Als de bondjes direct aan/op je hoofdhuid zitten gaat dit pijn doen door het trekken zeg maar.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Great lengths gaat altijd vanaf de hoofdhuid.
Je gaat toch geen 750 euro neerleggen om al te beginnen met 1 centimeter uitgroei?
Ik heb gewoon normaal fijn haar met veel volume.
Werkte uitstekend! Heeft 6 maanden! gezeten.
Heel veel plezier van gehad.
Als je het maar goed verzorgd. Daar gaat het om...![]()
1 cm is misschien ook wat ruim genomen, maar in ieder geval ook niet "aan" de hoofdhuid vast zeg maar.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zo werd het bij ons in de kapsalon niet gedaan. Zo strak mogelijk...![]()
Zit toch altijd een stuk hard plastic tussen om het haar erom heen te beschermen.
En mensen hadden er dus weken langer plezier van.
1 Centimeter is waaaaaaaaaay to much, zet je gelijk een maand achteruit.
Dat is wat een haar groeit (ongeveer) per maand, 1 centimeter.
Duurquote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef Classique het volgende:
Wie o wie heeft er iemand ervaring met Great Lengths? Ik zit er al een tijdje over te denken om daar gebruik van te maken, maar ik vind de site van hun ook niet echt superduidelijk.
Dusss wie ?
Dan krijg je krullen erin...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef Classique het volgende:
Ja dat snap ik het is echt haar.. Maar je wilt bijvoorbeeld stijl haar, dus je neemt stijle great lengths! Maar je hebt krullend haar.. hoe doe je dat dan met uitgroei enzo??
En toch blijf je het zien vind ik. Je eigen kleurnuance/glans/structuur behalen ze nooit en ik vind altijd dat mensen met Great Lengths een raar soort lagen kapsel hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Greath lenths is van echt haar...![]()
Dus je kan het krullen (permanenten) kleuren, fohnen, noem het maar op!
Echt ik heb er veel plezier van gehad.![]()
@kimmster: Ik denk dat het inderdaad per kapsalon verschilt....
Ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
En toch blijf je het zien vind ik. Je eigen kleurnuance/glans/structuur behalen ze nooit en ik vind altijd dat mensen met Great Lengths een raar soort lagen kapsel hebben.
1 keer per week je haar wassen!! Als ik het 3 dagen niet was is het al vet...laat staan een hele week, dat vind ik wel ranzig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
was het eens per week en alleen je hoofdhuid echt grondig en spoel het na met ijskoud water. .
Je haar wassen is hartstikke slecht voor je haar. Juist door veel wassen en dingen als haarlak gebruiken en vaak borstelen wordt het vet. Of een te agressieve shampoo, wil ook wel vet maken (zoals die citroenachtige shampoos tegen vet haar bijv.)quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
1 keer per week je haar wassen!! Als ik het 3 dagen niet was is het al vet...laat staan een hele week, dat vind ik wel ranzig hoor.
Wat ook helpt is borsteleen met een varkenshaar borstel...maakt het zacht en glanzend
nou, ik vind 1 keer per week wassen gewoon een vies idee...zeker als je ook nog iets van mouse, wax of haarlak gebruikt. Doe ik zelf niet, maar dat maakt het helemaal vies. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Je haar wassen is hartstikke slecht voor je haar. Juist door veel wassen en dingen als haarlak gebruiken en vaak borstelen wordt het vet. Of een te agressieve shampoo, wil ook wel vet maken (zoals die citroenachtige shampoos tegen vet haar bijv.)
Als je lang haar hebt (van jezelf of extensions) kun je het beter wat vaker opsteken.
Dan beschadigd het niet, zon minder invloed, wordt minder snel vet en vies, minder borstelen.
Ik douche soms wel 3x per dag (sport dan ook 2x op een dag) dus ben beslist geen ranzig type.
Maar m'n haar doe ik 1x per week, ben ik ook wel 3 uur zoet met wassen en drogen.
En iedereen vind mijn haar supermooi dus wie weet zo'n gekke manier van verzorgen nog niet.![]()
Ja dan moet je het wel vaker wassen, als je er allemaal kleeftroep in knalt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
nou, ik vind 1 keer per week wassen gewoon een vies idee...zeker als je ook nog iets van mouse, wax of haarlak gebruikt. Doe ik zelf niet, maar dat maakt het helemaal vies. Maar goed, ieder z'n ding
Dat is inmiddels alweer een stuk langerquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:05 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ja dan moet je het wel vaker wassen, als je er allemaal kleeftroep in knalt.
Tja tis kiezen of delen int leven![]()
Hoe krijg jij dan trouwens je haar omhoog? Zag ik je fotoboek dat het best wel kort en rechtopstaand is.
Je moet ergens in geloven he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef Classique het volgende:
Naah, dat je dat ziet op foto's is niet waar. En in het echt al helemaal niet..
Bijna al de hollywood sterren hebben extensions(great lengths o.a) in! En dat ziet er best natuurlijk uit hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |