Mag ik meequote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk jij.... 't is waar: stoppels staan wel stoer
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......
en nu ga ik echt ff douchen....

Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......

Dat is echt niet overdreven hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()

Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()

Porceleinen vrouwtjes moeten dan weer met cremepjes in de weer he.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoor
Vrouwen hebben een zacht huidje, die kan daar niet tegen

Dat viel me toen ook al op dieven die Coldplay lui !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik maak net een gruwelijke ontdekking.. maar het zal wel oud zijn...
Luister naar het begin van Coldplay - Trouble
en luister naar het begin Blof - Aan de Kust (Live met orkest)

quote:Op zondag 5 juni 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat viel me toen ook al op dieven die Coldplay lui !![]()
![]()

*Gooit fles wijn over Babs heen...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu ben ik er al [] weer onder vandaan.....
had mijn antwoord dan ook niet afgewacht....

nee da's niet mij stijl....quote:

da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejatquote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik maak net een gruwelijke ontdekking.. maar het zal wel oud zijn...
Luister naar het begin van Coldplay - Trouble
en luister naar het begin Blof - Aan de Kust (Live met orkest)

ja doei, ik ben al helemaal gerimpeld....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
*Gooit fles wijn over Babs heen...
He wat erg, nou moet je weer onder de douche....
*Trekt Babs mee onder de douche

Lieverd, wind je niet zo op over een idols-aftrekseltje....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejat
het brutale lef van dat mens....![]()
sorry Beev, maar 't is de waarheid...

Die is oud manquote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
*Gooit fles wijn over Babs heen...
He wat erg, nou moet je weer onder de douche....
*Trekt Babs mee onder de douche

Dan moet ik maar al dat wijn van je af schoonlikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja doei, ik ben al helemaal gerimpeld....

Alles wat ik zeg en doe met Babs is origineel en GTST jat dat van mijquote:Op zondag 5 juni 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is oud man![]()
Te veel gtst gezien zeker![]()

Je bedoelt Summer All Over Again dat nummer wat je een keer hoord en wat dan een maand in je hoofd blijft zittenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejat

Gelukkig ken ik geen muziek van dik hout.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |