en s'ochtends ineens wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Die is stuk (zie boven avatar). Kan wel het schermtoetsenbord gebruiken maar vooral s avonds heb ik daar niet altijd zin in.... sorry
Soms wel jaquote:
puntquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
Ik noem in de 5e zitten niet jong meer :p , maar toen die flippo's er waren zat ik in groep 6 of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toen was je nog jong? Nu ook nog zekers..flippo's herinner me ze nog als de dag van gisteren,
4 jaar terug enzo
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe![]()
Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...![]()
Probeer maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
En dat je daardoor zó schrok dat je per ongeluk de tv omstootte, waardoor er brand uitbrak, waardoor je bij het wegrennen over het hondje van de buren struikelde, en allebei je duimen brak....
Mét foto's natuurlijk....
Volgens mij wilde ik dezelfde trein nemenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).
Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
De tegenreactiequote:Goede avond,
Ik schrijf u over het volgende :
Al sinds ik mij kan heugen zie ik het volgende fenomeen : een keukenkastje met 1 of meerdere potjes maggi waar het gele afsluit-lipje recht omhoog staat en niet het product afsluit.
Ik snap niet dat een product wat zoveel verkocht wordt al zoveel jaren een dusdanige zwakke verpakking heeft.
Na gebruik van het product behoort het goed gesloten te kunnen worden, al is het maar om bij het eventueel omvallen van een flesje vlekken te voorkomen. Daarnaast denk ik dat het de kwaliteit en houdbaarheid van het product niet ten goede komt.
Met vriendelijke groet,
quote:Geachte heer **************
Hartelijk dank voor uw e-mail. Door onderbezetting op onze afdeling heeft onze reactie iets langer geduurd dan voor ons gebruikelijk is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
We vinden het spijtig te vernemen dat u de dop van het flesje MAGGI Aroma niet handig vindt. Naar aanleiding van meerdere reacties die we hierover hebben gehad, hebben we contact opgenomen met de fabriek in Duitsland. Het blijkt dat zij meerdere klachten uit andere landen hebben ontvangen. Binnenkort zal daarom de dop worden aangepast.
Nogmaals onze dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw bevinding op de hoogte te stellen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020-5699699.
Met vriendelijke groet,
NESTLÉ NEDERLAND B.V.
Consumentenservice
Dikke 12 uur? je kan aankruizen: 0-30minuten, 30-59 minuten, of 60 minuten of meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
Thuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Sorryquote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef buzzer het volgende:
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Dit doet mij wel denken, ik heb thuis nog een bus deo staan die nog 3/4e vol is, maar waar gewoon de druk vanaf is.
Misschien eens een briefje schrijven!
Ze vragen of ik hem op wil sturenquote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopen![]()
Moet je zelf weten of je dat doet, maar toen ik hem niet opstuurde kreeg ik (volgens hun wel bij uitzondering) toch een VVV-bonquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze vragen of ik hem op wil sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |