abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:35:49 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28659658

Sharp komt met een nieuwe lcd-tv, de 'IT-32X2'. De tv heeft geintegreerde 802.11a/b/g WiFi. Hiermee kan de tv draadloos toegang krijgen tot digitale mediabestanden (mp3, wma, wav, mpeg1/2, wmv9).
Ook heeft deze tv een usb-hub om bijvoorbeeld een digitale camera aan te sluiten en bezit hij een 32 inch ASV TFT-scherm met een resolutie van 1366 x 768 pixels.
Verder biedt de IT-32X2 ook nog een multi-screen functie, zodat je bijvoorbeeld tegelijkertijd kunt gamen en tv-kijken.

Het apparaat is een bijzondere mix die je gerust een 'media/entertainment/work-center' kan noemen. De tv is sinds kort verkrijgbaar in Japan. Wanneer hij ook hier in Nederland verkrijgbaar is, is nog niet duidelijk. De prijs ligt daar op 260.000 Yen, wat neerkomt op een kleine 2000 euro.

Bron: http://www.akihabaranews.com/en/news_9701.html
pi_28660315
Dat lijkt me dus echt super om te hebben. Laatst kwam hier ook al z'n stereo set langs met WIFI maar dit is veel handiger dan .
Alleen tja... 2000 euro hé....
pi_28660391
wat heb je d'r aan, ik vind dat hele gehype om alles draadloos te maken zo zinloos, draadloos internetten met m'n laptop snap ik nog, maar een TV verplaats je toch nooit? waarom dan niet gewoon een verbinding via een kabel?
Scheren is voor schapen!
pi_28660398
Dit is wel makkelijk, hoef je niet een lawaaiig mediacenter naast je TV te zetten en kan je gewoon de spulletjes die op je desktop staan bekijken.

Ik heb ook eens gezien een plat scherm met accu en wifi. Heb je geen ontsierende kabels naar je TV lopen. Das dan weer minder practisch, dan vergeet je weer je accu op te laden....
pi_28660428
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat heb je d'r aan, ik vind dat hele gehype om alles draadloos te maken zo zinloos, draadloos internetten met m'n laptop snap ik nog, maar een TV verplaats je toch nooit? waarom dan niet gewoon een verbinding via een kabel?
Ik denk dat er nog wel een kabel aan zit.
Maar het handige van WIFI is dat je alle bestanden die je op je computer hebt staan je daar op die tv kunt afspelen.
pi_28660545
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog wel een kabel aan zit.
Maar het handige van WIFI is dat je alle bestanden die je op je computer hebt staan je daar op die tv kunt afspelen.
zoals? ik zou m'n tv nooit gebruiken om bijvoorbeeld mp3's af te spelen, en ik twijfel ten zeerste of WIFI snel genoeg is om bijvoorbeeld een HD-signaal streamend door te geven.
Scheren is voor schapen!
pi_28666941
Geen full HDTV-ondersteuning voor 1080i ?
url
pi_28957177
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:13 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

zoals? ik zou m'n tv nooit gebruiken om bijvoorbeeld mp3's af te spelen, en ik twijfel ten zeerste of WIFI snel genoeg is om bijvoorbeeld een HD-signaal streamend door te geven.
Met 55 Mbit lukt dat heus wel hoor. En je hoeft natuurlijk niet de mp3 tjes op je tv af te spelen, want je tv staat weer aagesloten op je machtige DD surround set uiteraard.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')