quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef Circuitbreaker het volgende:[..]
Ik heb pas sinds kort een fatsoenlijke Internet verbinding, dus Soulseek en dat soort dingen moet ik me nog eens in verdiepen. Aan de andere kant heb ik het "probleem" dat ik nauwelijks mp3's en dergelijke heb maar wel wave files van vinyl rips, aangezien ik het meeste koop op vinyl (en soms op CD). Vanmiddag nog toegeslagen bij onder andere Clone
![]()
al ging het niet alleen om electro.
Wat Britse labels betreft ken jij ook Touchin' Bass ? De laatste releases op dit label van "Manasyt" en "Sync 24" zijn nogal harde donkere/duistere/onvriendelijke electro maar dan weer heel anders dan de harde trax van Drexciya, Ultradyne of Dynarec. Ook interessant is het label Dopamine uit Miami met duidelijke Electronix en Miami Bass invloeden. "Phoenecia" inschakelen als remixers wil ook wel helpen.
Van het label Touchin' Bass heb ik de eerste 9 releases, waaronder wat van Bass Junkie, Sync24 - dark senser EP (
![]()
) en cultek.... lekker label maar qua donkere/duistere electro (waar ik overigens helemaal geen problemen mee heb) prefereer ik toch Kommando 6.
Qua Miami Bass is er maar een label en dat is Databass Records natuurlijk met o.a. DJ Godfather
![]()
, klassieke booty.
Als je je wilt verdiepen in het downloaden/sharen van electro kun je beter stop[en met zoeken:
http://www.noizehub.nl/joinAltijd de nieuwste releases en bekende electro artiesten als Ra-X en Orgue Electronique lopen er ook rond!
[ Bericht 3% gewijzigd door HAL9000S op 25-09-2005 00:17:06 ]