Euuhhm, u are fuckedquote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een sony-erikkson T610 telefoon sinds januari 2004 met een 2 jarig vodafone abbonement. Nu ging op een gegeven moment ineens het klepje naar buiten staan, ik dacht, heb ik dat ding laten vallen ofzo??? Toen bleek dat de batterij niet meer wilde opladen. Ik de batterij eruit halen, blijkt die helemaal opgzwollen te zijn!! Kapot dus! nu weet ik dat er normaal gesproken maar een jaar garante zit op een telefoon, maar aangezien ze zon ding met een 2 jarig abbonement verkopen, mag je er toch vanuit gaan dat zon telefoon 2jaar meegaat!
En dat terwijl ik dat ding nauwlijks gebruik ,aangezien ik in Belgie woon! ... wie weet of ik hier me kan beroepen op coulance??
nee hoorquote:
Dan krijg je een warme broekzak en dat gebeurd alleen met neppersquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb een nieuwe batterij gekocht via internet zojuist voor zo'n 7 euro. Dus dat viel me reuze mee. Ik ga wel s-e contacteren, want het lijkt me toch een rare zaak! stel zon ding ontploft!
De provider is niet verantwoordelijk voor jouw telefoon. Dat is Sony Ericsson in dit geval. En die geeft niet twee jaar garantie op een batterij.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik vind het niet meer dan normaal dat als men een 2 jarig abonnement verkoopt met een telefoon dat de telefoon net zolang meegaat als het abonnement.
Tuurlijk ligt de verantwoording wel bij sony ericson hun zijn toch de fabrikant. Ezel....quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is koppelverkoop. De telefoon is voorzien van vodafone logo's en er zit ook nog eens een simlock op en hij is gekocht in een vodafone winkel, het lijkt me dat de verantwoording dan bij vodafone ligt en niet bij sony-erikson.
in dit geval ligt het anders. Vodafone heeft de hele firmware veranderd van die telefoon , hun merknaam erin gestanst en verkoopt bovendien een 2 jarig pakket. Garantie dien je overigens altijd te claimen bij de winkelier waar je hem hebt gekocht, die stuurt hem evt door naar de fabrikant.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt de verantwoording wel bij sony ericson hun zijn toch de fabrikant. Ezel....
Als jij een ferrari koopt en hij gaat stuk, klaag je toch ook niet fiat aan?
Je garantie claimen via de leverancier kan je netjes doen , maar ze zullen met de voorwaarde komen dat overal garantie opzit behalve de batterij .quote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
in dit geval ligt het anders. Vodafone heeft de hele firmware veranderd van die telefoon , hun merknaam erin gestanst en verkoopt bovendien een 2 jarig pakket. Garantie dien je overigens altijd te claimen bij de winkelier waar je hem hebt gekocht, die stuurt hem evt door naar de fabrikant.
Ze kunnen wel meer claimen, maar ze hebben gewoon garantie te verlenen. Dat een batterij minder wordt, ok. Maar dat 'ie zo erg stuk gaat dat 'ie niet meer past, dat kan echt niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Je garantie claimen via de leverancier kan je netjes doen , maar ze zullen met de voorwaarde komen dat overal garantie opzit behalve de batterij .![]()
Nee maar zoveel moeite gaan doen omdat ze in de winkel toch niks voor je kunnen / willen doen ? je kan dan beter gewoon een nieuwe kopen of bestellen want eer je het voor elkaar hebt ben je anders weken verder.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meer claimen, maar ze hebben gewoon garantie te verlenen. Dat een batterij minder wordt, ok. Maar dat 'ie zo erg stuk gaat dat 'ie niet meer past, dat kan echt niet.
Ja, en een baterij kan nu eenmaal kapot gaan. Vooral voor een keer vallen of verkeerd opladen zijn ze gevoelig.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:46 schreef _-rally-_ het volgende:
Voor garantie moet je bij de verkoper zijn, met de fabrikant heb je niks te maken.
'quote:Op zondag 5 juni 2005 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar zoveel moeite gaan doen omdat ze in de winkel toch niks voor je kunnen / willen doen ? je kan dan beter gewoon een nieuwe kopen of bestellen want eer je het voor elkaar hebt ben je anders weken verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |