Alles duurt lang. I robot lijkt me niets, ben niet zo'n Will Smith fan. Alhoewel Hitch wel weer leuk was. Ben benieuwd hoe War of the Worlds wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef Logician het volgende:
we gaan I robot kijken op dvd, lijkt me wel een leuke film,alhoewel ik van de voorstukjes wel de indruk kreeg deze film niet te serieus te moeten kijken, bij deze onzin modus maar weer eens aanegzet en een biertje erbij genomen.
Ik kan trouwens niet wachten tot de nieuwe war of the worlds in de bios komt, 29juni pas! duurt lang!
Ik weet allesquote:Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef Logician het volgende:
hoe weet je dat zo zeker?
ik vind wil altijd wel plezierig om naar te kijken, die snoezelige oortjes van em enzo ;pquote:Op zondag 5 juni 2005 20:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alles duurt lang. I robot lijkt me niets, ben niet zo'n Will Smith fan. Alhoewel Hitch wel weer leuk was. Ben benieuwd hoe War of the Worlds wordt.
Tuurlijk. Even kijken hoe het uit komt. Qua tijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:40 schreef Logician het volgende:
[..]
ik wil zeker naar de prem, ga je mee?
In welke mis je dat knopje? Want in foksilver zit sinds de downtime ook het fotoboek-knopje bij mij...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef addie84 het volgende:
ach.. ik was nu toch al gewend aan de nieuwe.. Nostalgie is leuk enzomaar ik schakel gewoon weer naar de nieuwe
alhoewel ik het fotoboek-knopje daar wel mis![]()
Goeie ouwe tijd!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:52 schreef Logician het volgende:
huk! dit is raar (omg ik ben conservatief ;') )
ctrl+f5 wil helpenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In welke mis je dat knopje? Want in foksilver zit sinds de downtime ook het fotoboek-knopje bij mij...
`dit´ toko. buitenlanderquote:Op zondag 5 juni 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bier is goed. En ik ben nog steeds niet in dit toko geweest. Stom hè?
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
fotoboekknopje is okay.
Je lurkt !quote:Op zondag 5 juni 2005 23:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
fotoboekknopje is okay.
nee. ik lees terug.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef Euforie het volgende:
Je lurkt !
Ganz gut ja. Een leven zonder alcohol is best okay. Gisteren en zaterdag heb ik wel even gezondigd. En woensdag op vakantie naar Barca.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:10 schreef Nuek het volgende:
heb je het verprutst addie?
Hoest met Q deze dagen?
Ik ben bezig met mijn motto: Just Q it!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:18 schreef Nuek het volgende:
Wauw jij vakansiet wat af zeg
Ben je aan ht geld uitsparen om niet te drinken of probeer je XXX te leven?
geen ideequote:Op maandag 6 juni 2005 10:10 schreef Nuek het volgende:
heb je het verprutst addie?
Hoest met Q deze dagen?
Misschien moet je wat vroeger gaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Achterlijk druk weer in de bieb. gvd alle computers weer bezet
Telt stal uitmesten ook mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:14 schreef Nuek het volgende:
zo.... wie heeft er lekker gesport?
Ik niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:14 schreef Nuek het volgende:
Ik, voor het eerst in weken weer wezen klimmen (voor de vorige keer zeker een half jaar niet meer geweestquote:Op maandag 6 juni 2005 22:14 schreef Nuek het volgende:
Ouch! Dat wordt geen last minute voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:36 schreef DrMarten het volgende:
Hoerenzooi
Ik dacht dat ik een financiele meevaller had van 60 euro vakantiegeld van TPG-Post. Hebben die eikels dat al in oktober vorig jaar uitbetaald
Dat is stom!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:36 schreef DrMarten het volgende:
Hoerenzooi
Ik dacht dat ik een financiele meevaller had van 60 euro vakantiegeld van TPG-Post. Hebben die eikels dat al in oktober vorig jaar uitbetaald
Na 10 gesprekken begin je er handigheid in te krijgen. Gesprek ging erg lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef kokos het volgende:
Nou, Q, vertel maar eens wat over je zelf.KUT VRAGEEEN
Kort maar krachtigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
soms wel iedere dag jamaar vandaag maar effe kort
Je moet er wat voor over hebben om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:20 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg.
We zien hem morgen wel weer vanuit een internetcafequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om op vakantie te gaan![]()
Mooi biologieproject voor je kids later... maak er even elke dag een foto van!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef bastardhost het volgende:
niet dat ik weet.... die koffie staat hier nog (drijft wel wat groenigs op)
Tsja.... ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens, maar van de andere kant... blijkbaar is de oorzaak van de ramp gewoon niet makkelijk te achterhalen, en blijven we misschien wel oude wonden openhalen van de betrokkenen als we er eeuwig mee bezig blijven.quote:De PvdA-fractie in de Tweede Kamer is teleurgesteld in de manier waarop de Enschedese gemeenteraad de nasleep van de vuurwerkramp behandelt.
Dat zegt PvdA-kamerlid Van Heteren, die een actievere houding van de raad had verwacht. Van Heteren vindt dat de oorzaak van de ramp ondanks verschillende onderzoeken nog altijd niet duidelijk is. Toch heeft ze het idee dat de Enschedese raad de zaak wil laten rusten. Van Heteren vraagt zich af waarom, en zoekt hierover binnenkort contact met de gemeenteraad.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef DrMarten het volgende:
Erg fijn, op de UT hebben ze beslotend at als je lange dan een kwartier niet achter een pc zit, dat je dan automatisch uitgelogd wordt. Erg prettig, heb gvd niet eens tijd om even te lunchen. Dat doe ik dan maar achter de pc, wat eigenlijk ook niet mag
Heb je nu een berglandschap in je tuin?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef Nuek het volgende:
ik heb in de tuin gewerkt en peggy heeft geholpen
Nee, als ik tuinafval op een bultje had geveegd ging ze er in liggen rollen of ze ging de stokjes er uit trekken zodat ik weer opnieuw kon gaan vegenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Heb je nu een berglandschap in je tuin?
Das spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nee, als ik tuinafval op een bultje had geveegd ging ze er in liggen rollen of ze ging de stokjes er uit trekken zodat ik weer opnieuw kon gaan vegen![]()
Dank je welquote:Op zondag 5 juni 2005 20:33 schreef QyRoZ het volgende:
Gefeliciteerd, Troel. Ook al kom je hier nooit.
Nouja, hij wist toen vast ook wel dat ik het niet op tijd zou lezen of nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 'ie dat niet meer leest. Hij zit nu in Barcelona...
Dacht je nou werkelijk dat ie niet stiekum zit te lurken in een of ander internetcafe?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 'ie dat niet meer leest. Hij zit nu in Barcelona...
Whehe, ik heb er nog zo op zitten letten dat ik het andersom moest schrijven dat ik het waarschijnlijk juist niet deedquote:
No prob!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehe, ik heb er nog zo op zitten letten dat ik het andersom moest schrijven dat ik het waarschijnlijk juist niet deed![]()
Sorry
Yepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef addie84 het volgende:
je hebt wel serieus pech ermee he DrMarten?
Ik heb maar 2 dingen nodig, motivatie en alcoholquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Nuek het volgende:
GOEIEmorgen DrM. Sounds like you need it :/
Zegt dat een hoop over de opleiding en kans op de arbeidsmarkt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 dingen nodig, motivatie en alcohol
Het zegt een hoop over mijn gemoedstoestand op het momentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zegt dat een hoop over de opleiding en kans op de arbeidsmarkt?
*naar buiten kijkt en zon ziet*quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef wendy-tje het volgende:
Vanmorgen hadden ze het er over dat er in het oosten nog zon zou zijn. Maar misschien zei de opa van Giel dat wel omdat die zelf uut t oostn komt
Vakantiegeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
*naar buiten kijkt en zon ziet*
Heb jij eigenlijk vakantiegeld gekregen van Arcon? Ik niet namelijk, en ondanks alles heb ik daar toch recht op lijkt me
Wat een wanckers. Is wettelijk verplicht toch? 8 procent? Of staat er ergens in de cao dat stagiares geen recht hebben op vakantiegeld?quote:
Geen idee... je krijgt natuurlijk officieel geen loon he, maar een vergoedingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een wanckers. Is wettelijk verplicht toch? 8 procent? Of staat er ergens in de cao dat stagiares geen recht hebben op vakantiegeld?
Op basis van een arbeidscontract, je zou toch denken dat je dan ook gewoon vakantiegeld moet krijgen. Ik kan alleen niet bedenken of ik voor m'n stage ook vakantiegeld heb gehad. Geloof het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Geen idee... je krijgt natuurlijk officieel geen loon he, maar een vergoeding![]()
Zeg ik nie op intarwep!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef bastardhost het volgende:
gefeliciteeeeeerd.... wat voor?
Ik mag trouwens over 3 weekjes aantreden in nette kledij...
Vanaf half juli ga ik de bobo's in het Akzo-bolwerk in Arnhem servicen...
Vandaag zit ik nog in Barcelona.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:38 schreef Nuek het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten:
Morgen kunst in het Volkspark
Wa's daar te doen dan? Volkspark was ook weer afgeladen met 'artistieke menschen aus deutschland'quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Voor het eerst geen zon vandaag. 25 graden zonder zon is veel te koud.
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mail je me alle details?
Morgen terug naar NL
Idd... maar het was op zich wel weer leukquote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wa's daar te doen dan? Volkspark was ook weer afgeladen met 'artistieke menschen aus deutschland'
Ik voel me juist weer topfitquote:
Misschien vinden ze elkaar wel heel leukquote:Op zondag 12 juni 2005 22:50 schreef Logician het volgende:
ik ben nog steeds misselijk
ps: T heeft vandaag nog met W aan de telefoon gehangenhet moet niet veel gekker worden!!!
Ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat je mee naar de ouders mochtquote:Op zondag 12 juni 2005 23:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Nou hij wil T dus nu al meenemen naar zijn ouders.. bij mij duurde dat minstens 1mnd
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat je mee naar de ouders mocht
Errr de vader van een vriend van mij had een zelfmoordpoging gedaan en we gingen bij W's ouders de auto lenen om die jongen zo snel mogelijk naar huis te krijgen...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ach... ik weet niet hoe dat in jouw geval ging
Dan sta je met je bek vol tanden als je potentiele schoonmoeder dat tegen je zegtquote:
Mwah....quote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan sta je met je bek vol tanden als je potentiele schoonmoeder dat tegen je zegt![]()
hahahaquote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan sta je met je bek vol tanden als je potentiele schoonmoeder dat tegen je zegt![]()
Ja, ik zie wat nieuws en snap er geen kont van, met de laadtijden van dit gare javascript kan ik me beter de moeite besparen om uberhaupt hier te kijken... achterlijke tick die ik heb.quote:
tsss, zeikerdquote:Op maandag 13 juni 2005 00:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik zie wat nieuws en snap er geen kont van, met de laadtijden van dit gare javascript kan ik me beter de moeite besparen om uberhaupt hier te kijken... achterlijke tick die ik heb.
En je bier is op, en er ligt geen mooie vrouw in je bed, oftewel, je bent chagrijnigquote:Op maandag 13 juni 2005 00:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
ow: en ja ik heb een drukke dag gehad
Kijk, dat is nou een nuttige bijdrage.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:25 schreef kokos het volgende:
Ratatatatata
Whehehe, ik zie je al bijna met jompeltjes bij Q voor de deur staanquote:
Slaap is goedquote:Op maandag 13 juni 2005 15:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laat was gister met 13.15
Bier niet. Drink het niet meer. Al geloof ik dat ik nog spaans bier in mn tas heb zitten.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Slaap is goed
Helpt enorm als je je beroerd voelt![]()
omg ik ben echt niet in ordequote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef wendy-tje het volgende:
Bah, bier
Die kut-post van Logi waarschijnlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
wtf is er met de layout gebeurd
Geen last van met de nieuwe oude layout.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
wtf is er met de layout gebeurd
O, dus vanavond lukt dat nog wel?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:01 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Ik moet er nog 100. Ik ben niet echt wakker.
Dus ik ben niet ok?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik hou niet van apart en rariteiten.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
uitzonderingen -> regels verhaal.
Ja, gaat al beter, zit weer gewoon in Hengelo te werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:55 schreef Logician het volgende:
mogguh, wendy-tje al wat beter??
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:26 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja, gaat al beter, zit weer gewoon in Hengelo te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |