abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 18:59:58 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27651865
Ik heb een sony-erikkson T610 telefoon sinds januari 2004 met een 2 jarig vodafone abbonement. Nu ging op een gegeven moment ineens het klepje naar buiten staan, ik dacht, heb ik dat ding laten vallen ofzo??? Toen bleek dat de batterij niet meer wilde opladen. Ik de batterij eruit halen, blijkt die helemaal opgzwollen te zijn!! Kapot dus! nu weet ik dat er normaal gesproken maar een jaar garante zit op een telefoon, maar aangezien ze zon ding met een 2 jarig abbonement verkopen, mag je er toch vanuit gaan dat zon telefoon 2jaar meegaat!

En dat terwijl ik dat ding nauwlijks gebruik ,aangezien ik in Belgie woon! ... wie weet of ik hier me kan beroepen op coulance??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27652011
Joh boeiend op ebay koop je voor 5 euro een nieuwe. Je zal hem wel hebben laten vallen ofzo
  zondag 5 juni 2005 @ 19:10:47 #3
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_27652199
Contact opnemen met de importeur/fabrikant. Spontaan opzwellende batterijen zullen ze zeker interessant vinden.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_27652395
Als je een 2-jarig abbo afsluit heb je nog steeds maar 1 jaar garantie.

En de accu valt sowiezo niet onder de garantie.

www.stuntprijzen.be kost een nieuwe accu ¤ 14,50 + 3 euro verzendkosten (bij vooruitbetaling).

op www.stuntprijzen.net (zelfde winkel) kost ie ¤ 9,50 en geen verzendkosten (bij vooruitbetaling) maar dan wordt er alleen in Nederland afgeleverd.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:21:40 #5
116613 NX
mixin...
pi_27652494
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een sony-erikkson T610 telefoon sinds januari 2004 met een 2 jarig vodafone abbonement. Nu ging op een gegeven moment ineens het klepje naar buiten staan, ik dacht, heb ik dat ding laten vallen ofzo??? Toen bleek dat de batterij niet meer wilde opladen. Ik de batterij eruit halen, blijkt die helemaal opgzwollen te zijn!! Kapot dus! nu weet ik dat er normaal gesproken maar een jaar garante zit op een telefoon, maar aangezien ze zon ding met een 2 jarig abbonement verkopen, mag je er toch vanuit gaan dat zon telefoon 2jaar meegaat!

En dat terwijl ik dat ding nauwlijks gebruik ,aangezien ik in Belgie woon! ... wie weet of ik hier me kan beroepen op coulance??
Euuhhm, u are fucked ...................... Just kidding!

Euuhhm, op je telefoon heb je een jaar garantie, geen 2 jaar, op je lader heb je 3 maanden garantie en op je BATTERIJ (accu) heb je maar een half jaar, dus dat is 6 maanden voor de idioten die niet weten wat een halfjaar is... (dit geldt bijna voor alle mobiele providers in nederland, en dit is algemeen bekend bij de fabriek, garantie periodes worden meestal overgenomen van de fabrikant)

Je kunt beroep doen op de garantie van een halfjaar, maar omdat jij je toestel al langer dan een jaar hebt, kun je je niet beroepen op je garantie!

Koop gewoon een nieuwe batterij...
  zondag 5 juni 2005 @ 19:25:05 #6
16715 Mylene
*schatje*
pi_27652600
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef NiteSpeed het volgende:
9,50 is een hoop geld voor BHFH hoor
nee hoor

Philips streamium mx6000i

Ontopic: Misschien even contact opnemen met Vodafone. Een nieuwe telefoon terwijl alleen de accu stuk is lijkt me niet reëel.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:30:29 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27652770
ik heb een nieuwe batterij gekocht via internet zojuist voor zo'n 7 euro. Dus dat viel me reuze mee. Ik ga wel s-e contacteren, want het lijkt me toch een rare zaak! stel zon ding ontploft!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 juni 2005 @ 19:34:47 #8
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27652895
Ik denk dat je bij de fabrikant inderdaad het meeste kant maakt op een evt vergoeding ofzo. Want opzwellen van je batterij lijkt me toch een rare zaak, ondanks dat er wellicht geen garantie op zit.
[KNE]-Mod
pi_27652897
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb een nieuwe batterij gekocht via internet zojuist voor zo'n 7 euro. Dus dat viel me reuze mee. Ik ga wel s-e contacteren, want het lijkt me toch een rare zaak! stel zon ding ontploft!
Dan krijg je een warme broekzak en dat gebeurd alleen met neppers
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:40:46 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_27653088
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik vind het niet meer dan normaal dat als men een 2 jarig abonnement verkoopt met een telefoon dat de telefoon net zolang meegaat als het abonnement.
De provider is niet verantwoordelijk voor jouw telefoon. Dat is Sony Ericsson in dit geval. En die geeft niet twee jaar garantie op een batterij.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:42:23 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27653137
het is koppelverkoop. De telefoon is voorzien van vodafone logo's en er zit ook nog eens een simlock op en hij is gekocht in een vodafone winkel, het lijkt me dat de verantwoording dan bij vodafone ligt en niet bij sony-erikson.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27653272
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is koppelverkoop. De telefoon is voorzien van vodafone logo's en er zit ook nog eens een simlock op en hij is gekocht in een vodafone winkel, het lijkt me dat de verantwoording dan bij vodafone ligt en niet bij sony-erikson.
Tuurlijk ligt de verantwoording wel bij sony ericson hun zijn toch de fabrikant. Ezel....

Als jij een ferrari koopt en hij gaat stuk, klaag je toch ook niet fiat aan?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:51:17 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27653377
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Tuurlijk ligt de verantwoording wel bij sony ericson hun zijn toch de fabrikant. Ezel....

Als jij een ferrari koopt en hij gaat stuk, klaag je toch ook niet fiat aan?
in dit geval ligt het anders. Vodafone heeft de hele firmware veranderd van die telefoon , hun merknaam erin gestanst en verkoopt bovendien een 2 jarig pakket. Garantie dien je overigens altijd te claimen bij de winkelier waar je hem hebt gekocht, die stuurt hem evt door naar de fabrikant.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27653497
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

in dit geval ligt het anders. Vodafone heeft de hele firmware veranderd van die telefoon , hun merknaam erin gestanst en verkoopt bovendien een 2 jarig pakket. Garantie dien je overigens altijd te claimen bij de winkelier waar je hem hebt gekocht, die stuurt hem evt door naar de fabrikant.
Je garantie claimen via de leverancier kan je netjes doen , maar ze zullen met de voorwaarde komen dat overal garantie opzit behalve de batterij .
pi_27654972
OT verwijderd. Voor de rest: voor garantie moet je bij de verkoper zijn, met de fabrikant heb je niks te maken.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_27655000
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Je garantie claimen via de leverancier kan je netjes doen , maar ze zullen met de voorwaarde komen dat overal garantie opzit behalve de batterij .
Ze kunnen wel meer claimen, maar ze hebben gewoon garantie te verlenen. Dat een batterij minder wordt, ok. Maar dat 'ie zo erg stuk gaat dat 'ie niet meer past, dat kan echt niet.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_27655075
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ze kunnen wel meer claimen, maar ze hebben gewoon garantie te verlenen. Dat een batterij minder wordt, ok. Maar dat 'ie zo erg stuk gaat dat 'ie niet meer past, dat kan echt niet.
Nee maar zoveel moeite gaan doen omdat ze in de winkel toch niks voor je kunnen / willen doen ? je kan dan beter gewoon een nieuwe kopen of bestellen want eer je het voor elkaar hebt ben je anders weken verder.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:05:16 #18
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27660130
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:46 schreef _-rally-_ het volgende:
Voor garantie moet je bij de verkoper zijn, met de fabrikant heb je niks te maken.
Ja, en een baterij kan nu eenmaal kapot gaan. Vooral voor een keer vallen of verkeerd opladen zijn ze gevoelig.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27665028
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee maar zoveel moeite gaan doen omdat ze in de winkel toch niks voor je kunnen / willen doen ? je kan dan beter gewoon een nieuwe kopen of bestellen want eer je het voor elkaar hebt ben je anders weken verder.
'
Maar we kennen TS toch al lang genoeg om te weten dat 'ie nooit de makkelijke weg kiest ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')