Klonk inderdaad 'n beetje raar. De enige die in die 'discussie' aan 't woord was, was Tyra. Wellicht is er in geplakt en geknipt, maar da t is dan niet helemaal correct gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef ruby het volgende:
Oké, effe een vraagje van mijn kant. Waarom is retoucheren zo duur? Is het niet een kwestie van het juiste foto-bewerk-programma te gebruiken? Een soort van Adobe maar dan nog beter. Of denk ik nu te simpel?
Wat mij trouwens weer eens irriteerde aan die Tyra was dat ze Kelle woorden in haar mond legde. Kelle gaf aan dat ze wel eens beter op foto's had gestaan, maar daar trok Tyra haar eigen conclusie uit. Volgens Tyra bedoelde Kelle dat het de fotograaf te verwijten was. Maar volgens mij heb ik dat Kelle niet horen zeggen. En toen ze dat ook wilde uitleggen, werd haar onmiddelijk de mond gesnoerd. Typisch Tyra Bank weer met die grote muil van 'r.
Ik vraag me overigens af wat er zo speciaal is aan Kristi. Ze heeft maar een raar bekkie.
Ik had ze al gezien, ook de close-ups, maar ik vind de foto's deze week echt niet mooi!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kzal de close ups achter wegen laten..
Idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef karoltje het volgende:
Godsallemachtig wat zijn die meiden dun! Dr zit ook geen tiet aan.
Dat"is Norelle jaquote:Op maandag 20 juni 2005 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd.Nicole vind ik er weer mooi opstaan.. En is dat meisje met die navelpiercing Norelle? Die ziet er dan ook ineens stukken mooier uit.. Ik kan het alleen donderdag niet zien
Moet ik helemaal tot zondag wachten, niet leuk
![]()
Ze was wel bekend hoor... vooral in mannelijke Hollywood-kringen. Maar overall heeft ze minder bekendheid dan Twiggy. En Twiggy heeft zeg maar een uitgestelde bekendheid gekregen toen in de jaren 90 de modellen zo dun werden en dat de Twiggy-look werd genoemd. Zij was het eerste echt dunne model.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies! Janice Dickinson was helemaal niet zo'n bekend model.
Ik ben wel blij dat ze vervangen wordt, want ik vond het een hysterisch zeikwijf.
Ik vind Eva er ook niet op vooruit gegaan. Ze is nu veel meer dertien-in-een-dozijn dan ze eerst was. Ze is sowieso niet m'n favoriet, maar dat heeft haar niet geholpen...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Oefff, wat een attitude heeft de Amanda gekregen.
[ja heb nu pas gekeken]
Ik vind trouwens alleen de metamorfose van Eva minder.
Oh jee. Kelli en die twee meisjes die ik maar niet uit elkaar kan halen (Cassie? Jennipher? Nog één?) staan er echt slecht op. Yaya valt ook tegen. Ann vindt ik ook niet mooi (ik neem tenminste dat het Ann is? Die bovenste foto rechts?) Tocarra staat er verrassend goed op.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu de herhaling is geweest, de foto's van aankomende donderdag:
De groepsfoto:
...
De uitvergrotingen per persoon:
...
Kzal de close ups achter wegen laten..
Oh ja. Ik bedoel Kristiquote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef brando het volgende:
[..]
Oh jee. Kelli en die twee meisjes die ik maar niet uit elkaar kan halen (Cassie? Jennipher? Nog één?) staan er echt slecht op.
[...]
Dat rode haar maakt haar veel levendiger, en ze staat er ook tof op trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef MissBliss het volgende:
Gut jullie kennen allemaal al die namen al
Naja, ik vind dit de leukste:
[afbeelding]
Verder mag Kelle er zo snel mogelijk uit, evenals Toccara..
Ik weet ook wie de winnaar is trouwens, ik heb gezocht... wou het gewoon weten![]()
Same here. Al wilde ik het niet echt weten, maar opeens was ik op de site en keek ik wie er gewonnen had en hoe alle foto's eruit zagen.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik weet ook wie de winnaar is trouwens, ik heb gezocht... wou het gewoon weten![]()
Ja! Vind ik ook! Yaya is ook heel erg mooi.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
die stond op page 2 ook alquote:
Dit vind ik ook de mooiste foto, prachtig, beetje mysterieus, snake eyesquote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ja. Dit is Nicole dusquote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik verklap het ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat rode haar maakt haar veel levendiger, en ze staat er ook tof op trouwens.
Ik ken die namen ken ik ook nog niet hoor.
Ik wil trouwens nog helemaal niet weten wie er heeft gewonnen.
Dat ben je tegen die tijd wel weer vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Same here. Al wilde ik het niet echt weten, maar opeens was ik op de site en keek ik wie er gewonnen had en hoe alle foto's eruit zagen.En tijdens mijn zoektocht zag ik ook meteen wie de 4e serie gewonnen heeft.
![]()
Idd zeg, zeker nu ze zichzelf zo ongelofelijk mooi vindt..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook! Yaya is ook heel erg mooi.
Van mij mag die Annie Lennox er wel uit.
Aha, nou die is het leukst dusquote:
Vanavond alweer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |