Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja lekker, vooral het koude biertje erbij![]()
Uhhh. Je moeder?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef Adsum het volgende:
[..]
Een dildo gaat nog wel. Maar een bierflesje![]()
Proberen kan geen kwaad natuurlijkWie wil me helpen?
haha ik ben geen homo joh! mallerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, mijn coming out ging vrij gemakkelijk, hoe ging dat bij jou, crossover?
Vertel ons watquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:52 schreef Scheve Ridder het volgende:
[..]
Mijn moeder stinkt naar geitenkaas
Net als bij Jamai zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:55 schreef crossover het volgende:
[..]
haha
ik moet eerlijk bekennen, het ging best makkelijk
fijn voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
help me! ik zit vast in de kast!! en ik ben homo
ja hoor, met jou ook?quote:
Wehehe, zo oud ben ik ook weer niet. En ik heb geen kinderen. Dacht ik.quote:
Ach zolang je er maar van genietquote:Wehehe, ik ben al zo oud. En ik kan ook geen kinderen meer krijgen. Denk ik.
Aangezien de rest van de users die hier reageert het de hele tijd over coming-outs en homo's heeft, ben ik daar de aangewezen persoon voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen.. Wie kan me daarbij helpen?
junkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Egoïst.Vrouwen, je kan beter wiet verbouwen.
tja mannen, vrouwen... het is altijd een feest :-)quote:Aangezien de rest van de users die hier reageert het de hele tijd over coming-outs en bi's heeft, ben ik daar de aangewezen persoon voor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:37 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
bij mij is het altijd een feestdus ik hoop je snel te zien
Dikke zoen!!!
XXX Lucienne
Ja toch. je weet toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ah kom op, is toch lief die kusjes in je haar?![]()
Hou eens op te mailen of je een string van me mag hebbenquote:Ja toch. je deed het toch.
geen stijve op het moment
Hij moet wel passen in vrouwenstrings met zn micropenisquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Hou eens op te mailen of je een string van me mag hebben want ik stuur ze al maanden naar je toe omdat je ze zou wassen voor me, maar je stuurt ze nooit terug![]()
Wat vind jij daar zo opwindend aan?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Wil je wat van jouw strings naar mij sturen? Wel ongewassen natuurlijk![]()
Een handoekje? Waarom dat dan? Tegen het lekken? Ieuw!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]Dat is jummyvoor je, want ik draag strings een week. Plus een handoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |