Lees je eens inquote:
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
Wit!
je hebt maar 2 opties
óf geel
óf wit
newbies![]()
* hele diepe zucht *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!![]()
Daarom moet je ook kiezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
geel én wit is gewoon-weg GEEN combinatie!![]()
Omdat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
waarom wit of geel? en niet iets anders..![]()
toen was het wit gecentreerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort relquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
f*ck, had ik toch beter op moeten letten!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
Ik moet echt minder feesten... mijn geheugen is echt slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
geel
Witquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die topics mogen na 255 post ook wel weer dicht
geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |