Hallo, ik geef toch duidelijk aan dat ik het niet snap? En dus dat ik nieuwsgierig ben wat erachter zit? Is dat heel raar ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef TheMassive het volgende:
Je hebt toch wel de capaciteit om verder te kijken dan je eigen wereldje? Zo moeilijk is het toch niet te bedenken dat de 1 anders op zaken reageert dan de ander? Moet je daarvoor nou een topic openen om dat uitgelegd te krijgen?
Jij snapt het doel van die discussieforum niet of zoquote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef TheMassive het volgende:
Je hebt toch wel de capaciteit om verder te kijken dan je eigen wereldje? Zo moeilijk is het toch niet te bedenken dat de 1 anders op zaken reageert dan de ander? Moet je daarvoor nou een topic openen om dat uitgelegd te krijgen?
Precies wat ik bedoelde. Eén van de redenen dat ik een forum zo leuk vind is dat je van alles kunt leren over mensen die heel anders zijn dan jij.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef JaJoah het volgende:
Jij snapt het doel van die discussieforum niet of zo![]()
Maar je vindt het dus prettig om te schreeuwen?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef Fokkedop het volgende:
Het "alleen thuisgevoel": dan wel op z'n allerhardst.
Als mijn ouders thuis zijn dan is het zwijgzame sex!
Waaraan?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef -Marjo- het volgende:
Soms zachtjes en soms hard, dat ligt er maar net aan....
Njah, vooral mijn vriendin, ik heb er niet zo veel mee.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus prettig om te schreeuwen?
Maar vind jij het leuk als ze dat doet?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Fokkedop het volgende:
Njah, vooral mijn vriendin, ik heb er niet zo veel mee.
nee hoor, het is ook niet altijd, dus daarom vind ik het helemaal niet erg. Het heeft wel iets.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vind jij het leuk als ze dat doet?
Ik vind het eerder prettig om me 'in te houden', omdat het orgasme dan intenser is. Vraag maar aan Erodome, als je rustig en diep blijft ademhalen (buikademhaling), dan is het orgasme beter. Als ik zou schreeuwen, zou er zeg maar teveel energie naar het schreeuwen gaan ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat het lekker is om te schreeuwen. Het is bij mezelf denk ik ook meer dat ik in het geheel niet schreeuwerig ben omdat ik dat vermoeiend vind.
Dat is ook zo. Energie moet er uit, en als je er niet bij schreeuwt, komt het er op een andere manier uit.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het eerder prettig om me 'in te houden', omdat het orgasme dan intenser is. Vraag maar aan Erodome, als je rustig en diep blijft ademhalen (buikademhaling), dan is het orgasme beter. Als ik zou schreeuwen, zou er zeg maar teveel energie naar het schreeuwen gaan ofzo.
Vond je dat opwindend of eerder afstotend?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Tong is een stille neuker. Had ooit een meisje in bed waarbij ik dacht : Mijn god straks bellen de buren de politie.
Ik heb een tijdje bovenburen gehad waar de dame de hele buurt bij elkaar gilde, en dan woon ik nog in een vrij goed geisoleerd apparatement ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Tong is een stille neuker. Had ooit een meisje in bed waarbij ik dacht : Mijn god straks bellen de buren de politie.
Met m'n meisje een keer zo geil geweest dat we niks meer zagen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bovenburen gehad waar de dame de hele buurt bij elkaar gilde, en dan woon ik nog in een vrij goed geisoleerd apparatement ook.
Dat zou ik niet eens erg vinden. Ben stiekem een beetje exhibitionistisch geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Met m'n meisje een keer zo geil geweest dat we niks meer zagen.
Heerlijk gevreën achteraf bleek het raam open te staan.
Dat had zij ook wel. Ze wist het wel denk ik. En ik heb schijt aan de buren.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens erg vinden. Ben stiekem een beetje exhibitionistisch geloof ik.
Zo ging het nog even door, en het slaapkamerraam stond dus open.quote:"Oeh Wim jááá ohh ohh spuit me kutje vol, óóóhh oh ohoh ooohh ohooh ooh spuit me kutje vol... ooohh jaaa."
Ah, dirty talk.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Barcelona het volgende:
Ik kwam laatst op een warme zomeravond thuis toen de overburen het raam open hadden staan:
Zo ging het nog even door, en het slaapkamerraam stond dus open.En er wonen veel mensen in ons complex.
Ik hoop niet dat je in een bejaardencomplex woont.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Barcelona het volgende:
Ik kwam laatst op een warme zomeravond thuis toen de overburen het raam open hadden staan:
[..]
Zo ging het nog even door, en het slaapkamerraam stond dus open.En er wonen veel mensen in ons complex.
Het ene orgasme na het andere, jij trut!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef erodome het volgende:
Goed stevig geneukt worden, het ene orgasme na het andere en ik hou het echt niet stil meer...
Nee maar als man zijnde is het net alsof jullie pijnlijden.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef erodome het volgende:
Goed stevig geneukt worden, het ene orgasme na het andere en ik hou het echt niet stil meer...
Een beetje pijn kan best lekker zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Nee maar als man zijnde is het net alsof jullie pijnlijden.
Opscheppen is ook een vak.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ben ik een keer serieusquote:
Zoiets heb ik dus ook...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef erodome het volgende:
Ik kan aardig wat geluid produceren tijdens de seks, probeer me wel in te houden maar op ten duur is het gevoel te intens, is er zoveel energie die door je lijf heengaat dat het er gewoon uitmoet en dan kan ik aardig schreeuwen
Klaarkomende mensen zijn nu eenmaal niet mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel, gewoonlijk! Ik vind niks zo geil als toekijken als mijn minnaar klaarkomt.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:47 schreef erodome het volgende:
Klaarkomende mensen zijn nu eenmaal niet mooi
en daar denk jij allemaal over na op het moment suprême?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het eerder prettig om me 'in te houden', omdat het orgasme dan intenser is. Vraag maar aan Erodome, als je rustig en diep blijft ademhalen (buikademhaling), dan is het orgasme beter. Als ik zou schreeuwen, zou er zeg maar teveel energie naar het schreeuwen gaan ofzo.
Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...quote:Op maandag 6 juni 2005 08:54 schreef milagro het volgende:
en daar denk jij allemaal over na op het moment suprême?
het komt zoals het komt, met of zonder geluid, harder of zachter, al naar gelang de heftigheid van
Maak maar eens een foto van het gezicht van iemand die klaarkomt, kijk het de volgende dag eens, dan zie je dat het veel dingen is, maar mooi niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Juist wel, gewoonlijk! Ik vind niks zo geil als toekijken als mijn minnaar klaarkomt.![]()
Die "luxe" heb ik dus niet, zodra de boel een beetje begint te koken vallen mijn gedachtes weg en bestaat er alleen nog maar wat je samen deelt en het gevoel...quote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...
nou fijn dan voor je dat je jezelf altijd helemaal onder controle hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...
dat heb ik dus ook, boeien verder wat hoort of niet hoort , en wie me hoort of niet hoort, mocht ik geluid maken, wat wisselt dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Die "luxe" heb ik dus niet, zodra de boel een beetje begint te koken vallen mijn gedachtes weg en bestaat er alleen nog maar wat je samen deelt en het gevoel...
Jee, doe ff normaal zeg. Blijkbaar werkt 't bij mij anders dan bij jou.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef milagro het volgende:
nou fijn dan voor je dat je jezelf altijd helemaal onder controle hebt
Ja, okee, da's waar. Echt esthetisch is 't niet nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:01 schreef erodome het volgende:
Op zo'n moment is het reuze geil en daarom mooi, maar als je het apart bekijkt ziet het er maar gek uit
exact , en lees nu even wat je zelf zegt in je OPquote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jee, doe ff normaal zeg. Blijkbaar werkt 't bij mij anders dan bij jou.
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.quote:maar ik vind het een beetje vreemd. Het lijkt mij toneelspel ofzo, beetje aanstellerij.
Inderdaad.. ik heb nooit tijd/zin/aandacht voor de hoeveelheid decibel die ik produceer... Ik ben meestal veel te druk met andere dingen op dat moment. Lijkt me ook aardig sfeerverziekend als je je daar constant druk om moet maken. Tenzij je natuurlijk ergens bent waar je wel zachtjes moet doen.. maar dat is af en toe juist wel weer spannendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Die "luxe" heb ik dus niet, zodra de boel een beetje begint te koken vallen mijn gedachtes weg en bestaat er alleen nog maar wat je samen deelt en het gevoel...
Precies. Maar ach, mevrouw wil graag een 'discussie'.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.
Ja, en daarom vraag ik er dus naar, duh. Ik zeg hoe het op mij overkomt, maar ik lach niemand uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
exact , en lees nu even wat je zelf zegt in je OP
doe ff normaal zeg, blijkbaar werkt 't bij hen anders dan bij jou.
What's wrong with you guys? Ik vraag mensen gewoon naar hun ervaring, daarom zit ik hier.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef TheMassive het volgende:
Precies. Maar ach, mevrouw wil graag een 'discussie'.
jij komt me op mij over als iemand die veel te veel nadenkt op momenten waar je juist alle gedachten zou moeten laten varen, zo dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en daarom vraag ik er dus naar, duh. Ik zeg hoe het op mij overkomt, maar ik lach niemand uit.
Ik denk niet na op het moment dat ik klaarkom. Maar il 'oefen' wel met mezelf op welke manier het 't fijnst is. Dat is erg raar?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef milagro het volgende:
jij komt me op mij over als iemand die veel te veel nadenkt op momenten waar je juist alle gedachten zou moeten laten varen, zo dan?
ja, ik vind dat raar, mag toch, jij vindt schreeuwen raarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet na op het moment dat ik klaarkom. Maar il 'oefen' wel met mezelf op welke manier het 't fijnst is. Dat is erg raar?
dus je denkt wel na op het moment suprêmequote:Eh ja, daar denk ik over na. Ik ben niet echt 'van de wereld' ofzo als ik klaarkom. Het is niet zo dat ik dan niet weet wat ik doe of de controle over mezelf verlies...
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef milagro het volgende:
ja, ik vind dat raar, mag toch, jij vindt schreeuwen raar
Nee, ik zeg dat ik dan niet helemaal van de wereld ben, dat is toch iets anders dan nadenken? Ik concentreer me hooguit op het gevoel. Maar als ik het zou willen zou ik tegelijkertijd aan de afwas kunnen denken ja. Happy now?quote:dus je denkt wel na op het moment suprême
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, neequote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?Dat lijkt me dan een saai seksleven eik...
[..]
Helemaalquote:Nee, ik zeg dat ik dan niet helemaal van de wereld ben, dat is toch iets anders dan nadenken? Ik concentreer me hooguit op het gevoel. Maar als ik het zou willen zou ik tegelijkertijd aan de afwas kunnen denken ja. Happy now?
Dat is ook echt wat ik bedoelde.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, nee
Maar begrijp ik goed dat je wel (eens) flink schreeuwt bij het klaarkomen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Uh nee, Ik lig niet met een dildo op bed te testen welk geluid uit mijn mond het lekkerste gevoel geeft, nee
Zijn jouw orgasmes identiek? nee toch, nou danquote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar begrijp ik goed dat je wel (eens) flink schreeuwt bij het klaarkomen?
Is het dan zo dat je je gewoon niet in kan houden? Is er sprake van een krachtiger orgasme dan wanneer je niet schreeuwt?
Dus eigenlijk, wat is er op dat moment anders dat je doet schreeuwen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Bij een echt intens orgasme ben ik zo van de wereld dat ik eerder naar adem lig te happen dan dat ik ontzettend ga schreeuwen.
Geen idee eigenlijk... nooit zo op gelet. Moet ik misschien eens gaan doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Zijn jouw orgasmes identiek? nee toch, nou dan![]()
Dus het is niet zuiver gevoel dat je geluid doet produceren, tenzij je besef van de noodzaak tot zwijgen je niet in staat stelt datzelfde gevoel te bereiken.quote:Het is niet iets waar ik doorgaans met voorbedachte rade in stap, nee, de enige uitzondering dus als je daar gaat vrijen waar je betrapt zou kunnen worden, dan houd je het stil, bewust dus.
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij oefent nooit met jezelf om te kijken wat je het lekkerst vindt?Dat lijkt me dan een saai seksleven eik...
Ik meen uit het bovenstaande af te kunnen leiden dat het haar vooral ging om haar indruk dat zij uitgelachen werd. Niet zozeer om het raar vinden van wat zij zei.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.
nou ik hoef er niet op te letten, ik voel het gewoonquote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... nooit zo op gelet. Moet ik misschien eens gaan doen.
[..]
wat zeg je dat ingewikkeldquote:Dus het is niet zuiver gevoel dat je geluid doet produceren, tenzij je besef van de noodzaak tot zwijgen je niet in staat stelt datzelfde gevoel te bereiken.
Nou... nee. Misschien speelt het feit dat ik een man ben hier een rol, die hebben doorgaans toch wel een cooling down periode nodig (ervan uitgaande dat je met de orde van de dag een volgende beurt bedoelt)quote:Op maandag 6 juni 2005 10:13 schreef milagro het volgende:
nou ik hoef er niet op te letten, ik voel het gewoon
je hebt toch wel eens minder heftige orgasmes? die er zo 'ontsnappen' zonder echte aanloop
... heel irritant, alsof je je plas lang opgehouden hebt en de druk eraf is , zeg maar
dat je direct erna meteen weer tot de orde vd dag over kan gaan
Dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebbenquote:terwijl je bij een andere keer volkomen k.o ligt naar adem te happen .
de orde vd dag is dus klaarkomen, en dan een welgemeend "zo!" , opstaan en meteen verder met nuttige dingenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou... nee. Misschien speelt het feit dat ik een man ben hier een rol, die hebben doorgaans toch wel een cooling down periode nodig (ervan uitgaande dat je met de orde van de dag een volgende beurt bedoelt)
[..]
Dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebben.
De rest is overigens duidelijk.. bedankt.
Ah zo, ja geen probleem. Tenzij ik KO lig te happen naar adem natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:23 schreef milagro het volgende:
[..]
de orde vd dag is dus klaarkomen, en dan een welgemeend "zo!" , opstaan en meteen verder met nuttige dingen
als een echte vent dus
het is dat het wisselt, anders zou ik echt gaan klagen als je weer eens ongecontroleerd klaarkomt...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, boeien verder wat hoort of niet hoort , en wie me hoort of niet hoort, mocht ik geluid maken, wat wisselt dus.
jij ziet liever een gecontroleerd en beschaafd orgasme, liefst vooraf een A-4 tje wat je zoal kan verwachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is dat het wisselt, anders zou ik echt gaan klagen als je weer eens ongecontroleerd klaarkomt...![]()
stil....de kinderen moeten morgen weer naar schoolquote:Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef milagro het volgende:
[..]
jij ziet liever een gecontroleerd en beschaafd orgasme, liefst vooraf een A-4 tje wat je zoal kan verwachten.
21.30 lichte hijgen
21.31 ademhaling versneld zich iets meer
21.32 hijgen wordt kreunen
21.33 kreunen wordt JA JA JA
21.33.15 JA wordt ws AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, mogelijk OEEEEEEEE of Oh Gawd
21.34 slabbertje af, latex handschoenen uit, mondhoeken deppen (optioneel)
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef TheMassive het volgende:
Heel apart. Blijkbaar mag jij omdat jij zo nodig een 'discussie' wil voeren iets raar vinden, maar andere mogen op hun beurt iets niet raar vinden.
Ik vind, en daarmee doe ik een bijdrage aan deze 'discussie', dat jij zeer weinig inlevingsvermogen hebt. Ik vind het heel raar dat jij je niet kan indenken waarom iemand anders zou reageren dan jij in bepaalde situaties.
Ja, ik kijk er niet vanop dat je je vanalles omtrent acties van anderen afvraagt. Inlevensvermogen is je best onbekend als ik jouw 'discussie' zo bekijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me af wat je eigenlijk in dit topic doet. Blijkbaar geniet je ervan om je enorm te ergeren aan mijn ongetwijfeld ronduit walgelijke gedrag.
Ja, ik ben absoluut niet in staat om mij in te leven in anderen. Vandaar ook dat ik seriemoordenaar ben.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef TheMassive het volgende:
Ja, ik kijk er niet vanop dat je je vanalles omtrent acties van anderen afvraagt. Inlevensvermogen is je best onbekend als ik jouw 'discussie' zo bekijk.
Beste TM, waar ik het in mijn OP over heb, en misschien is dat niet geheel duidelijk, is vrouwen die de halve buurt bijeen schreeuwen. Echt keihard gillen. En ik stel daar dus vraagtekens bij, vraagtekens in de zin van: "Is dat nou spontaan of is het een potje aanstellerij?". Tot nu toe heeft er nog niemand gereageerd die het betreffende gedrag vertoont, en daar kan ik dan mooi een conclusie uit trekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef TheMassive het volgende:
ach, ik reageer misschien wat te extreem in je topic, daarvoor mijn excuses, maar serieus, je kan je toch wel minimaal een beetje voorstellen dat de reactie van ene vrouw bij het klaarkomen extremer kan zijn dan bij een ander?
Huil! Waarom denk je dat ik dit topic open? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat zulks 'onwillekeurig' gebeurt. Wat ik me wel kan voorstellen, is dat iemand dat gewoon geil vindt ofzo. Ik heb er zelf best lol van als de buurvrouw 't doet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef TheMassive het volgende:
Ik zou aan het gegeven dat hier niemand die op zo'n manier haar genot laat zien reageert niet meteen de conclusie trekken dat zulk gedrag aanstellerij zou zijn. Daarmee ga je te kort door de bocht.
Met DP's heb ik helaas nog geen ervaring.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef erodome het volgende:
Geloof me lupa dat als ik echt goed hard genomen wil ik echt wel de buurt bij elkaar kan schreeuwen.
Het is weleens gebeurt dat de buren op de muur geklopt hebben(daarna ik met een ontzettend rood hoofd giegelen).
Zeker als we het over dp's enzo hebben, heel erg heftig, overheerlijk, geen rede meer te vinden in de wijde omtrek
Maar ook weleens tijdens de gewone seks, als het echt heftig eraan toe gaat dan ga ik van de wereld....
Oh ja, dat lijkt me ook wel kicken.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:40 schreef erodome het volgende:
Zoals milagro al zegt, komt er teveel herrie uit dan moet hij maar een hand op de mond leggen(is nog lekker ook).
In dat geval zou jij ook sex als geheel een afknapper moeten zien. Je zegt hier namelijk dat jij vindt dat de menselijke instincten oncontroleerbaar (zoals sex) zijn; je vergelijkt het schreeuwen/gillende/kreunende (= een gevolg van het toegeven aan instincten zoals behoefte aan bevrediging) namelijk met dierlijke of onderontwikkelde instincten.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind overdreven hard schreeuwende, gillende en kreunende vrouwen (en mannen ook trouwens) een complete afknapper. Het doet me aan de dierenwereld denken, aan onderontwikkeld anti-intellectueel kamptuig.
Voor mij absoluut een hele grote afknapper
Hier raakte ik het spoor al bijster.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:
[..]
In dat geval zou jij ook sex als geheel een afknapper moeten zien. Je zegt hier namelijk dat jij de menselijke instincten oncontroleerbaar (zoals sex) zijn;
Gelukkig blijkt een meerderheid van de mensheid hiertoe in staat. Stel je eens voor dat wat jij hierboven impliceert waarheid zou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef TheMassive het volgende:
Dat jij zo "geavenceerd" bent in jouw behoefte tot bevrediging dat jij gecontroleerd met je seksuele driften en de uiting daarvan om kunt gaan.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig blijkt een meerderheid van de mensheid hiertoe in staat. Stel je eens voor dat wat jij hierboven impliceert waarheid zou zijn..
'Geilheid' en 'de hele buurt bij elkaar schreeuwen' hebben imo helemaal niks met elkaar te makenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef TheMassive het volgende:
[..]ik bedoel dan dat het me sterk lijkt het geilheid aan en uit kan zetten. Het geil zijn controleren, dat bedoel ik. Niet dat je toegeefd aan je geilheid...
Nee van die fluisterstille sex, dat is nog eens een turn-on.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind overdreven hard schreeuwende, gillende en kreunende vrouwen (en mannen ook trouwens) een complete afknapper. Het doet me aan de dierenwereld denken, aan onderontwikkeld anti-intellectueel kamptuig.
Voor mij absoluut een hele grote afknapper
Ja, maar dat is een heel ander probleem. Dat jij het aanstellerij vindt en het je niet in kan denken betekent echt niet automatisch dat de schreeuwende vrouw zich ook daadwerkelijk aanstelt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Geilheid' en 'de hele buurt bij elkaar schreeuwen' hebben imo helemaal niks met elkaar te maken.
Ik zie het gewoon als aanstellerij.
inderdaad. dat gillen is aangeleerd. hebben ze ooit bij iemand anders gehoord of gezien. het is net als met kinderen die iets doen waar anderen om lachen, dan gaan ze ermee door.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Geilheid' en 'de hele buurt bij elkaar schreeuwen' hebben imo helemaal niks met elkaar te maken.
Ik zie het gewoon als aanstellerij.
Dat lijkt me toch echt een kwestie van te veel porno ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef requiem4adream het volgende:
hoorde laatst van 'n vriend dat er een meisje was geweest die terwijl ze hem aan 't aftrekken was terwijl hij z'n handjes gewoon thuis hield al begon te hijgen kreunen en steunen als 'n gek
Nee, da's ook niks. Geluid maken is natuurlijk prima (sterker nog: da's alleen maar bevorderlijk voor de lol), maar wel graag op normaal volume.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee van die fluisterstille sex, dat is nog eens een turn-on.
Ik had ooit een huisgenoot die werkelijk als een tank z'n vriendin bereed. Met dezelfde geluiden en op hetzelfde volume.quote:Maar idd. ik geloof dat ik zelfs erg zou schrikken als een man ineens hard begon te schreeuwen.
Je zegt dat je graag een discussie wil, maar doet zo'n voorval gekscherend af als "te veel porno ofzo".quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me toch echt een kwestie van te veel porno ofzo.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik had ooit een huisgenoot die werkelijk als een tank z'n vriendin bereed. Met dezelfde geluiden en op hetzelfde volume.
Ach mens, hou toch op. Het is gewoon niet normaal meer, de geluiden die sommige vrouwen maken tijdens de seks. Daar is absoluut niks erotisch meer aan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je zegt dat je graag een discussie wil, maar doet zo'n voorval gekscherend af als "te veel porno ofzo".
Nee echt, jij staat open voor andere insteken.
en die zelfde mensen die zo krijsen in bed gaan wel de politie bellen als de islamitische buurman een schaap aan het slachten isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
Je zou als buurman soms bijna de politie gaan bellen, omdat het lijkt of de dame in kwestie geslacht wordt.
*Zucht* Laat me raden, jij begint ook te gillen als je iemand rukt?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef TheMassive het volgende:
Je zegt dat je graag een discussie wil, maar doet zo'n voorval gekscherend af als "te veel porno ofzo".
Nee echt, jij staat open voor andere insteken.
Wheeee. Jezus, nu ga ik het me inbeelden.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik had ooit een huisgenoot die werkelijk als een tank z'n vriendin bereed. Met dezelfde geluiden en op hetzelfde volume.
Ja, want dat is dan ineens 'zielig'quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en die zelfde mensen die zo krijsen in bed gaan wel de politie bellen als de islamitische buurman een schaap aan het slachten is
euhh, daar doel ik verder niet op. Het gaat me erom dat mevrouw op pagina 1 stellig beweerde een discussie te willen voeren, terwijl ze hier een voorval gekscherend afdoet als weet-ik-veel-wat. Als je dan "serieus" een discussie wil volgen over het al dan niet leuk vinden van het produceren van geluid bij bepaalde activiteiten, stel je dan ook niet laagdunkend over andere gevallen op, helemaal niet als je de personen in kwestie niet kent. Ze kan nooit vanachter haar pctje bepalen of het meisje in kwestie zich daadwerkelijk aanstelt of niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach mens, hou toch op. Het is gewoon niet normaal meer, de geluiden die sommige vrouwen maken tijdens de seks. Daar is absoluut niks erotisch meer aan.
Je zou als buurman soms bijna de politie gaan bellen, omdat het lijkt of de dame in kwestie geslacht wordt.
wel als je al kreunt en steunt tijdens het afrukken van je vriendjequote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef TheMassive het volgende:
Ze kan nooit vanachter haar pctje bepalen of het meisje in kwestie zich daadwerkelijk aanstelt of niet.
Tuurlijk. Dat dan weer welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheeee. Jezus, nu ga ik het me inbeelden.
En jij een beetje meeluisteren achter de muurtjes he.![]()
Nou ja, heb jij wel eens geprobeerd een stopwoord met een schaap af te spreken?quote:
heb je het nu over je vriendin ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, heb jij wel eens geprobeerd een stopwoord met een varken af te spreken?
Te makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je het nu over je vriendin ?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*Zucht* Laat me raden, jij begint ook te gillen als je iemand rukt?
Denk om je hart, meid.
Overigens ben jij het die steeds zegt dat ik een 'discussie' wil.
Je geeft hier toch duidelijk aan dat je een discussie wil, niet?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jij snapt het doel van die discussieforum niet of zo[/..]
Precies wat ik bedoelde. Eén van de redenen dat ik een forum zo leuk vind is dat je van alles kunt leren over mensen die heel anders zijn dan jij.
Ben je nou zo dom of doe je net alsof? Waar zie je mij het woord 'discussie' gebruiken? Inderdaad, nergens. Mensen naar hun beleving vragen is iets anders dan een 'discussie'. Een discussie is het bestrijden van elkaars standpunten met behulp van argumenten. Dat lijkt me hier in het geheel niet aan de orde. Sterker nog, het lijkt me niet eens echt mogelijk met zo'n onderwerp.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef TheMassive het volgende:
Je geeft hier toch duidelijk aan dat je een discussie wil, niet?
Weet je, er is maar één ding wat zin heeft t.o.v. van mensen zoals jij. Gewoon gelijk geven. Ja, ik vind dat alle meisjes die kreunen als ze hun vriendje afrukken, per direct gefusilleerd moeten worden. Het zijn namelijk minderwaardige mensen.quote:Als een meisje het ontzettend geil vind om een jongen af te trekken, en daarbij zich anders uit dan ik, dan ga ik daar niet meteen laagdunkend over doen. Jij wel gezien je reactie net, en vooral gezien je opmerking die ik hier quote vind ik die reactie heel vreemd. Je zegt namelijk in de reactie die ik hier quote dat je van alles wilt leren over mensen die heel anders zijn dan jij, toch doe jij laagdunkend over dat meisje. Heel apart allemaal.
Dat is natuurlijk leuk. Misschien kan je gewoon even gillen tot hij dat doet en dan weer tevreden stilletjes verder gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me ook wel kicken.
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je net alsof? Waar zie je mij het woord 'discussie' gebruiken? Inderdaad, nergens. Mensen naar hun beleving vragen is iets anders dan een 'discussie'. Een discussie is het bestrijden van elkaars standpunten met behulp van argumenten. Dat lijkt me hier in het geheel niet aan de orde. Sterker nog, het lijkt me niet eens echt mogelijk met zo'n onderwerp.
[..]
Weet je, er is maar één ding wat zin heeft t.o.v. van mensen zoals jij. Gewoon gelijk geven. Ja, ik vind dat alle meisjes die kreunen als ze hun vriendje afrukken, per direct gefusilleerd moeten worden. Het zijn namelijk minderwaardige mensen.
De bek vol van respect, maar in een topic niks anders doen dan iemand persoonlijk aanvallen en posts zo idioot mogelijk interpreteren.
Ahh, immers niets opwindender dan dat!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef Lemmeb het volgende:
Die gast staat dan eerst midden in de nacht 'Hoer! K*nkerhoer!' buiten over de intercom voor de portiekdeur te schreeuwen. Na een tijdje laat ze hem dan binnen en gaat het los.
Stop eens met stoken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!
Dat lijkt me pas echt geil.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Lemmeb het volgende:
TheMassive zal zich wel aangesproken voelen. Knap lullig natuurlijk, je zou maar al je remmingen verliezen tijdens de seks.
Zo heb je ook vrouwen die spontaan beginnen te poepen en te plassen als ze hard genomen worden.
Zeg nou zelf! Als ik mn vriend af trekt terwijl ik zelf oerwoudgeluiden aan het produceren ben doch ongeraakt blijkt, is toch het toppunt van schijnheiligheid?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Je opent een topic met de opmerking dat je een bepaalde uiting raar vindt. Je meldt daarna dat je graag van anderen wilt leren. Nu posten mensen in je topic bepaalde uitingen, en ga je humoristisch en laagdunkend doen over een uiting terwijl je 0,0 van de persoon in kwestie afweet. Nee echt, heerlijk topic heb je meid!!
Het is laa t dunkend.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef shredder het volgende:
[..]
Zeg nou zelf! Als ik mn vriend af trekt terwijl ik zelf oerwoudgeluiden aan het produceren ben doch ongeraakt blijkt, is toch het toppunt van schijnheiligheid?
Ik woon in een wijk waar de nummers opvolgend zijn trouwens![]()
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden)
Als je iets geil vindt, maar verder wordt er niets met je gedaan en je gaat toch als een gek lopen bleren is dat op zich best eigenaardig.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwen.
En dan nog als het geen persoonlijke post betreft, ik mag het toch wel aanstellerij vinden. Of moet ik alleen posten zodat het in jouw straatje past?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat als de geluiden van je vriend of vriendin nou eens oprecht zijn, en gewoon een resultaat zijn van lekker geil bezig zijn?
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden), maar zodra iemand die hier niet persoonlijk post maar 'van horen zeggen' zoiets heeft, dan is het opeens aanstellerij. Dat vind ik vreemd.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat ik haar site een keer goed heb bekeken. Als ik zo genomen zou worden, zou ik waarschijnlijk ook heel hard gaan schreeuwen.
Voor Erodome was het waarschijnlijk eerst een spelletje. Nu moet ze wel schreeuwen...anders denkt haar vriend dat het minder lekker is dan de vorige kerenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef TheMassive het volgende:
Iedereen kan zich in zekere mate met erodome identificeren als zij claimt hard te gaan schreeuwen wanneer ze flink genomen wordt (haar woorden), maar zodra iemand die hier niet persoonlijk post maar 'van horen zeggen' zoiets heeft, dan is het opeens aanstellerij. Dat vind ik vreemd.
Waarom niet? Bouwvakkers produceren toch ook eigenaardige piepende geluiden bij elke vrouw die langswandelt?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef NiNi het volgende:
Als je iets geil vindt, maar verder wordt er niets met je gedaan en je gaat toch als een gek lopen bleren is dat op zich best eigenaardig.
En zo kom je in een vreselijke vicieuze cirkel terecht.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Voor Erodome was het waarschijnlijk eerst een spelletje. Nu moet ze wel schreeuwen...anders denkt haar vriend dat het minder lekker is dan de vorige keren
Wat maakt jouw kreunen oprechter dan het kreunen van een ander? Waarom vul jij het kreunen van een ander in als "crap"? Omdat ze zelf niet gestimuleerd wordt? Man, sorry, maar dan heb je niet veel meegemaakt op seksueel gebied.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef shredder het volgende:
[..]
En dan nog als het geen persoonlijke post betreft, ik mag het toch wel aanstellerij vinden. Of moet ik alleen posten zodat het in jouw straatje past?
En ja ik kreun ook hard zodra ik klaarkom dat mn vriendje "SSsssstt"fluistert, so what? Zodra je continue gaat piepen zonder enigzins gestimuleerd wordt is dat gewoon crap.
Da's niet onwillekeurig.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Litpho het volgende:
Waarom niet? Bouwvakkers produceren toch ook eigenaardige piepende geluiden bij elke vrouw die langswandelt?
en jij wel...terwijl het slechts bedoeld is ter voortplantingquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef TheMassive het volgende:
Man, sorry, maar dan heb je niet veel meegemaakt op seksueel gebied.
Dat is toch gewoon de "Schat, volgens mij fake jij je orgasmes"-discussie?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, mijn god, we hebben het over de oprechtheid van mensen hun gekreun.
"Schat, er moet me iets van het hart."
- "Wat dan, liefje?"
"Nou, ik heb het idee dat jouw gekreun niet oprecht is."
- "WTF?"
Ja. Ik wel.quote:
quote:...terwijl het slechts bedoeld is ter voortplanting
Ja, daar gaat je topic toch over? Of het harde geschreeuw van een persoon wel of niet oprecht is? Oftwel, of het harde geschreeuw nep is of niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, mijn god, we hebben het over de oprechtheid van mensen hun gekreun.
En volgens mij heb jij haar site nog nooit gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]Erodome zegt te schreeuwen, volgens mij snap je het niet.
Vergeef me als ik het woord 'oprechtheid' een beetje out of place vind als we het hebben over geluiden die gemaakt worden tijdens het neuken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef TheMassive het volgende:
Ja, daar gaat je topic toch over? Of het harde geschreeuw van een persoon wel of niet oprecht is? Oftwel, of het harde geschreeuw nep is of niet?
Ja, eigenlijk wel hè? Maar zijn er nog vrouwen die dat doen, orgasmes faken?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef NiNi het volgende:
Dat is toch gewoon de "Schat, volgens mij fake jij je orgasmes"-discussie?
Gefeliciteerd.quote:
Het gaat hier niet om wel of niet mogenquote:Ja en dus? Wat betekent dat? Dat je niet hard mag schreeuwen??
![]()
En hij's nu down.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
En volgens mij heb jij haar site nog nooit gezien
Wat een cultureel gemisquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wat maakt jouw kreunen oprechter dan het kreunen van een ander? Waarom vul jij het kreunen van een ander in als "crap"? Omdat ze zelf niet gestimuleerd wordt? Man, sorry, maar dan heb je niet veel meegemaakt op seksueel gebied.
Je kan beter haar betichten van onervarenheid. Ik denk dat het meisje zelf niet veel heeft meegemaakt op seksueel gebied als je begint te hijgen, kreunen en steunen als een gek.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef requiem4adream het volgende:
hoorde laatst van 'n vriend dat er een meisje was geweest die terwijl ze hem aan 't aftrekken was terwijl hij z'n handjes gewoon thuis hield al begon te hijgen kreunen en steunen als 'n gek
Het zou ook andersom kunnen werken natuurlijk. Maar misschien verhoogt schreeuwen de kans op bevruchting. Of het is een manier om ook de buurman te laten weten dat je paringsbereid bent.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef het_fokschaap het volgende:
zou het evolutionair belangrijk zijn om te schreeuwen ? de vrouw die het hardst schreeuwt krijgt de meeste mannen en dus mogelijk de meeste nakomelingen ?
Vast. Die zijn er ter compensatie van de vrouwen die al klaarkomen als ze hun vent alleen maar aftrekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè? Maar zijn er nog vrouwen die dat doen, orgasmes faken?
Oh shit, dat mag ik natuurlijk ook niet raar vinden. Want wat als ze die orgasmes nou oprecht faken?
In dat geval zal ik toch eens bij de buurvrouw op de koffie gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Of het is een manier om ook de buurman te laten weten dat je paringsbereid bent.
ik weet zo niet of ik 't bij haar op onervarenheid moet gooien, het enige wat ik wel weet was dat bij de jongen in kwestie de zin snel over wasquote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Je kan beter haar betichten van onervarenheid. Ik denk dat het meisje zelf niet veel heeft meegemaakt op seksueel gebied als je begint te hijgen, kreunen en steunen als een gek.
Misschien werd ze gewoon moe van de inspanning.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Je kan beter haar betichten van onervarenheid. Ik denk dat het meisje zelf niet veel heeft meegemaakt op seksueel gebied als je begint te hijgen, kreunen en steunen als een gek.
* Ruk Ruk* Oooh ja ik komquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vast. Die zijn er ter compensatie van de vrouwen die al klaarkomen als ze hun vent alleen maar aftrekken.
quote:
Ah, dus "we" vinden schreeuwen niet nodig omdat het niks bijdraagt aan de reproductie! Ah. En lingeriesetjes dan? Speeltjes? Ook allemaal niet nodig. Toch gebruiken we ze.quote:Het gaat hier niet om wel of niet mogen
overigens is het niet nodig voor reproductie
OF heeft de 1 haar uitingen minder goed in bedwang dan de ander. Kan toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou ook andersom kunnen werken natuurlijk. Maar misschien verhoogt schreeuwen de kans op bevruchting. Of het is een manier om ook de buurman te laten weten dat je paringsbereid bent.
Dat zou het wel geweest zijn, verdorie waar is mijn vrouwelijke barmhartigheid als je die nodig hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien werd ze gewoon moe van de inspanning.
Toch wel een beetje een turn-off hè?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
ik weet zo niet of ik 't bij haar op onervarenheid moet gooien, het enige wat ik wel weet was dat bij de jongen in kwestie de zin snel over was![]()
Ja, lieverd, dat kan. Maar op het moment dat iemand gilt: "Oh jaaah schatje, neuk me, neuk me", dan vermoed ik toch dat dat niet geheel willekeurig gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef TheMassive het volgende:
OF heeft de 1 haar uitingen minder goed in bedwang dan de ander. Kan toch?
dat is toch pas nodig als het gaat vervelenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef TheMassive het volgende:
Ah, dus "we" vinden schreeuwen niet nodig omdat het niks bijdraagt aan de reproductie! Ah. En lingeriesetjes dan? Speeltjes? Ook allemaal niet nodig. Toch gebruiken we ze.
Ja wat is je punt.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef TheMassive het volgende:
Ah, dus "we" vinden schreeuwen niet nodig omdat het niks bijdraagt aan de reproductie! Ah. En lingeriesetjes dan? Speeltjes? Ook allemaal niet nodig. Toch gebruiken we ze.
Ja kijk, het zou maar zo kunnen dat 8 van de 10 vrouwen zich inderdaad aanstellen, ik noem maar wat. Maar dat betekent niet dat het hard schreeuwen van zulk soort zaken AUTOMATISCH aanstellen is. Dus dat betekent dat bediscusseren van dit simpelweg zinloos. Ervaringen uitwisselen, ok, maar een conclusie trekken gaat simpelweg niet. En oordelen over een uiting van iemand anders is al helemaal not done, simpelweg omdat jij niet kan bepalen hoe een ander zich in situaties voelt en dus uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, lieverd, dat kan. Maar op het moment dat iemand gilt: "Oh jaaah schatje, neuk me, neuk me", dan vermoed ik toch dat dat niet geheel willekeurig gebeurt.
Zeg, we zitten hier niet op het huilebalkforum R&Pquote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja kijk, het zou maar zo kunnen dat 8 van de 10 vrouwen zich inderdaad aanstellen, ik noem maar wat. Maar dat betekent niet dat het hard schreeuwen van zulk soort zaken AUTOMATISCH aanstellen is. Dus dat betekent dat bediscusseren van dit simpelweg zinloos. Ervaringen uitwisselen, ok, maar een conclusie trekken gaat simpelweg niet. En oordelen over een uiting van iemand anders is al helemaal not done, simpelweg omdat jij niet kan bepalen hoe een ander zich in situaties voelt en dus uit.
wat mij betreft betekent het wel dat het automatisch aanstellen is. overigens betekent dat niet dat vrouwen zich niet hoeven aan te stellen hoor in mijn aanwezigheidquote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef TheMassive het volgende:
Maar dat betekent niet dat het hard schreeuwen van zulk soort zaken AUTOMATISCH aanstellen is.
Wat? Niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef TheMassive het volgende:
En oordelen over een uiting van iemand anders is al helemaal not done,
Werkelijk hilarisch die quasi humoristische sidekick opmerkingen van je.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeg, we zitten hier niet op het huilebalkforum R&P.
Wat zijn je argumenten?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat mij betreft betekent het wel dat het automatisch aanstellen is.
Wat ik van andermans gedrag vind, maak ik nog altijd zelf uit. Jij vindt nooit iets wat iemand anders doet gek, raar of belachelijk? Jij vindt alles wat andere mensen doen heel gewoon?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef TheMassive het volgende:
Ja kijk, het zou maar zo kunnen dat 8 van de 10 vrouwen zich inderdaad aanstellen, ik noem maar wat. Maar dat betekent niet dat het hard schreeuwen van zulk soort zaken AUTOMATISCH aanstellen is. Dus dat betekent dat bediscusseren van dit simpelweg zinloos. Ervaringen uitwisselen, ok, maar een conclusie trekken gaat simpelweg niet. En oordelen over een uiting van iemand anders is al helemaal not done, simpelweg omdat jij niet kan bepalen hoe een ander zich in situaties voelt en dus uit.
Nee.quote:
Nee hoor, ik vind jouw topic en daarmee jouw inlevingsvermogen van anderen raar belachelijk EN gek.quote:Wat ik van een anders gedrag vind, maak ik nog altijd zelf uit. Jij vindt nooit iets wat iemand anders doet gek, raar of belachelijk? Jij vindt alles wat andere mensen doen heel gewoon?
Ja heel gek aangezien jij je niet in kan zien dat bepaalde vrouwen bij genot anders reageren dan jij en je dat meteen afdoet als "aanstellen".quote:Daarnaast heeft mijn mening over iemands gedrag soms weinig te maken met mijn mening over iemand als persoon. Zo houdt mijn beste vriend er een aantal in mijn ogen zeer belachelijke ideeën op na (en dat vertel ik hem ook), en toch ben ik dol op hem. Gek hè?
Ik had 'm al ge-edit.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef TheMassive het volgende:
Nee.Waarom meteen zo'n conclusie? Ook al bedoel je het als grap, ik vind zo'n conclusie a-relaxed van je, het geeft aan dat je bij een visie anders dan die van jou meteen labeltjes gaat plakken. Hoe kinderachtig van je.
quote:Nee hoor, ik vind jouw topic en daarmee jouw inlevingsvermogen van anderen raar belachelijk EN gek.
Ja, dat is wat jij wilt lezen en ik kan lullen als Brugman, maar dat is wat jij wilt zien. Dan vind ik 't verder wel best.quote:Ja heel gek aangezien jij je niet in kan zien dat bepaalde vrouwen bij genot anders reageren dan jij en je dat meteen afdoet als "aanstellen".
Humor, dat zou je ook eens moeten proberen. Dat valt iha beter dan dat gejammer van je.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Werkelijk hilarisch die quasi humoristische sidekick opmerkingen van je.
- nadoen van pornofilmquote:
Nou, ik had het idee dat ik niet in ONZ zat, en derhalve in de veronderstelling was dat dit een serieus topic was. Jij ziet dit forum blijkbaar als 1 groot ONZ forum?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Humor, dat zou je ook eens moeten proberen. Dat valt iha beter dan dat gejammer van je.
Wie zegt dat een hard kreunende vrouw pornofilms kijkt? Dat is jouw invulling. Het is helemaal niet gezegd dat elke vrouw die hard kreunt ook pornofilms kijkt.quote:
non argument. Dit betekent niet automatisch dat het aanstellerij is. Zoveel dingen omtrent sex zijn niet nodig.quote:- nergens voor nodig
Vind jij. Wellicht heb jij ook een hogere pijngrens en schreeuw jij minder hard als iemand met een hamer op je grote teen slaat. Maar dat betekent niet dat iedereen net zo hard (of zacht) schreeuwt bij het die actie. Zelfde als bij genot. Niet iedereen reageert het zelfde.quote:- een lichte kreun of zucht is meer dan voldoende en voorstelbaar in voorkomende situaties
Dat is zowaar niet ver van de waarheid. Ik neem inderdaad maar zeer weinig serieus op dit forum, inclusief m'n eigen entiteitje.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jij ziet dit forum blijkbaar als 1 groot ONZ forum?
nou ja, dit waren mjin argumenten. misschien niet zo sterk, maar wat mij betreft meer dan genoeg. ik ga het niet wetenschappelijk onderzoeken overigens. daar vind ik het niet belangrijk genoeg voor. als iemand graag wil schreeuwen moeten ze dat vooral doen. ik blijf het aanstellerij vinden, maar daarmee is niet gezegd dat het niet opwindend kan zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef TheMassive het volgende:
Wie zegt dat een hard kreunende vrouw pornofilms kijkt? Dat is jouw invulling. Het is helemaal niet gezegd dat elke vrouw die hard kreunt ook pornofilms kijkt.
non argument. Dit betekent niet automatisch dat het aanstellerij is. Zoveel dingen omtrent sex zijn niet nodig.
[..]
Vind jij. Wellicht heb jij ook een hogere pijngrens en schreeuw jij minder hard als iemand met een hamer op je grote teen slaat. Maar dat betekent niet dat iedereen net zo hard (of zacht) schreeuwt bij het die actie. Zelfde als bij genot. Niet iedereen reageert het zelfde.
Ja nou sorry, maar dat vind ik heel raar. Maar goed, als jij zo denkt, so be it. Respecteer in ieder geval wel de serieusheid van anderen in dit forum.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is zowaar niet ver van de waarheid. Ik neem inderdaad maar zeer weinig serieus op dit forum, inclusief m'n eigen entiteitje.
Wat? Veroordeel je nou de uiting van een ander? Tututut.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja nou sorry, maar dat vind ik heel raar.
Ze had net al gezegd dat ik en mijn topic gek, raar EN belachelijk zijn!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:39 schreef NiNi het volgende:
Wat? Veroordeel je nou de uiting van een ander? Tututut.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en daar denk jij allemaal over na op het moment suprême?
het komt zoals het komt, met of zonder geluid, harder of zachter, al naar gelang de heftigheid van
Je doet jezelf tekort... de buurt dacht vast dat zij een nachtegaal hoorden zingenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij m'n eerste vaginale orgasme heb ik volgens mij de hele straat bijeen gekrijst, zo intens was het..
Nee hoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor Erodome was het waarschijnlijk eerst een spelletje. Nu moet ze wel schreeuwen...anders denkt haar vriend dat het minder lekker is dan de vorige keren
Ik had een broertje dood aan porno toen ik nog jong was, dat ze daar schreeuwde zou voor mij juist een reden geweest zijn dat niet te doen als ik ervoor had kunnen kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
- nadoen van pornofilm
- nergens voor nodig
- een lichte kreun of zucht is meer dan voldoende en voorstelbaar in voorkomende situaties
Hee, da's het eerste fatsoenlijke argument in dit topic.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:54 schreef erodome het volgende:
Ik vind het zo'n nonses dat er net gedaan wordt alsof dat nep zou zijn, zo kan ik ook wel zeggen dat al die stille type's gewoon nog nooit een keer echt goed geneukt hebben, anders hadden ze ook wel wat geluid gemaakt, slaat toch ook nergens op.
Ik kan behoorlijk luidruchting zijn als ik klaarkom en ik kan je verzekeren dat het geen toneelspel isquote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn er hier mensen (ik doel vooral op vrouwen) die dat doen? Waarom? Ik weet dat er vrouwen zijn die het doen omdat ik ze wel eens heb gehoord vanaf de andere kant van de muur, maar ik vind het een beetje vreemd. Het lijkt mij toneelspel ofzo, beetje aanstellerij.
Maar is 't dan echt gillen wat je doet, of meer luid kreunen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kan behoorlijk luidruchting zijn als ik klaarkom en ik kan je verzekeren dat het geen toneelspel is. Het gevoel is gewoon zo heftig en overheersend.. dat moet ik er dan echt uitgooien! Ik vind het ook heerlijk mezelf zo te laten gaan tijdens de sex.
Als ik weet dat er mensen kunnen meeluisteren dan probeer ik het altijd wat in te houden en dat lukt meestal wel aardig. Maar dan heb ik er nog wel erg moeite mee hoor.
Uh daar sta ik op dat moment niet zo bij stil maar dat varieert denk ik. Beide doe ik wel. Het is afhankelijk van het moment en de stimulatie.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar is 't dan echt gillen wat je doet, of meer luid kreunen?
gelukkig dat je in Groningen nog de ruimte hebt voor zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Uh daar sta ik op dat moment niet zo bij stil maar dat varieert denk ik. Beide doe ik wel. Het is afhankelijk van het moment en de stimulatie.
In de stad niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig dat je in Groningen nog de ruimte hebt voor zoiets
LOL Dat ze dat überhaupt durft te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
We zijn pas verhuisd en kregen na een paar dagen al de buuv aan de deur om te klagen over de harde muziek en ze zei dat ze ook kon horen "wanneer we naar bed gingen"![]()
Ik schreeuw niet maar kirrrr, kreun en hijg zachtjes....quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn er hier mensen (ik doel vooral op vrouwen) die dat doen? Waarom? Ik weet dat er vrouwen zijn die het doen omdat ik ze wel eens heb gehoord vanaf de andere kant van de muur, maar ik vind het een beetje vreemd. Het lijkt mij toneelspel ofzo, beetje aanstellerij.
Je schreeuwt niet? Wil je dan met ons delen wat je wel doet?
Ik kreun en steun hooguit een beetje.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens het vervagen van het orgasme schijn ik gelukzalig en grijnzend te kijken.
Als jij mij 3x in de week midden in de nacht durft wakker te maken met het krankzinnige gekrijs van je vriendin, zul jij eens wat belevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
We zijn pas verhuisd en kregen na een paar dagen al de buuv aan de deur om te klagen over de harde muziek en ze zei dat ze ook kon horen "wanneer we naar bed gingen"![]()
Vanaf hier de groeten saaie ouwe vrijgezelle doos...m'n vriendin komt zo thuis...zal je wat beleven![]()
Wat een asociale types hier zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
In de stad niet hoor. Dan moeten de huis- en buurtgenoten maar even oordoppen consumeren
.
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet maar kirrrr, kreun en hijg zachtjes....
Tijdens het vervagen van het orgasme schijn ik gelukzalig en grijnzend te kijken.
Zeg men....![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vanaf hier de groeten saaie ouwe vrijgezelle doos...m'n vriendin komt zo thuis...zal je wat beleven![]()
Ik zou waarschijnlijk voordat ik verder iets kon nadenken al op cynische wijze hebben gemeld dat ik ze wel had gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je dat echt gezegd, dat je hun had gehoord? Kweenie of ik dat zou durven, zou het toch een beetje gênant vinden voor de tegenpartij.
Je wilt dus zeggen dat ik in dit geval preutser ben dan jij!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Ik zou waarschijnlijk voordat ik verder iets kon nadenken al op cynische wijze hebben gemeld dat ik ze wel had gehoord.
Ja, of je bent iets doordachter in dit geval.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat ik in dit geval preutser ben dan jij!
Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je dat echt gezegd, dat je hun had gehoord? Kweenie of ik dat zou durven, zou het toch een beetje gênant vinden voor de tegenpartij.
Ja, da's wel waar. Maar ik zou bang zijn iemand in verlegenheid te brengen denk ik. Hangt er ook van af wat voor iemand 't is tuuk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
Waarom?
Kan ze toch op haar vingers natellen dat de omwonenden haar horen?
Dat boeide me dus geen reet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, da's wel waar. Maar ik zou bang zijn iemand in verlegenheid te brengen denk ik. Hangt er ook van af wat voor iemand 't is tuuk.
ja en alsof dat nu zo wereldschokkend is, de geur van mannenzweetquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou het zelf trouwens best grappig vinden als iemand zoiets tegen me zou zeggen (ware het niet dat ik dus geen schreeuwerd ben). Maar veel mensen doen zo 'moeilijk' over seks. Ik merkte het deze week op school weer. Om de een of andere reden kwam het gesprek (tijdens een college, met medewerking van de docent) op de geur van vers mannenzweet. Vriendin van me en ik bezongen de heerlijkheden hiervan
, en een aantal dames vroeg of we alsjeblieft wilden ophouden, ze vonden het echt gênant ofzo. Zo van, daar práát je toch niet over. Ik vind 't gewoon lekker.
Vrouwen zijn soms raar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
waarom nietde heren in kwestie geven gewoon keurig antwoord, hoor, zonder meteen geile voorstellen te doen of zo, ze doen niet zo krampachtig tenminste, wat meisjes vaak wel doen.
Je praat erover alsof je het helemaal ge-wel-dig vindt om in de t*ringherrie van een ander te zittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat boeide me dus geen reet.
Als zij zo hard wil krijsen, dan verdient ze publiekelijke afgang .
Nee, hoor, het was heel discreet gebracht, 1 op 2, en zonder te specificeren.
Later wel de rest van de collega's uitgebreid verslag gedaan natuurlijk
Oh en het gillen werd er niet minder om, hoor, de volgende keren was het weer niet zo hard
oh ik stoorde me er idd niet echt aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je het helemaal ge-wel-dig vindt om in de t*ringherrie van een ander te zitten
Nouja, misschien ben ik dan verschrikkelijk intolerant. Maar als ik midden in de nacht wakker word van het geschreeuw van de buurtruus dan slaap ik de rest van de nacht gewoon bar slecht. En als dat 3 nachten op rij gebeurt, kun je me echt opvegen.
Dan zou ik er ook geen enkel probleem van maken, gaat gewoon de muziek wat harderquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik stoorde me er idd niet echt aan
ze hielden me niet wakker (het was nooit midden in de nacht, maar in de vooravodn juist) , en het duurde hooguit een half uur of zo, dus boeien.
Maar waarom zou je je laten dwingen om met wat minder slaap toe te doen?quote:verder, was het 's nachts gebeurd, ben ik wat minder fragile als u, en kan ik met wat minder slaap toe en toch nog functioneren
Doe eens niet zo serieus, schatquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook geen enkel probleem van maken, gaat gewoon de muziek wat harder.
[..]
Maar waarom zou je je laten dwingen om met wat minder slaap toe te doen?
Functioneren doe ik dan overigens nog wel, maar nadenken over mega-ingewikkelde dingen (m'n beroep zegmaar) lukt dan echt niet meer goed.
Kijk, dat wou ik nou ff van je horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het ook rete irritant vinden als iemand teringherrie maakt, midden in de nacht.
Gewoon omdat het aso is.
Wat me opvalt is dat het meestal die vrouwen zijn die zo hard schreeuwen en kabaal maken. En dan nog beweren de dames dat mannen 'dierlijker', primitiever zouden zijn dan vrouwenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:58 schreef herman78 het volgende:
Heb het wel 's gehad dat mensen in de kamer boven me de hele nacht doorgingen en dat ze het raam open hadden. Dat meisje maakte nogal wat herrie. Ik denk dat de hele omgeving het wel kon horen...
Het is dan ook zo dat de vrouwen evolutionair gezien de mannen graag bij zich willen houden voor het opvoeden van de kinderen. Geen middel wordt geschuwd, ook niet het extra "opwindende" kabaal tijdens de daadquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat het meestal die vrouwen zijn die zo hard schreeuwen en kabaal maken. En dan nog beweren de dames dat mannen 'dierlijker', primitiever zouden zijn dan vrouwen.
Dat zou voor mij toch eerder een reden zijn om hard weg te rennenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het is dan ook zo dat de vrouwen evolutionair gezien de mannen graag bij zich willen houden voor het opvoeden van de kinderen. Geen middel wordt geschuwd, ook niet het extra "opwindende" kabaal tijdens de daad
Geboortedatum: 1988-05-13quote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef Talietje het volgende:
ik hou het gewoon bij gekreun soms ff wat harder maar nooit zo hard dat de buren me kunnen horen
het is heel ranzig, maar bij de juiste man kan ik he-le-maal maf worden van de geur van zweet, aftershave en bierquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou het zelf trouwens best grappig vinden als iemand zoiets tegen me zou zeggen (ware het niet dat ik dus geen schreeuwerd ben). Maar veel mensen doen zo 'moeilijk' over seks. Ik merkte het deze week op school weer. Om de een of andere reden kwam het gesprek (tijdens een college, met medewerking van de docent) op de geur van vers mannenzweet. Vriendin van me en ik bezongen de heerlijkheden hiervan
, en een aantal dames vroeg of we alsjeblieft wilden ophouden, ze vonden het echt gênant ofzo. Zo van, daar práát je toch niet over. Ik vind 't gewoon lekker.
I know what you mean.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:04 schreef SHE het volgende:
het is heel ranzig, maar bij de juiste man kan ik he-le-maal maf worden van de geur van zweet, aftershave en bierIk vind bier echt vreselijk goor...maar de geur ervan icm zweet en parfum...woeiiiii
![]()
maar jij bent dan ook een apart gevalquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zou voor mij toch eerder een reden zijn om hard weg te rennen.
buis van eustachius ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik heb het weleens uitgeschreeuwd...maar dat had met een bepaald plekje te maken wat nogal gevoelig kan zijn als je daar zonder pardon je intrede doet![]()
Maar als je het bekijkt wordt het op een tijdje weer geil...en wordt je dat zelf ookquote:Op maandag 6 juni 2005 09:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Maak maar eens een foto van het gezicht van iemand die klaarkomt, kijk het de volgende dag eens, dan zie je dat het veel dingen is, maar mooi niet.
Op zo'n moment is het reuze geil en daarom mooi, maar als je het apart bekijkt ziet het er maar gek uit
het is net als met lachen als je een mop vertelt of een gek gezicht trekt. als mensen lachen ga je nog even doorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:36 schreef erodome het volgende:
Maar als iemand wat hijgt en wat kreunt is dat genoeg, maar doe ik het blijkbaar erg goed zodat iemand toch tussendoor aardig wat geluid maakt dan streelt dat mijn ego wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |