ik vind der alleen maar lelijker geworden, ze is nu NOG bleker dan eerstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef Mlose het volgende:
Ik vind die Amanda een beetje eng uit haar ogen kijken. Ze is vreemd ook! Dat ze zich zelfverzekerder voelt ok maar dat je karakter helemaal omslaat als je een ander kapsel hebt....![]()
Over het algemeen wel ja.. maar met donker haar zou ze een nog wittere huid gekregen hebben dan nu. Ik vind dat ze mooie ogen heeft.. maar verder vind ik haar niet geweldig mooi. Eigenlijk vind ik haar gewoon niet mooi. Tyra; je zou zo op een Deens blad kunnen staan! Zien Deense vrouwen er allemaal zo uit dan..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:12 schreef Jett het volgende:
ik vind der alleen maar lelijker geworden, ze is nu NOG bleker dan eerst
juist hele velle blauwe ogen staan mooi met donker haar
mja.
Hahah hoe kom je daar nou weer aan! Hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:55 schreef Toeps het volgende:
http://www.dscp.dla.mil/corpcomm/feb99/story21.htm
Amanda aan het werk als dozenstickeraar.
Googlen op haar oude naam. (Ja, en via fansofrealitytv.com.)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hahah hoe kom je daar nou weer aan! Haha![]()
Ze is wel klein ook! 5 "7"!![]()
Haha grappigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:00 schreef Toeps het volgende:
Googlen op haar oude naam. (Ja, en via fansofrealitytv.com.)
Het staat haar wel maar ik vind het zó nepquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw, dat blonde haar van dat bijna-blinde meisje
En dan ga je je afvragen wat was er eerder de typetjes of Zoolander?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef TrashyTina het volgende:
Er zijn zoveel typetjes die direct uit Zoolander vandaan lijken te komen (althans de mannen): Mrs Jay, die gast met dat hondje, maar vooral Danino, de blonde make-over god met zijn vette snor![]()
Ze waren er natuurlijk al maar lijken wel een cliché van zichzelf te zijn geworden. Maar volgens mij selecteren de programmamakers ook wel een beetje extravagante modemensen net zoals bijna alle modellen een levensverhaal meetorsen die het programma tot een leuke soap opera maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan ga je je afvragen wat was er eerder de typetjes of Zoolander?
erm..dat was deze aflevering...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:26 schreef ruby het volgende:
Vandaag pas de tweede aflevering gezien (video). Damn...wat is die Ann een zeiktrut. Gaat ze een beetje zitten janken omdat Eva niet mee heeft zitten krijsen dat ze bij haar in dezelfde slaapkamer wilde. Beetje benauwend als mensen zich zo afhankelijk opstellen.
En vanavond moet ik het derde deel kijken. Lang leve de zondag! Wiiieeehaaaa.
Dat staat hier natuurlijk volkomen los van, rubyquote:Op zondag 19 juni 2005 12:39 schreef ruby het volgende:
Pfffiew....en ik maar denken dat ik gek werd.
Ja, voor de cursus "hoe poseer in in badpak".quote:Op zondag 19 juni 2005 13:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zag ik nou goed dat Janice volgende week in badpak staat?
Wij zitten toch in seizoen drie? Of al in vier?quote:Janice Dickinson, the self-proclaimed world's first supermodel,has had enough of searching for America's next top model.
The no-holds-barred judge with a tongue of acid is catwalking away fromTyra Banks' model hunt after four seasons to pursue other interests,including a book deal and a stint on VH1's Surreal Life.
During her Top Model tenure, Dickinson was the SimonCowell of the show, keeping things interesting with her mercilesscriticisms of contestants and occasionally seeming to clash with Banksduring the selection process.
"We would like to thankJanice for bringing her talents to the show and for everything she didto help us build America's Next Top Model into its currentsuccess," said Ken Mok, the show's executive producer, in a statement. "We wish her well in all of her future endeavors."
Dickinson will be replaced in the fifth season of UPN's Top Modelby Twiggy, who holds the distinction of being the first teenager tobecome a supermodel back in the 1960s. It's yet to be seen if she canhold a candle to Dickinson's cattiness.
Wij zitten in drie nu.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij zitten toch in seizoen drie? Of al in vier?
Precies! Janice Dickinson was helemaal niet zo'n bekend model.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef Copycat het volgende:
Dit is trouwens toch de laatste serie waarin janice acte de presence geeft? Meen ergens gelezen te hebben dat haar rol in de volgende serie door Twiggy vervuld wordt.
Écht 's werelds allereerste topmodel.
Volgens mij is het gewoon een enorme coke-head (hebben we nog snuif smileys?).quote:Op zondag 19 juni 2005 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies! Janice Dickinson was helemaal niet zo'n bekend model.
Ik ben wel blij dat ze vervangen wordt, want ik vond het een hysterisch zeikwijf.
Retoucheren kost geld. Dus een bedrijf huurt het liefst een model in waarbij ze zo min mogelijk hoeven te retoucheren.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:46 schreef Taurus het volgende:
Ik vond dat ene jurylid echt hard.. Ja niet dat ik 't zo erg vind hoor, ik vind 't niet zielig ofzo, maar ik vond 't gewoon overdreven.. Alsof je d'r dood aan gaat als je ze niet geretoucheerd ziet![]()
![]()
Ja dat had ik ook wel begrepen, maar dan hoeft ze toch niet kotsneigingen te krijgen als ze de meiden zonder dat ze geretoucheerd zijn ziet?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Retoucheren kost geld. Dus een bedrijf huurt het liefst een model in waarbij ze zo min mogelijk hoeven te retoucheren.
Janice is gewoon de Jacques d'Ancona van America's Next Top Model. Het is haar taak om zo ongenuanceerd en lullig mogelijk uit de hoek te komen. En dat doet ze met verve.quote:Op maandag 20 juni 2005 02:18 schreef Taurus het volgende:
Ja dat had ik ook wel begrepen, maar dan hoeft ze toch niet kotsneigingen te krijgen als ze de meiden zonder dat ze geretoucheerd zijn ziet?
Beetje laat maar wel leukquote:DISC 1: Episode 1 The Girl Who Wants It Bad;
Episode 2 The Girls Is Here To Win;
Episode 3 The Girl Who Gets Rushed To The Emergency Room;
Episode 4 The Girl Who Drives Everyone Crazy.
DISC 2: Episode 5 The Girl Who Everyone Thinks is Killing Herself;
Episode 6 The Girl Who Deals With A Pervert;
Episode 7 The Girls Who get Really Naked;
Episode 8 How The Girls Got Here.
DISC 3: Episode 9 The Girl Who Becomes America.s Next Top Model;
Special Features
Casting Call
Mexico
The Two Jays
Find Out What It Takes
Buy it Here
Die wil ik heel graag zien. Is ie ook op een andere manier te krijgen?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even wat anders:
[afbeelding]
[..]
Beetje laat maar wel leuk
Ik zie niks van die amandelogen van d'rquote:Op maandag 20 juni 2005 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
YaYa is de onderste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |