toen was het wit gecentreerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort relquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Xebrozius het volgende:
This brings back memories(geel trouwens)
Stond het toen ook atijd aan de linkerkant?![]()
f*ck, had ik toch beter op moeten letten!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
Ik moet echt minder feesten... mijn geheugen is echt slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker ... dat was toen bij de overgang van de oude naar de oude nieuwe ook al een soort rel!
echt tientallen uitlijning topics geweest
geel
Witquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die topics mogen na 255 post ook wel weer dicht
geel
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die topics mogen na 255 post ook wel weer dicht
geel
Waar! Wit!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
"klik hier om het msn adres van timbob te bekijken"
mijn privacy! wat doe je
en geel
Waar zit dat (gele) msn knopje danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef timbob het volgende:
dat msn knopje heeft trouwens veel toegevoegde waarde
wit?
Nu zie ik het ook ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
in foksilver zittie juist niet
[afbeelding]
zo!
ja, die naar dezelfde pagina links als het knopje profiel, dat er 50 pixels naast zitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook ja!
fokforuk_dark heeft dus wel msn
wit!
Dan neem je een witte achtergrond ipv transparant?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Fijn?
Altijd die stress als je een transparant plaatje (wat absoluut een witte achtergrond nodig had) postte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |