Beste Fokkers.
Gisteren heb ik een apart doosje gekocht, er zitten vijf bergkristallen in, die in dit kader worden gekoppeld aan de
sacrale geometrie (Seriewoordenaar alert on)
Dit is het authentieke plaatje:
![]()
En deze twee zijn bewerkte plaatjes (echt!
![]()
):
![]()
![]()
Maar je mag het zien zoals je wilt hoor. Zie er gerust de hand van god of aliens in.
Dit is de tekst: "Sacred Geometry is an instrument of dialog between man and god. Permitting us to find unity inside nature's diversity. It provides complete understanding and experience to consciously shape our future andaccelerate the ascension process. They show us how to open our hearts and evolve the consciousness through geometric modells."
Ik ben een soortgelijk doosje niet eerder tegengekomen, de prijs was 20 ¤. Vond ik niet duur voor 5 echte bergkristallen in sacrale geometrische vormen in een mooi houten doosje met een toelichtend papiertje erbij. Het doosje komt uit Brazilië. Echt bergrkristal herken je aan het feit dat bergkristal altijd koud aanvoelt als je beetpakt, glas voelt altijd lauw aan. In echt bergkristal zie je verder adertjes en structuren lopen.
Wat ik mooi vind, in deze 5 vormen, is dat je ziet hoe de ene vorm tranformeert in de ander, zoals onze hele werkelijkheid van de ene vorm langzaam transformeert in de ander. Denk aan diersoorten met kleine verschillen in uiterlijk en de zwaarstoffelijke evolutie die transformeert over miljoene jaren naar de fijnstoffelijke evolutie. Dat wijst erop dat er in feite één basisvorm is waaruit alles ontstaat en waar alles weer naar toe gaat (waarna alles weer opnieuw begint, kunnen we weer in een oersoep gaan zwemmen
![]()
)
Nu roep ik elke serieuze of minder serieuze
![]()
FOK bezoeker op hier hun bijzondere 'TRUTH' objecten met afbeelding te plaatsen, zodat er een vette online FOK TRUTH kiekshow onstaat.
Ook als het voorwerp niet zelf in je bezit is, kun je het plaatsen met afbeelding en graag ook met uitleg, want anders weet de Truthfokker niet eens waar hijzij naar kiekt. AUB niet afzakken naar het masker van Toetanchamon of de veenmummie, die kennen we allemaal wel.
![]()
Probeer met iets te komen, dat nieuwswaarde voor een ander kan hebben (probeer dit in te schatten).
Nou, het zal mij benieuwen.
Good Luck!
Sten