*onthoudt*quote:Op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag bij Xenos van die kleine doorzichtige, vierkantje bakjes met een blauwe deksel met een wit draaidingetje (met cijfertjes) in het midden. 3 stuks voor ¤0,99!
Alleen wist ik niet helemaal zeker of de zeepjes wel zouden passen maar op de stackzepen na passen ze allemaalDonderdag dus nog ff wat meer halen.
Helemaal top, ik was dat geleuter met washandjes zat![]()
Hoge Steenstraat. De straat die naar t centrum toe leidt, vanaf het station dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou heel den bosh afgezocht maar geen Lush te vinden![]()
En mn vriendin vond het wel interesting stuf opzich![]()
Ik heb de mega mega halve kilo American en ik ben er zo blij meequote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef jessie het volgende:
Ahhhh heb jij een mega american dream heaven? En ook al grote potjes AOBS enzo?
En wat is die grote rode voor zeep?
En ik lees hier over groene miranda's over carmen miranda's en op de site zie ik een miranda met gekleurde stukjes. Wat is t verschil?
En wat is die rechthoek naast celestial?
Ik ben jaloers op jullie hoor.
een kado-doos met mannenspulquote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef jessie het volgende:
En wat is dat Dude ding? Ik zit bij cadeau's te kijken maar zie niks dude-erigs
Coemba ja my lord coemba yaquote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Karma Komba Bar Heaven, ik heb 'm in de verpakking zitten, want in een doosje bleef ie zo vastplakken. En toen wilde ik 'm later met verpakking en al in een doosje doen, maar die waren allemaal al bezet
Moet weer nieuwe doosjes halen![]()
Ik wil wel eens gaan knutselen met de zeepjes op de foto die ik heb, ik heb ook nog 2 massage bars, demon in the dark en hybrid liggen, dus daar moet een leuke foto van te maken zijn. Heb een semi-prof camera, dus kan er wel wat moois van maken en dan kijken of ik logo er in kan krijgen en misschien groen/geel border er om heen zodat je dan een Lush Wallpaper hebt.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil ook een groot Lush-Wallpaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |