Dan heb je geen 5 dvd wisselaar, geen speakers en geen radioquote:
Nee, deze sluit je gewoon aan op je bestaande 5 CD wisselaar, speakers en radio.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Light het volgende:
[..]
Dan heb je geen 5 dvd wisselaar, geen speakers en geen radio
Overigens heeft Philips ook wel goedkopere oplossingen.
Da's ook veel handiger, geen bestaande apparatuur vervangen als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, deze sluit je gewoon aan op je bestaande 5 CD wisselaar, speakers en radio.
Jullie product is ongetwijfeld vele malen beterquote:Ja de goekopere streamium heb ik hier staan. Het was dramatisch.
Waarschijnlijk ben je er onderhand zelf ook wel achter, maar Philips heeft een hele serie met Wifi die allemaal met elkaar samenwerken enzo...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef Remzz het volgende:
Weet je(of iemand anders) of er meer van dit soort apparaten met Wifi zijn?
En werkt hij ook op een wireless netwerk met een 11mbit/s snelheid?
tov de eerste streamium was hij inderdaad mbt beeldkwaliteit en gebruiksgemak beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef Light het volgende:
[..]
Da's ook veel handiger, geen bestaande apparatuur vervangen als het niet nodig is.
[..]
Jullie product is ongetwijfeld vele malen beter
Owquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook had ik liever gezien dat je dmv een share in windows je bestanden kon delen met de streamium, maar je moet perse die resources vretende philips media manager software draaien.
Die Philips software is ook maar gewoon een UPnP server. Er zijn ook andere UPnP servers, die werken ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook had ik liever gezien dat je dmv een share in windows je bestanden kon delen met de streamium, maar je moet perse die resources vretende philips media manager software draaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |