abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27667612
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:14 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in.. Kan moeilijk mijn gevoel uitleggen en beschrijven enzo..
Maar de persoon over wie t gaat weet gelukkig wel precies hoe en wat.. alleen vind ik niet dat je alles hier neer kan zetten, omdat ze nog al erg prive zijn enzo

Maar verder vind ik de reacties erg lief enzo..
ergo, hij leest dus mee, en je dacht, ik open een topic en probeer zo zijn begrip af te dwingen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin maandag 6 juni 2005 @ 10:31:26 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27667820
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef milagro het volgende:

[..]

ergo, hij leest dus mee, en je dacht, ik open een topic en probeer zo zijn begrip af te dwingen
Psies ende scherp.
Ze had het toch met Boe?
Of met Roellio?
Nou ja, een van die 2.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:32:35 #53
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_27667864
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is ook niet echt nodig.. Ik weet zelf vaak prima een oplossing voor problemen, als je dat een beetje laat doorschemeren is het ook voor de meeste mannen duidelijk dat je niet op een oplossing zit te wachten. Als ik het echt te kwaad krijg en emotioneel word, zijn er toch ook wel mannen die daar raad mee weten...
[..]

De vraag is of je er uberhaupt dan verstandig aan doet om het hier neer te zetten, want je maakt iedereen wel nieuwsgierig zo.
[..]

Nee misschie had ik t nie moeten neer zetten.. naja ik ben t iig even kwijt
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  Admin maandag 6 juni 2005 @ 10:33:19 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27667890
Blumchen en Da_Sandman
Blumchen en Roellio
Blumchen en Timbob
Boebiedoe en Aventura
Boebiedoe en Billy-jean
Boebiedoe en Bl0emetje
Boebiedoe en Fauve
Boebiedoe en Katje
Boebiedoe en Marlous
Boebiedoe en Ripley
Met roellio dus, en hej, die post hier van de week dattie een kamergenote zo leuk vind...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 6 juni 2005 @ 10:33:46 #55
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_27667910
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer het gesprek wat ik met hem heb gehad.. dat het daarin erg duidelijk was voor hem dan
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_27668003
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer het gesprek wat ik met hem heb gehad.. dat het daarin erg duidelijk was voor hem dan
Maar hij leest ook mee dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 10:43:27 #57
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27668203
er staat anders wel een bloemetje tussen yvonne
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27670507
Ik vind Roellio ook een zoutloze zak hooi.

Groetjes,

VAC.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelvetAcidChrist op 06-06-2005 12:14:23 ]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  Admin dinsdag 7 juni 2005 @ 08:06:16 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27698490
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
er staat anders wel een bloemetje tussen yvonne
Ja, bloemetje is weer een ander,
blumchen en roellio kloppen wel

dinsdag 7 juni 2005 @ 08:25:37 #60
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27698649
Op basis van wat je hier post leef je jezelf anders ook voor geen meter in hem in
Vampire Romance O+
pi_27729833
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:25 schreef MouseOver het volgende:
Op basis van wat je hier post leef je jezelf anders ook voor geen meter in hem in
Dat hoef ook niet. Ze is een vrouw. Inlevingsvermogen wordt alleen van mannen verwacht.
Ja, ik generaliseer.
pi_27729874
Het spijt me zeer hoor. Maar inleven doe ik wel. Maar dan bekijk ik het vanuit mijn eigen ik. En bekijk het rationeel en optimistisch. Maar dat is dan weer te direct of te hard. Je moet eigenlijk altijd maar meejanken met die vrouwen. Dat stoot me tegen het hoofd. Vrouwen, denk na, jullie hebben per definitie ongelijk tot het tegendeel daadwerkelijk is bewezen.
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:36:14 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27729948
ik weet niet hoe serieus ik dit topic moet inzien ofzo.
maar aangezien het nog even in r&p staat, denk ik, aan de teksten van ts in het begin, vooral dat de man in kwestie heel erg bang is. misschien moet je als vrouw wat meer gevoel hebben voor die angst-reactie die kan overkomen als onverschilligheid. wellicht is wat meer info op een relaxte manier wat beter soms. bankje, wijntje, geen ruzie zoeken etc...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27729980
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet hoe serieus ik dit topic moet inzien ofzo.
maar aangezien het nog even in r&p staat, denk ik, aan de teksten van ts in het begin, vooral dat de man in kwestie heel erg bang is. misschien moet je als vrouw wat meer gevoel hebben voor die angst-reactie die kan overkomen als onverschilligheid. wellicht is wat meer info op een relaxte manier wat beter soms. bankje, wijntje, geen ruzie zoeken etc...
Met alle respect hoor, maar zoiets kan je inderdaad voorstellen. En zo begint het dan ook, maar de emoties spelen de vrouw dan alsnog al gauw parten. Ergo, mijns inziens valt er niet vaak serieus te praten over bepaalde kwesties.
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:43:05 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27730034
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Klasse het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar zoiets kan je inderdaad voorstellen. En zo begint het dan ook, maar de emoties spelen de vrouw dan alsnog al gauw parten. Ergo, mijns inziens valt er niet vaak serieus te praten over bepaalde kwesties.
dat ben ik helemaal niet met je eens. alles is juist te bepraten. en zo eng is een beetje inlevingsvermogen niet.
  Milf woensdag 8 juni 2005 @ 01:43:13 #66
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_27730038
Ik weet waar je het over hebt meis. .

En dat is zeer zeker geen luchtig onderwerp. En dan mag een beetje inlevingsgevoel best wel. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:44:46 #67
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_27730059
Er moet ook een mannenazijnpistopic komen vind ik,!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_27730064
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat ben ik helemaal niet met je eens. alles is juist te bepraten. en zo eng is een beetje inlevingsvermogen niet.
Alles is zeer zeker te bepraten vanuit mijn oogpunt. Maar dan moet het praten zijn. En geen constante woedeuitspattingen/gejank. Inlevingsvermogen is er zeer zeker wel, tot op een bepaald punt.
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:46:42 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27730080
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:45 schreef Klasse het volgende:

[..]

Alles is zeer zeker te bepraten vanuit mijn oogpunt. Maar dan moet het praten zijn. En geen constante woedeuitspattingen/gejank. Inlevingsvermogen is er zeer zeker wel, tot op een bepaald punt.
dat zeg ik. met een juiste benadering is er over elk probleem goed te praten.
pi_27730094
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zeg ik. met een juiste benadering is er over elk probleem goed te praten.
Jammer dat we gelijk moeten krijgen. Maar dat is zeker waar. Maar jij kent het probleem niet dat als je een keer een harde opmerking, terechte overigens, maakt mevrouw gelijk geėmotioneerd raakt?
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:49:53 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27730111
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:48 schreef Klasse het volgende:

[..]

Jammer dat we gelijk moeten krijgen. Maar dat is zeker waar. Maar jij kent het probleem niet dat als je een keer een harde opmerking, terechte overigens, maakt mevrouw gelijk geėmotioneerd raakt?
ik ken ts niet nee idd. en daar had ik het over. ik denk dat ze heel goed weet dat ze met een andere toon meer ruzie kan vermijden. geldt ook voor mannen trouwens.
pi_27730143
En overigens de kerel van mevrouw TS heeft ditmaal geheel gelijk. Kom op zeg, als jij met iets ernstigs rondloopt ga je naar de dokter en laat je je opereren. Doe je dat niet, en blijf je ermee rondlopen ga je in het ergste geval alsnog dood.

Aan dat soort dingen moet je alles doen. Gewoon gaan, ik snap dat gezeik niet waarom mensen bang zijn voor de slechte uitslag.
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:53:49 #73
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27730154
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:52 schreef Klasse het volgende:
Aan dat soort dingen moet je alles doen. Gewoon gaan, ik snap dat gezeik niet waarom mensen bang zijn voor de slechte uitslag.
Mensen denken dat ze heel belangrijk zijn en zien in bij ziekte dat de wereld gewoon verder draait.
pi_27730174
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mensen denken dat ze heel belangrijk zijn en zien in bij ziekte dat de wereld gewoon verder draait.
Jammer inderdaad dat veel van die luitjes de keiharde realiteit niet onder ogen willen zien.
Wie anders?
Een legende.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:58:48 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27730201
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:52 schreef Klasse het volgende:
En overigens de kerel van mevrouw TS heeft ditmaal geheel gelijk. Kom op zeg, als jij met iets ernstigs rondloopt ga je naar de dokter en laat je je opereren. Doe je dat niet, en blijf je ermee rondlopen ga je in het ergste geval alsnog dood.

ja tuurlijk moet je gaan. dat staat buiten kijf.
pi_27730216
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja tuurlijk moet je gaan. dat staat buiten kijf.
En het is begrijpelijk dat zoiets moeilijk is. Ik bedoel, ik heb een ook een keer moeten gaan voor zoiets dergelijks. Uitslag is niet leuk, maar je weet dat er nog vanalles aan te doen is. Waarom zou je iets zo ver laten komen. Kan ik me erg boos om maken eigenlijk. En ja, ik draaf door, maar mensen moeten begrijpen dat ze sowieso niet beter worden als ze maar niet gaan.
Wie anders?
Een legende.
pi_27741422
Als we dan toch lekker aan het generaliseren zijn...

Vaak beginnen vrouwen zo'n soort gesprek ook met het vooroordeel dat de man "het toch wel weer niet zal begrijpen".
Okey, de man geeft dan vaak een antwoord dat meer neigt naar rationalisme dan naar gevoel.
Dat antwoord heeft twee aspecten: het rationalistische wat mannen meer hebben. Een antwoord geven om het gesprek te starten / gaande te houden, want wat moet men immers zeggen wanneer het gesprek nog echt op gang moet komen?
In plaats van gelijk dat vooroordeel "hij snapt het waarschijnlijk toch weer niet" bevestigd te zien, zou de vrouw ook eensch kunnen proberen verder te borduren op dat wat de man misschien wel met de beste intenties tot begrijpen/inleven/meeleven zegt.
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Uh... yeah, Brain, but this time you wear the tutu!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')