsterdam. Maar de vrienden waarvan ik al had besloten dat ze als 'achter de hand slaapplaats' zouden fungeren, zijn dan op vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef DarkElf het volgende:
oh jee de laatste keer, make your , subtiele, move woman!
Wie mij?! Ik ben blij voor je sukkel!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Goedemorgen schatjes
Ja, ik ben verliefd
verkapt MM pesten![]()
Als het er nog niet staat: gooi het in feedback.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:01 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik pas onhandig vind...
dat de homepage icoon helemaal rechts staat...
als je dan wilt quoten heb ik vaak de verkeerde te pakken
Jij had gelijk, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Wie mij?! Ik ben blij voor je sukkel!!!Zit nog een leuke extra aan dit verhaal namelijk!
![]()
Ik had gelijk... de hele tijd al!
Je hele leven, schat, je hele levenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij had gelijk, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
Ik kom straks wel even op MSN om even het weekend te bespreken als dat mag
Vertel dat maar meteen hier dan! Als ik straks terugkom van college verwacht ik hier een uitgebreide beschrijving!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
Ik ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
o vertel eensquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hele leven, schat, je hele leven![]()
Ja, jij mag natuurlijk alles, komt mij ook wel goed uit eigenlijkIk ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
Dat single topic stroomt straks leegquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hele leven, schat, je hele leven![]()
Ja, jij mag natuurlijk alles, komt mij ook wel goed uit eigenlijkIk ben erg benieuwd en heb zelf ook nog wel wat te vertellen denk ik
he jammer, geen spannende verhalen over geheime liefdesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
Daar had t helemaal niet mee te maken!!!!Ik heb ook wel andere dingen te vertellen dan geheime liefdes hoor
Liegbeestquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
Daar had t helemaal niet mee te maken!!!!Ik heb ook wel andere dingen te vertellen dan geheime liefdes hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |