abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27655468
Ik denk open een nieuw topic ik zie dat 6 gesloten is.

Ik heb wat nieuws over geruchten over Star Wars films die voor Episode 1 afspelen.
check this out.

http://www.theforce.net/t(...)de_I_Movie_92964.asp
pi_27657325
Nog een nieuwtje:

Op 19 juni is er op Discovery Channel: The Science Of Star Wars met George Lucas en gepresenteerd door R2-D2 en C-3PO
pi_27662650
Beetje Star Wars Humor

Chewbacca is probably still picking sand out of his hair from the Battle of Kashyyyk when we see him in A New Hope.

The Emperor isn't bald under his hood.

People from Naboo don't look like beach balls when pregnant with twins.

Despite murdering dozens of children, betraying your friends, and choking your wife, you can still have good in you.

While Stormtroopers may not be a great shot, Clone Troopers are!

Even cyborg generals can get Tuberculosis.

The Jedi's health insurance policy does not cover lost limbs, but the Sith plan has you covered.
pi_27679066
nu hopen dat we hem snel op dvd kunnen zien
pi_27686896
1 November komt de 6 Pack van Star Wars op DVD dat is eerder dan verwacht..

http://www.theforce.net/t(...)n_the_Fall_93105.asp
pi_27689161
Jaaaaaaaaa, gezien! en hij was somber, maar goeeeeeed
Yoda was een cool motherf*cker, en Anakin een lul
Darth Sidious vond ik ook weinig sympathiek

Maar serieus, erg okay, was het niet vanwege compleet verstijfde rug en dito knieen, was ik blijven zitten voor een reprise
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 13:18:10 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27706208
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef 1972 het volgende:
Nog een nieuwtje:

Op 19 juni is er op Discovery Channel: The Science Of Star Wars met George Lucas en gepresenteerd door R2-D2 en C-3PO
Nog een ander nieuwtje:
Aanstaande zaterdag, 11 juni, zal op Animal Planet het programma Animal Icons: Star Wars Creatures in première gaan voor Nederland. Deze documentaire, gepresenteerd door niemand minder dan Anthony Daniels (C-3PO), gaat in op de inspiratiebronnen voor de talloze schepsels die de werelden in het Star Wars universum bevolken.

Niet alleen geeft de documentaire antwoorden op de vraag welke dieren model stonden voor bijvoorbeeld Chewbacca of Jabba the Hutt. Ook zijn er uitgebreide interviews met onder anderen George Lucas, Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher en een aantal productiemedewerkers.

Het uitzendschema (dat de huidige programmering vervangt) is als volgt:
Zaterdag 11 juni om 18:00 en om 23:00
Zondag 12 juni om 12:00 en 20:00
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27707415
ik vond het wel erg handenafhakkerij
pi_27707538
Ik las ook iets met episode 7 , 8 en 9

Dan krijgen we Ben Skywalker en Anakin Solo
Verzin dan iets anders graag
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 14:20:47 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27708321
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik las ook iets met episode 7 , 8 en 9

Dan krijgen we Ben Skywalker en Anakin Solo
Verzin dan iets anders graag
Episode 7, 8 en 9 zijn nooit geschreven. Het plot van die films bestaat niet, er bestaan niet eens officiele plannen voor. Alleen geruchten. Die heeft Lucas altijd ontkent.

De personages Ben Skywalker en Anakin Solo (alsmede Jacen en Jaina Solo) worden in de boeken en strips die zich na Return of the Jedi afspelen geintroduceerd. Jacen en Jaina worden zo'n 5 ja na Return of the Jedi geboren (Thrawn Trilogy), Anakin anderhalf jaar later (Dark Empire I & II/Empire's End). Ben Skywalker pas zo'n 16 a 17 jaar na Return of the Jedi. (New Jedi Order: Edge of Victory)
Verhalen met deze personages staan dus in de boeken. De personages zijn dus verzonnen door de schrijvers (Timothy Zahn, Tom Veitch en J. Gregory Keyes ) en dus niet door George Lucas
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27709104
Dat is goed om te horen want ik las iets met gekloonde jedi's
En iedereen ging weer op avontuur

Maar zoiets zou echt verschrikkelijk zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 15:06:18 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27709779
Het is wel zo dat als er ooit een deel 7, 8 en 9 komen, deze personages (alsmede Mara Jade en andere EU-personages) waarschijnlijk wel een rol in die films gaan spelen.
Maar alles wat je online vindt aan plots kun je naar het land der fabelen verwijzen.
pi_27710024
Dat zie ik niet zo zitten

Ik vind dat ze een nieuwe held moeten zoeken bv Kyle Katarn
En dan Luke wel een klein rolletje geven ( dat bv Kyle bij hem komt trainen op zijn Jedi school )

Iets in de richting van het spel Jedi knight.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 15:50:42 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27711363
Kans is klein. De Star Wars projecten die Lucas nu heeft aangekondigd gaan meer in die richting (tv series en dergelijke waarin minder belangrijke personages uit de films centraal staan in de periode tussen ep III en ep IV).

Echt nieuwe SW films (zoals een eventueel ep. 7, 8 en 9) zullen zeer zeker weer over de familie Skywalker/Solo gaan, dat doen de andere 6 immers ook.
pi_27711470
Oe Kyle Katarn . En dan het liefst gewoon als coole Mercenary in Dark Forces I. Daar was hij toch het allercoolst.
pi_27720162
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:11 schreef milagro het volgende:
Jaaaaaaaaa, gezien! en hij was somber, maar goeeeeeed
Yoda was een cool motherf*cker, en Anakin een lul
Darth Sidious vond ik ook weinig sympathiek

Maar serieus, erg okay, was het niet vanwege compleet verstijfde rug en dito knieen, was ik blijven zitten voor een reprise
Anakin is toch wel een stuk cooler dan die saaie Luke. Eigenlijk was het leuker geweest als ie Obi ook een koppie kleiner had gemaakt.
pi_27725030
Obi-wan afmaken doet hij in deel 4

Obi had hem wel goed te pakken in III
pi_27791244
Ik heb nu ook een star wars avatar
pi_27796002
Ik heb ook een Star Wars avatar... Yoda in een kerstman costuum
pi_27811661
tof !
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:30:22 #21
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_27916793
jajajajajaja is dit t topic waarin ik kan melden dat t superkoel is dat de mannetjes met de petjes in revenge of the sith zaten !! echt te koel, eerst worden al die starships bestuurt door van die robotjes (droids) dan door die clones en aan t einde als darth vader rondloopt zitten ze er gewoon weer, de mannetjes met de petjes echt vetkoel.
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:43:49 #22
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_27921155
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Joz het volgende:
jajajajajaja is dit t topic waarin ik kan melden dat t superkoel is dat de mannetjes met de petjes in revenge of the sith zaten !! echt te koel, eerst worden al die starships bestuurt door van die robotjes (droids) dan door die clones en aan t einde als darth vader rondloopt zitten ze er gewoon weer, de mannetjes met de petjes echt vetkoel.
Leek idd wel een beetje op een soort sixties revival. Darth Vader had nog net geen wijde broekspijpen en een vetkuif.

Ik ben trouwens, kennelijk als 1 van de weinigen, niet echt positief over de derde SW, al vond ik hem overall wel beter dan de eerste 2. Puntsgewijs:

- Het acteerwerk, en met name het dramatische gedeelte, is t.o.v. om te huilen. Die gast die Anakin speelt kan het gewoon niet imo en acteurs als Mcgreggor zijn gewoon vleugellam vanwege de beroerde kwaliteit van de dialogen. Het eind met Vader die nooooo roept is ook een moment waarop ik dacht naar een power ranger ep te kijken. Tenenkrommend.

- Lucas gaat ontzettend geforceerd te werk bij het aan elkaar breien van deel 3 en 4. Sommige zaken lopen ietwat brakkig. Yoda geeft bijv. wel heel snel op na zijn krachtmeting met Sidious terwijl hij notabene niet eens aan de verliezende hand is. Mamma Padme heeft geen zin meer om te leven, zelfs niet voor haar kids. Ben je klaar mee, met zo'n moeder. De manier waarop ze de namen opnoemt bij de geboorte ligt er ook wel erg dik bovenop. Ff een lijstje afwerken lijkt het wel. Erg jammer. Imo is er op zich niks mis mee om bepaalde zaken niet bij de naam te noemen. Zeker als het leemtes zijn die de kijker zelf ook prima in kan vullen.

- Het sabre gevecht tussen sidious en mace en co is wel erg lame. Die andere jedi worden wel erg simpel neergeprikt en het gevecht tussen mace en sidious verloopt wel erg traag als deze vergeleken wordt met de andere sabre gevechten in de film.

- Wie de neuk is Grievous? Kwamen ze actiefiguren tekort voor in de happymeals ofzow? Wat dachten ze? Kom we drukken er een semimetalen baddy in met een ademhalingsprobleem want dat hebben we nog niet eerder gedaan? Ik snap niet waarom ze i.p.v. grievous er in te gooien, niet gewoon Dooku wat meer screentime hebben gegeven. Dan had zijn karakter ook nog iets uitgediept kunnen worden.

Mjah, weinig positief dus. Begrijp me niet, de originele films kunnen me wel degelijk heel erg bekoren, maar op dezelfde voet doorgaan qua acteerwerk en dialogen voldoet niet meer anno 2005 imo. Alleen leunen op CGI kon nog toen sfx in de kinderschoenen stonden, nu kom je daar niet meer mee weg. Ik ben benieuwd welke producten er allemaal nog uit de SW franchise komen rollen en wanneer Lucas eens een keer wat nieuws maakt.
Say your prayers
pi_27921756
Sickie je moet eens the Clone wars kijken Volume 1 en 2 dan snap je alles over Grievous....
SPOILER: Mace windu heeft ervoor gezorgt dat Grievous ademhalingsproblemen kreeg....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:50 #24
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_27923746
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef R_Style het volgende:
Sickie je moet eens the Clone wars kijken Volume 1 en 2 dan snap je alles over Grievous....
SPOILER: Mace windu heeft ervoor gezorgt dat Grievous ademhalingsproblemen kreeg....
Ik zal ze es opzoeken op internet .
Say your prayers
pi_27939358
Gezien, vond hem kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')