quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Joz het volgende:jajajajajaja is dit t topic waarin ik kan melden dat t superkoel is dat de mannetjes met de petjes in revenge of the sith zaten !!
![]()
echt te koel, eerst worden al die starships bestuurt door van die robotjes (droids) dan door die clones en aan t einde als darth vader rondloopt zitten ze er gewoon weer, de mannetjes met de petjes
![]()
echt vetkoel.
Leek idd wel een beetje op een soort sixties revival. Darth Vader had nog net geen wijde broekspijpen en een vetkuif.
Ik ben trouwens, kennelijk als 1 van de weinigen, niet echt positief over de derde SW, al vond ik hem overall wel beter dan de eerste 2. Puntsgewijs:
- Het acteerwerk, en met name het dramatische gedeelte, is t.o.v. om te huilen. Die gast die Anakin speelt kan het gewoon niet imo en acteurs als Mcgreggor zijn gewoon vleugellam vanwege de beroerde kwaliteit van de dialogen. Het eind met Vader die nooooo roept is ook een moment waarop ik dacht naar een power ranger ep te kijken. Tenenkrommend.
- Lucas gaat ontzettend geforceerd te werk bij het aan elkaar breien van deel 3 en 4. Sommige zaken lopen ietwat brakkig. Yoda geeft bijv. wel heel snel op na zijn krachtmeting met Sidious terwijl hij notabene niet eens aan de verliezende hand is. Mamma Padme heeft geen zin meer om te leven, zelfs niet voor haar kids. Ben je klaar mee, met zo'n moeder. De manier waarop ze de namen opnoemt bij de geboorte ligt er ook wel erg dik bovenop. Ff een lijstje afwerken lijkt het wel. Erg jammer. Imo is er op zich niks mis mee om bepaalde zaken niet bij de naam te noemen. Zeker als het leemtes zijn die de kijker zelf ook prima in kan vullen.
- Het sabre gevecht tussen sidious en mace en co is wel erg lame. Die andere jedi worden wel erg simpel neergeprikt en het gevecht tussen mace en sidious verloopt wel erg traag als deze vergeleken wordt met de andere sabre gevechten in de film.
- Wie de neuk is Grievous? Kwamen ze actiefiguren tekort voor in de happymeals ofzow? Wat dachten ze? Kom we drukken er een semimetalen baddy in met een ademhalingsprobleem want dat hebben we nog niet eerder gedaan?
![]()
Ik snap niet waarom ze i.p.v. grievous er in te gooien, niet gewoon Dooku wat meer screentime hebben gegeven. Dan had zijn karakter ook nog iets uitgediept kunnen worden.
Mjah, weinig positief dus. Begrijp me niet, de originele films kunnen me wel degelijk heel erg bekoren, maar op dezelfde voet doorgaan qua acteerwerk en dialogen voldoet niet meer anno 2005 imo. Alleen leunen op CGI kon nog toen sfx in de kinderschoenen stonden, nu kom je daar niet meer mee weg. Ik ben benieuwd welke producten er allemaal nog uit de SW franchise komen rollen en wanneer Lucas eens een keer wat nieuws maakt.