abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33086343
Laatst had ik nog een onwijs waterige breaker, dus ik zo boos bellen.
Bleek het een grapje te zijn van me broertje, had dus water in een lege breaker gedaan...
Kreeg ik toch 2,50 op me rekening teruggestort !!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 14 december 2005 @ 23:12:39 #252
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33087911
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe

Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
censuur :O
  woensdag 14 december 2005 @ 23:15:57 #253
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33088049
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).

Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Jij weet zeker niet dat de NS de PLICHT heeft om te zorgen dat jij thuis komt, als je door hun schuld je laatste aansluiting mist? Dus: taxi voor je betalen zo nodig!
Ik weet alleen niet hoe je daar laat op de avond aan moet komen, NS heeft dan niemand meer rondlopen...
censuur :O
pi_33089526
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
  donderdag 15 december 2005 @ 00:11:14 #255
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33090017
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Vampire Romance O+
pi_33091459
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 15 december 2005 @ 01:11:21 #257
19194 Oversight
◢◤
pi_33091545
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef missC het volgende:
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
◢◤
pi_33109630
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
quote:
Nestlé consumentenservice
Postbus 12365
1100 AJ Amsterdam

Betreft: Klacht over Nesquik poeder
23 november 2005

Geachte heer/mevrouw,

al enige tijd drink ik chocolade melk die ik met behulp van uw Nesquik maak. Op de verpakking is te lezen dat de Nesquik poeder zowel door de koude als warme melk geroerd kan worden en het dan ook klaar is om te drinken. Dit klopt niet helemaal. Als de Nesquik poeder door de koude melk wordt geroerd gaat deze klonteren en kost het veel moeite om alles goed gemixt te krijgen zonder klonten.

Ik drink de chocolademelk vaak warm, vooral nu de koudere dagen zijn aangebroken. Met verwarmde melk heeft het poeder geen problemen en de chocomelk smaakt dan ook zeer goed. Toch is koude chocomelk af en toe ook lekker en daar gaat het, zoals eerder geschreven, mis. Zowel drijvend op de chocomelk als op de bodem is er poeder te vinden die niet goed met de melk mixed. Zelfs na zeker twintig seconde goed roeren zijn er nog klonten te vinden in mijn chocomelk. De enige oplossing die ik dan kan verzinnen om toch een goede mok met koude chocomelk te krijgen, is om de Nesquik poeder door de verwarmde melk te roeren, om het vervolgens af te laten koelen. U snapt ook wel dat dit geen wenselijke oplossing is en ik op zoek ben naar een betere oplossing. Ik heb gemerkt dat in de Nesquikdoos er al bij aankoop wat grotere klonten zitten in het poeder. Deze klonten komen meer en meer naarmate de doos leger wordt. Het poeder wordt natuurlijk zonder een vochtige lepel uit de doos gehaald, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Wellicht is dit dan ook een mede oorzaak van de klonten in mijn chocomelk?

Ik zou graag zonder al te veel moeite ook koude, klontloze chocomelk willen drinken met behulp van Nesquik. Dit kan goed bij warme melk dus verwacht ik dat dit, zoals ook op de verpakking staat vermeld, ook goed gaat met koude melk. Ik wil graag een goede oplossing van u aangezien mijn verwachting, ondanks dat het op de verpakking wel waargemaakt wordt, uiteindelijk toch niet waar gemaakt kan worden.

In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Caradoc
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 15 december 2005 @ 19:13:30 #259
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33109822
quote:
Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
Daar hebben ze al contact over opgenomen, terwijl het al betaald was. Hun debiteurenadministratie is kennelijk evenmin op orde als hun klantenservice.

Verder heb ik de boeken gewoon in gebruik genomen. Ik vind het niet echt erg, maar het stoort me behoorlijk dat ze me zo negeren. Nog 1 keer en ik bestel ergens anders.
Vampire Romance O+
pi_33110294
Beetje bedrijven oplichten voor een paar euro
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33111792
Wij hebben wel eens van die liga koeken gehad waar geen melkvulling inzat. 1tje opgestuurd en 3 pakken gratis gekregen

In een zak red band zat eerst een grote zwarte klont drop van een cm of 10. Ook opgestuurd en een paar zakjes gratis gekregen
pi_33118125
Heb Lassie een email gestuurd dat ik de Notenrijst niet meer zo lekker vond als eerst. Ze hadden eerst wel de rijst in nog een appart zakje maar nu niet meer. Het zit nu los in het doosje.
Ik vind de smaak nu muf en dat heb ik hun ook gemaild.

Heb een gratis pakje notenrijst gekregen omdat ik de moeite nam om het hun te vertellen. (Beetje raar omdat ik toch echt had geklaagd dat het niet lekker was).
Ook kon ik als het weer niet lekker was het overgebleven ongekookte rijst terug sturen naar hun zodat hun het konden testen.
Heb ik gedaan want het was weer niet lekker. Heb daarna 2 pakjes notenrijst gekregen (gekke Lassie mensen daar)

Hun hebben gebeld (ingesproken op het antwoordapparaat)en gemeld dat het inderdaad niet lekker smaakt en dat ze een gratis pakje rijst zullen sturen.
Heb ze weer een email gestuurd dat ik alsnog hoop dat het weer in een appart zakje komt. Kreeg antwoord dat ze niet de planning hebben om het te doen. En ze merkten dat ik liever geen notenrijst meer wou. Maar vroegen wel welke smaak ik dan wou ontvangen.

Heb de keus gemaakt voor de Indiase Curry. Kreeg gisteren een pakje en ja hoor de Indiase Curry en nog een Paella versie
Wel erg aardig van ze. Was niet de bedoeling om gratis rijst te krijgen. Wil gewoon graag de Notenrijst weer in een zakje hebben.

Ook een keer van het het merk Chicken Tonight een smaak gehaald en die rook naar schoonmaakspul en proefde er ook naar.
Mijn man erheen gebeld en ze hebben het uitgezocht en het bleek dat er teveel van een bepaald ingredient inzat.
Nou hartstikke mooi en blj dat het serieus is genomen. Krijgen wij een weekje later ineens een brief met een 10 euro bon erin (vvv bon ofzoiets).
Ook hartstikke aardig
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:58:31 #263
19194 Oversight
◢◤
pi_33121955
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef caradoc het volgende:
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
[..]

......

Méésterlijk!

◢◤
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:07:41 #264
19194 Oversight
◢◤
pi_33122091
Ik heb me létterlijk tránen gelachen,......

Je bent bij deze genomineerd tot adspirant lid van mijn hobbyclubje.

◢◤
pi_33288603
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
pi_33294918
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Doderok het volgende:
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
hahaha heel netjes, waarschijnlijk was het niet eens een kind
pi_33299505
Leuk om dit allemaal te lezen, zo heeft me vriendin het ook al eens wat producten terug gestuurd of een klacht ingediend en kreeg bij 3 van de 5 bedrijven best leuke zaken terug!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33311193
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
pi_33312151
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33317929
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
bij Huggies kwamen de absorptiekorrels naar buiten (zonder scheuren), al een tijdje geleden. was een actie van 3=2 dus ik zat met 3 pakken. Kreeg er maar 1 vergoed en een vaag verhaal dat die korrels geen kwaad konden. Nou fris vind ik dat geplak ook niet...
pi_33342981
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
netjes dan van hun
Haleloeja
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:28:25 #272
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33345432
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
Sorry kijk nu pas weer

Unilever Nederland
Home and Personal Care
T.a.v. AXE Consumenten Service
Nassaukade 5
3071 JL Rotterdam

Postbus 160
3000 AD Rotterdam
0800 - BELAXENU (235 293 68)

Staat trouwens letterlijk op hun site hoor
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_33352061
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
pi_33353727
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Bij mij was de site nog niet bekend.
Thnx.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:06:22 #275
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33355709
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
Kende ik ook nog niet, van mij ook bedankt
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')