quote:Ondanks dat ik begrijp dat je ervan uitgaat dat Ed en Frank de weg van het Battlefield naar het huis niet meer terug kunnen vinden , toch graag iets reeelers.
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef don_quichot het volgende:
een dropping?
quote:Iets bouwen van Lego ofzo, lijkt me wel weer leuk, Cynix.
Op maandag 15 oktober 2001 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil wel weer een 24-uurs dansmarathon.
Of laat ze weer eens iets bouwen van hout of van lego, gaat geheid fout en kan leuke ruzies opleveren.
Welk team zou het langst kunnen blijven staan??????? (om beurten)
In the US of A kunnen diverse mafketels met dat geintje een auto winnen of zoiets en dat houden ze uren vol, zo kun je wel een weekje volkrijgen.
Drivers Test
Rijden mannen echt beter dan vrouwen en rijdt arm beter dan rijk ?
Zet maar 2 van die rij simulators en/of game consoles neer, eerst gedurende de week battelen in het eigen team voor de nr. 1 postitie in verschillende onderdelen en daarna bijv. op een donderdag een live battle tussen de teams.
Onderdelen:
Verkeersregels e.d., veilig en volgens de regels rijden.
Hetzelfde onderdeel maar nu met flink wat drank op
Jurering door zo'n Anwb knakker of iemand van VVN oid
Pole Position: een "circuit" zo snel mogelijk afleggen.
Bijv. op de PS2 in GT3
Easy setup, zodat ook degene die niet autorijden mee kunnen doen, dwz. Alleen sturen, gas geven en remmen.
Op de PC met een realistisch Formule 1 spel
Voor de race freaks, d.w.z. met auto setup, remmen, versnellingen e.d.
Nodig bijv. aan het begin van de battle de 2 coureurs uit (bijv. de Coronel broertjes), deel ze door loting in bij een van de teams en laat ze wat tips (de goede lijn volgen, laat remmen, auto setup e.d.) geven om e.e.a. zo goed mogelijk uit te voeren.
BB kan evt. aan de hand van de scores tijdens het oefenen wel voor elk battle onderdeel 2 deelnemers kiezen die ongeveer gelijk scoren en het zodoende spannend houden.
Battlefield: zo snel en correct mogelijk achteruit inparkeren met een grote amerikaanse slee. En om het spannend te maken het parkeervak symbolisch uitlijnen met items die niet geraakt mogen worden. Raakt de deelnemer de lijn dan wordt zijn/haar item vernietigd of worden de privileges die bij het item horen ingetrokken.
(Items zouden kunnen zijn: bij Coos z'n bril, bij rokers een week geen rookwaar, etc.)
P.S. Arm kan natuurlijk alleen oefenen op de simulators als er tegelijk een teamgenoot stroom opwekt op een trapfiets o.i.d. Zo zien we meteen wie wat voor een ander over heeft (of juist niet).
---------------------------------------------------------
BB Cook-Off (Kook battle)
Laat ze beiden voor elkaar een 5 gangen diner maken. Doe er 2 strenge chef koks bij die de bewoners flink aanpakken tijdens het koken (eens kijken of Pascal er echt wat van kan). De chefs mogen natuurlijk niet zelf koken, alleen instructies geven. (ik zie graag wat scenes a la Lenny Henry in Chef!).
Jurering door een restaurant recensent, bijv. Johannes van Dam.
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:10 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Een wedstrijd bruine bonen eten (Coos en Pascal mogen niet meedoen).
nou eik zouden die wel gewoon mee moeten doen en dan 24 de deur naar de tuin op slot doen.
of geld inzamelen voor een organisatie
uhm.. een wereldrecord verbeteren
kart-race
hete soep zo snel mogelijk naar binnen gooien
en niet 1 miezerig kommetje, maar een liter of 3
zal wel te gevaarlijk zijn...
quote:Da's zielig...Frank weet zijn huisnummer niet meer...
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef don_quichot het volgende:
een dropping?
quote:Grappig, aan zoiets zat ik ook te denken. Een bepaalde tijd verplicht zwijgen en dat dan een aantal een specifieke opdracht hebben gekregen, waardoor er veel frustratie ontstaat. Team dat als eerste praat, verliest met de nodige ruzie van dien.
Op maandag 22 oktober 2001 20:40 schreef cptmarco het volgende:
Er mag 24 uur niet gesproken worden.
Er moet ook meer gevarieerd worden tussen wie de battles uitvoeren, meer persoonlijke battles en dan niet alleen met de teamcaptains.
Meer battles waarbij ze moeten samenwerken om het einddoel te bereiken (zoals de parcours in Expeditie Robinson vaak zijn).
Meer gebruik maken van de sterke kanten van personen, ik vind best dat BB mag besluiten wie wat doet.
Meer technische dingen (zoals de klok in elkaar zetten van vorig jaar).
Meer estafettes, meer Triviantachtige vragen (ipv welke barbapapa's er allemaal zijn), meer spannende dingen, in de aankondiging leek het allemaal supergevaarlijk te worden (dingen in de lucht enzo), maar in praktijk blijkt het zo zwaar tegen te vallen, een behoorlijke tegevaller zo.
Meer battles op onmogelijke tijdstippen (als Kel onder de zonnebank ligt), meer gericht op uithoudingsvermogen en teamspirit.
quote:
Ik kreeg deze week een smsje van Big-Brother op mijn mobieltje waarin stond dat December stond voor Battle Maand. Hieraan heeft big-brother een prijsvraag verbonden waarbij jou battle idee bepalend kan zijn voor Big-Brother waarmee tevens grote prijzen zijn te winnen. Voor meer info verwijs ik je door naar Yorin txt 516.
quote:o jee, kijk maar uit Showtime, Jappie laat niks meer van je heel.
Op zondag 02 december 2001 12:58 schreef Jappie het volgende:
Echt niet, deze gaan we kapot offtopicen,heb je teminste al gekeken wat voor rol we je hadden toebedacht in club D???
(ach ja, je moet toch wat voor de kijkcijfers!)
quote:Zeer toepasselijk bij mijn nickname, erg cool.
Op zondag 02 december 2001 12:58 schreef Jappie het volgende:
Echt niet, deze gaan we kapot offtopicen,heb je teminste al gekeken wat voor rol we je hadden toebedacht in club D???
Ik ga wanneer ik terug kom "club Danielle" eens op mijn gemak geheel doorlezen, het is voor namelijk nog een beetje onbekend wat het precies inhoudt. gr. Showtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |