Ja, dat is jou regel. Tania denkt daar wel anders overquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 geeft mark, bupa en sven alledrie een pak slaag![]()
![]()
![]()
Nu tevreden?
Mag ik je heel subtiel terug slaan?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
![]()
![]()
Nu tevreden?
Hou je me ff op de hoogte? Vind dat altijd zo'n tof programma... echt dat zondagmiddag gevoelquote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik de tv maar eens aanzetten
Het is onwijs leuk mên!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:20 schreef mark_03 het volgende:
We hebben kortsluiting ... maar dan alleen op de groep met de tv enzo (computer stoppen werken allemaal nog) ... dus kan geen Life & Cooking kijken ... had ik me ZOOOO op verheugd![]()
Dat wordt moeilijk. Ik moet boven gaan kijken, maar de computer staat beneden. Dan moet ik zeker elke keer heen en weer gaan lopen :'0quote:Op zondag 5 juni 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hou je me ff op de hoogte? Vind dat altijd zo'n tof programma... echt dat zondagmiddag gevoel
Dit is zo frustrerend dat ik 't niet kan zien ... en dat ik geen verstand heb van stoppen/kortsluiting enzoquote:
Dat heb je toch wel voor me over?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk. Ik moet boven gaan kijken, maar de computer staat beneden. Dan moet ik zeker elke keer heen en weer gaan lopen :'0
Mag ik als eerstquote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
![]()
![]()
Nu tevreden?
We gaan het rijtje gewoon af ... en ik stond vooraanquote:
O ja, de awards. Ik ga ook maar eens kijken dan!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef Svensational het volgende:
Gerard heeft de entree-award gewonnen, Mark
Heb zo'n gevoel dat Gerard alles gaat winnenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef Svensational het volgende:
Gerard heeft de entree-award gewonnen, Mark
Tof.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:29 schreef Airelle het volgende:
gewonnen!
Nee.... HELEMAAL geweldig.quote:
Maar het was het allemaal waard tochquote:Op zondag 5 juni 2005 17:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee.... HELEMAAL geweldig.
De hele dag op dat kut-kunstgras lopen ploeteren..
Maarliefst twee keer op mijn bek gegaan.![]()
Jepquote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het was het allemaal waard toch?
Hij heeft niet gewonnenquote:
Dag Robbiequote:Op zondag 5 juni 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
HALLOOOOWWW
Ik heb de nummers alleen livequote:Op zondag 5 juni 2005 18:36 schreef mark_03 het volgende:
Ai
Coldplay - X&YWat een magistraal album is dat
Oh, die moet ik ook maar s op gaan zoekenquote:
Die kan je nog niet hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:36 schreef mark_03 het volgende:
Ai
Coldplay - X&YWat een magistraal album is dat
Tuurlijk wel, is overal al te downloaden.quote:
Heb 'm al bij MediaMarkt gehaald vrijdagquote:
Dat waren de enige die ik kon vindenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, die moet ik ook maar s op gaan zoeken
Ik welquote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben toch niet gek?
Wat heeft die vent ook een waanzinnig gespierde armen zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |