Het schijnt een bedrijf te zijn wat die taartenbakmixen maakt enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:36 schreef Isabeau het volgende:
och, is al langer dan een jaar geleden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:39 schreef nikky het volgende:
*spuit 11 voelt*
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
achja...is wel grappig maarja voor dat bedrijf maakt het ook niet veel uit hoor. Die machines draaien de hele dag, maken duizenden producten per dag, maakt heus niet uit als daar van 5 per dag bijvoorbeeld naar klanten gaan die een klacht hebben....![]()
gewoon service...maarja als je dit gaat 'misbruiken' ben je wel zielig bezig![]()
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag makenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag maken![]()
Waar kwam dat touw vanaf dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Hammerbee het volgende:
Een zak Croky chips waar een stuk touw in zat. Heb ik een brief geschreven en het stuk touw erbij gedaan. Toen kreeg ik een doos terug met 3 nieuwe zakken en een brief waarin stond waar dat touw vanaf kwam
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik gok van de touw-om-doos-knoop-machine...
Zinvolle post!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef classpc het volgende:
Ik had ooit eens een of ander koek waar allemaal zwarte verbrande dingetjes op zaten.
Ik had het eerst niet door, maar ik ging bijna over m'n nek toen ik zo'n dingetje in mijn mond kreeg (die dingetjes zaten aan de onderkant).
Ik heb nog op de verpakking gekeken, maar daar stond geen adres of telefoonnummer op.
Wel de naam van de bakkerij, maar die weet ik nu niet meer. Is inmiddels ook al een tijd geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Zinvolle post!Lekker zinvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post dan niet
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn slippers verslijten erg.
Ik ga wehkamp een brief sturen.
Wehkamp bekijkt mijn klachten mail nooit. Ik heb veel te klagen over dat bedrijf, met name hoe ze klanten oplichtten financieel. Maar ze negeren mij. Ik pak ze nog wel aan.
Wehkamp is een oplichter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gewoon e-mailen met een klacht en zeggen dat je het product+verpakking al hebt weggegooid werkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |