quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:45 schreef ivetje het volgende:
Janice....aaaarggghhhh, schop dat lelijke wijf eruit zegHoe die ooit model heeft kunnen worden is me aan raadsel.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik snap het wel, hoor.
Schaamteloze tvp voor het slapen gaan.
NO LIFEGUARD ON DUTY THE ACCIDENTAL LIFE OF THE WORLD'S FIRST SUPERMODELquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wil dat boek van haar lezen maar ik kan het nergens vinden
ja dat gebeurde mij nou ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:39 schreef ivetje het volgende:
Eva en Nicole als ik afga op de foto's hierboven...
Amanda heeft gewoon schitterende ogen...
Helaas heb ik inmiddels al ontdekt wie er gaat winnenWas iets aan het zoeken over deze serie en kwam dus de winnares tegen....godver!!
Ja, op de UPN site idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef MaRySe het volgende:
Ik weet wie er gaat winnen
Is toch degene die oplicht op die site ?
op de pic in de OP zie ik het ook wel een beetje...die pic op page 2 niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik de enige die Norelle iets vind hebben van Ashlee Simpson?
Als je ze zo boven elkaar zet zou het zo hetzelfde meisje kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Deze twee zijn wel uber-mooi zeg! De rest vind ik matig...
Ja, dan hebben ze Tyra al 2 of 3 keer gezien, komt ze het huis binnengelopen en gaan ze weer uit hun dak.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vind deze groep wel heel overdreven hoor, als Tyra met ze spreekt , van de vorige groepen was dat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |