ergo, hij leest dus mee, en je dacht, ik open een topic en probeer zo zijn begrip af te dwingenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.. Kan moeilijk mijn gevoel uitleggen en beschrijven enzo..
Maar de persoon over wie t gaat weet gelukkig wel precies hoe en wat.. alleen vind ik niet dat je alles hier neer kan zetten, omdat ze nog al erg prive zijn enzo
Maar verder vind ik de reacties erg lief enzo..![]()
![]()
Psies ende scherp.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ergo, hij leest dus mee, en je dacht, ik open een topic en probeer zo zijn begrip af te dwingen
Nee misschie had ik t nie moeten neer zetten.. naja ik ben t iig even kwijtquote:Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt nodig.. Ik weet zelf vaak prima een oplossing voor problemen, als je dat een beetje laat doorschemeren is het ook voor de meeste mannen duidelijk dat je niet op een oplossing zit te wachten.Als ik het echt te kwaad krijg en emotioneel word, zijn er toch ook wel mannen die daar raad mee weten...
[..]
De vraag is of je er uberhaupt dan verstandig aan doet om het hier neer te zetten, want je maakt iedereen wel nieuwsgierig zo.
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer het gesprek wat ik met hem heb gehad.. dat het daarin erg duidelijk was voor hem danquote:Op maandag 6 juni 2005 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ergo, hij leest dus mee, en je dacht, ik open een topic en probeer zo zijn begrip af te dwingen
Maar hij leest ook mee dusquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer het gesprek wat ik met hem heb gehad.. dat het daarin erg duidelijk was voor hem dan
Ja, bloemetje is weer een ander,quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
er staat anders wel een bloemetje tussen yvonne
Dat hoef ook niet. Ze is een vrouw. Inlevingsvermogen wordt alleen van mannen verwacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:25 schreef MouseOver het volgende:
Op basis van wat je hier post leef je jezelf anders ook voor geen meter in hem in![]()
Met alle respect hoor, maar zoiets kan je inderdaad voorstellen. En zo begint het dan ook, maar de emoties spelen de vrouw dan alsnog al gauw parten. Ergo, mijns inziens valt er niet vaak serieus te praten over bepaalde kwesties.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet hoe serieus ik dit topic moet inzien ofzo.
maar aangezien het nog even in r&p staat, denk ik, aan de teksten van ts in het begin, vooral dat de man in kwestie heel erg bang is. misschien moet je als vrouw wat meer gevoel hebben voor die angst-reactie die kan overkomen als onverschilligheid. wellicht is wat meer info op een relaxte manier wat beter soms. bankje, wijntje, geen ruzie zoeken etc...
dat ben ik helemaal niet met je eens. alles is juist te bepraten. en zo eng is een beetje inlevingsvermogen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Klasse het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar zoiets kan je inderdaad voorstellen. En zo begint het dan ook, maar de emoties spelen de vrouw dan alsnog al gauw parten. Ergo, mijns inziens valt er niet vaak serieus te praten over bepaalde kwesties.
Alles is zeer zeker te bepraten vanuit mijn oogpunt. Maar dan moet het praten zijn. En geen constante woedeuitspattingen/gejank. Inlevingsvermogen is er zeer zeker wel, tot op een bepaald punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal niet met je eens. alles is juist te bepraten. en zo eng is een beetje inlevingsvermogen niet.
dat zeg ik. met een juiste benadering is er over elk probleem goed te praten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:45 schreef Klasse het volgende:
[..]
Alles is zeer zeker te bepraten vanuit mijn oogpunt. Maar dan moet het praten zijn. En geen constante woedeuitspattingen/gejank. Inlevingsvermogen is er zeer zeker wel, tot op een bepaald punt.
Jammer dat we gelijk moeten krijgen. Maar dat is zeker waar. Maar jij kent het probleem niet dat als je een keer een harde opmerking, terechte overigens, maakt mevrouw gelijk geėmotioneerd raakt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg ik. met een juiste benadering is er over elk probleem goed te praten.
ik ken ts niet nee idd. en daar had ik het over. ik denk dat ze heel goed weet dat ze met een andere toon meer ruzie kan vermijden. geldt ook voor mannen trouwens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:48 schreef Klasse het volgende:
[..]
Jammer dat we gelijk moeten krijgen. Maar dat is zeker waar. Maar jij kent het probleem niet dat als je een keer een harde opmerking, terechte overigens, maakt mevrouw gelijk geėmotioneerd raakt?
Mensen denken dat ze heel belangrijk zijn en zien in bij ziekte dat de wereld gewoon verder draait.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:52 schreef Klasse het volgende:
Aan dat soort dingen moet je alles doen. Gewoon gaan, ik snap dat gezeik niet waarom mensen bang zijn voor de slechte uitslag.
Jammer inderdaad dat veel van die luitjes de keiharde realiteit niet onder ogen willen zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze heel belangrijk zijn en zien in bij ziekte dat de wereld gewoon verder draait.
ja tuurlijk moet je gaan. dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:52 schreef Klasse het volgende:
En overigens de kerel van mevrouw TS heeft ditmaal geheel gelijk. Kom op zeg, als jij met iets ernstigs rondloopt ga je naar de dokter en laat je je opereren. Doe je dat niet, en blijf je ermee rondlopen ga je in het ergste geval alsnog dood.
Aan dat soort dingen moet je alles doen. Gewoon gaan, ik snap dat gezeik niet waarom mensen bang zijn voor de slechte uitslag.
En het is begrijpelijk dat zoiets moeilijk is. Ik bedoel, ik heb een ook een keer moeten gaan voor zoiets dergelijks. Uitslag is niet leuk, maar je weet dat er nog vanalles aan te doen is. Waarom zou je iets zo ver laten komen. Kan ik me erg boos om maken eigenlijk. En ja, ik draaf door, maar mensen moeten begrijpen dat ze sowieso niet beter worden als ze maar niet gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk moet je gaan. dat staat buiten kijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |