Import blijft goedkoper...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef speknek het volgende:
Hmm volgens tothegame.com zit er drie weken tijd tussen de UK en US release van Killer7. Ik denk dat ik dan toch wacht op de Europese release, met verzendtijd erbij scheelt dat weinig en het is wel zo prettig om niet met de Freeloader te hoeven hannesen.
Ohw, dat valt mee jaquote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef speknek het volgende:
Scheelt een week en ¤ 2.50 tussen dvdboxoffice en play..
Dat zal ook niet lang meer duren nu de dollar weer begint aan te trekken t.o.v. de euro.quote:
Beste game van deze generatiequote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
IK ben ook wel van plan om deze game binnen nu en 3 weken te halen hoor, maar ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn als ik ermee zou wachten tot na de examens.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Beste game van deze generatie
Oftewel: JA DUS!
Ja, ik vind het het beste spel uitgebracht na half-life. Het neigt naar perfectie.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Moet ik mij schamen als ik nog steeds niet RE4 heb gespeeld...
Bedoel je het niet zo?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef Tali-banaan het volgende:
[url]http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/620/620485/the-legend-of-zelda-twilight-princess-20050531110532687.jpg[/ur]
hier zou ik wel een mooie poster van willen hebben![]()
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval zal de nieuwe zelda goed worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |