Ik doelde inderdaad op nummer 7.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
*genummerd
Nummer 7 bedoel je Xila? Mja, is eigenlijk wel zo. Wat mij aan die foto vooral stoort is dat de watertoren links er niet helemaal op staat...
Ja, eenschquote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
als die er op stond, en dan de iets lager genomen (met het bord hoger) dan was ie helemaal lekker.
quote:valt me ook op je Pbase op dat je vaak het onderwerp pal in het midden hebt. die geeft vaak wat statische plaatjes.
Ik vind het leuk dat je 2 keer moet kijken voor je ziet wat er te zien isquote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, eensch
[..]volgende keer maar eens op letten dan... Kan me er eigenlijk wel in vinden dat je dat vindt hoor... Had er gewoon nooit zo op gelet. Maar goed, met dat in gedachten, en niet helemaal offtopic omdat het toch over spoorwegen gaat
Wat vind je van deze?
[afbeelding]
die en 4 :quote:Op zondag 5 juni 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind foto 3 eruitspringen, das de mooiste
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
3 is mooier omdat er echt een duidelijk onderwerp scherp is, bij 4 is dat een rommeltje van onderdelen wat scherp is...ennuh...dat ie per ongeluk was moet je er niet bij zeggen joh
Uitgebeten luchten zijn erg irri...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ik was een beetje teleurgesteld hoeveel foto's er een uitgebeten lucht hadden hoor... Ik heb echt serieus zitten nadenken of er technisch niet wat te bouwen was waardoor je bijvoorbeeld de ISOgevoeligheid per gedeelte van de sensor automatisch kunt laten instellen of zo
In Nederland heb je weinig keus, met het weer dat we hier kennen. Zelfs als het weer mooi is heb je vaak nog zo'n smerige nevel in de lucht.quote:
Je hebt filters waarbij je de helft donkerder kan maken om uitgebeten plekken tegen te gaan. Ik ben even kwijt hoe dat ding heet, maar het centrale filtertopic zal de oplossing bieden gok ik zoquote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ik was een beetje teleurgesteld hoeveel foto's er een uitgebeten lucht hadden hoor... Ik heb echt serieus zitten nadenken of er technisch niet wat te bouwen was waardoor je bijvoorbeeld de ISOgevoeligheid per gedeelte van de sensor automatisch kunt laten instellen of zo
graduele ND-filters heet datquote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef portier het volgende:
[..]
Je hebt filters waarbij je de helft donkerder kan maken om uitgebeten plekken tegen te gaan. Ik ben even kwijt hoe dat ding heet, maar het centrale filtertopic zal de oplossing bieden gok ik zo.
subtielquote:OW EN AL JE FOTO"S ZIJN VEULS TE GROOT STOMME POEPCHINEES!!!!
Voila, die dingen dusquote:
Ik heb geen filters, maar ga er binnenkort wel eens mee aan de gangquote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef portier het volgende:
[..]
Je hebt filters waarbij je de helft donkerder kan maken om uitgebeten plekken tegen te gaan. Ik ben even kwijt hoe dat ding heet, maar het centrale filtertopic zal de oplossing bieden gok ik zo.
OW EN AL JE FOTO"S ZIJN VEULS TE GROOT STOMME POEPCHINEES!!!!
oooohhhh bitch fightquote:Op maandag 6 juni 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen filters, maar ga er binnenkort wel eens mee aan de gang
OW EN ANDERS HOU JE GEWOON JE BEK VUILE KUTCREW
Je foto's zijn meui heur flesquote:Op maandag 6 juni 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen filters, maar ga er binnenkort wel eens mee aan de gang
OW EN ANDERS HOU JE GEWOON JE BEK VUILE KUTCREW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |