abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27641916
Beste Fokkers.

Gisteren heb ik een apart doosje gekocht, er zitten vijf bergkristallen in, die in dit kader worden gekoppeld aan de sacrale geometrie (Seriewoordenaar alert on)

Dit is het authentieke plaatje:

En deze twee zijn bewerkte plaatjes (echt! ):

Maar je mag het zien zoals je wilt hoor. Zie er gerust de hand van god of aliens in.

Dit is de tekst: "Sacred Geometry is an instrument of dialog between man and god. Permitting us to find unity inside nature's diversity. It provides complete understanding and experience to consciously shape our future andaccelerate the ascension process. They show us how to open our hearts and evolve the consciousness through geometric modells."

Ik ben een soortgelijk doosje niet eerder tegengekomen, de prijs was 20 ¤. Vond ik niet duur voor 5 echte bergkristallen in sacrale geometrische vormen in een mooi houten doosje met een toelichtend papiertje erbij. Het doosje komt uit Brazilië. Echt bergrkristal herken je aan het feit dat bergkristal altijd koud aanvoelt als je beetpakt, glas voelt altijd lauw aan. In echt bergkristal zie je verder adertjes en structuren lopen.
Wat ik mooi vind, in deze 5 vormen, is dat je ziet hoe de ene vorm tranformeert in de ander, zoals onze hele werkelijkheid van de ene vorm langzaam transformeert in de ander. Denk aan diersoorten met kleine verschillen in uiterlijk en de zwaarstoffelijke evolutie die transformeert over miljoene jaren naar de fijnstoffelijke evolutie. Dat wijst erop dat er in feite één basisvorm is waaruit alles ontstaat en waar alles weer naar toe gaat (waarna alles weer opnieuw begint, kunnen we weer in een oersoep gaan zwemmen )

Nu roep ik elke serieuze of minder serieuze FOK bezoeker op hier hun bijzondere 'TRUTH' objecten met afbeelding te plaatsen, zodat er een vette online FOK TRUTH kiekshow onstaat.

Ook als het voorwerp niet zelf in je bezit is, kun je het plaatsen met afbeelding en graag ook met uitleg, want anders weet de Truthfokker niet eens waar hijzij naar kiekt. AUB niet afzakken naar het masker van Toetanchamon of de veenmummie, die kennen we allemaal wel. Probeer met iets te komen, dat nieuwswaarde voor een ander kan hebben (probeer dit in te schatten).

Nou, het zal mij benieuwen.

Good Luck!

Sten
pi_27646207
Of moet ik een prijsje (ook een vet TRUTH object ) uitloven voor het origineelste en vetste object dat hier geplaatst wordt?
pi_27646672
Welke wil je?
Mijn kaarsen? Mijn grote pot zeezout? Mijn doosje snuiftabak? Alles is als magisch object te gebruiken.
Wel heel mooie kristallen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_27646984
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:45 schreef nokwanda het volgende:
Welke wil je?
Mijn kaarsen? Mijn grote pot zeezout? Mijn doosje snuiftabak? Alles is als magisch object te gebruiken.
Wel heel mooie kristallen.
Ha ha bedankt voor het aanbod, maar het moet echt iets bizars zijn, zoals de nagel van een alien in een sierlijk doosje of zo.
pi_27647964
Een foto van 3 minuten geleden... Hij is niet bewerkt!

pi_27648266
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef visvogel het volgende:

[afbeelding]
Was dat? Maar dat is geen object toch?
pi_27648354
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Was dat? Maar dat is geen object toch?
Niet zozeer een object, maar wel opvallend :-)
pi_27648509
Hmmm houd je wel aan de regels ja. Moet een tastbaar & verplaatsbaar object zijn.

btw wat is het nou?
pi_27648688
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Stenny het volgende:
Hmmm houd je wel aan de regels ja. Moet een tastbaar & verplaatsbaar object zijn.

btw wat is het nou?
Het was de bedoeling dat iemand het zou raden
Het is een lichtinval in de camera...
pi_27648781
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef visvogel het volgende:

[..]

Het was de bedoeling dat iemand het zou raden
Het is een lichtinval in de camera...
Een lichtinval in de camera. Hmmm apart
  zondag 5 juni 2005 @ 22:19:19 #11
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27658442
Ik heb een mohawk ( Iroquois ) vredes pijp van cederhout en zeepstenen kop die word vastgehouden door een pootje van een patrijs ( symboliseert grip op de wereld ) aangevuld met veren , vuursteentje en nagel van een coyote.. ( geen foto van )

wanneer je dat combineert met een brokje kruidige zwarte afghaan

terwijl je luisterd naar

dan ben je vrijwel verzekerd van diepe spirituele inzichten in de mysterieuze wegens des levens.

of niet...

disclaimer: niet voor personen onder de 18 jaar..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_27659537
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik heb een mohawk ( Iroquois ) vredes pijp van cederhout en zeepstenen kop die word vastgehouden door een pootje van een patrijs ( symboliseert grip op de wereld ) aangevuld met veren , vuursteentje en nagel van een coyote.. ( geen foto van )

[afbeelding]

terwijl je luisterd naar
[afbeelding]

dan ben je vrijwel verzekerd van diepe spirituele inzichten in de mysterieuze wegens des levens.

of niet...

coowwl. Kun je geen foto maken van die pijp?

Ga maar weer es op zoek naar mijn ouwe Bob Marley LP. Wilde hem toch al es opnemen voor mijn zoon. Die afgaan doe ik daar maar niet bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_27660759
quote:

[afbeelding]

terwijl je luisterd naar
[afbeelding]

of niet...

Interesting, zie je kans die vredespijp hier te plaatsen met afbeelding?, die kunnen we allemaal wel gebruiken.
pi_27671764
Waarom komen er zo weinig reacties (en vooral: weinig afbeeldingen), ik dacht dat meerdere Fokkers toch wel bijzondere zaken in bezit zouden hebben en ik bén niet nieuwsgierig.
Kom op, laat zien wat je hebt!
pi_27673004
quote:
woehoe afghaan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:36:09 #16
101852 kokos
mividaloca
pi_27675475
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef visvogel het volgende:

[afbeelding]
Dat is je muis
Viva los Vatos Locos
pi_27675977
Mooie steentjes, Stenny! Alle 5 (6 eigenlijk) .

Die wil ik ook

Verder heb ik eigenlijk geen leuke TRU objectjes.

Ow wacht, misschien toch...ff zoeken
pi_27676740
Kwijl,

Die bergkristallen zijn echt heel erg mooi
mama van Myrddin
pi_27677547
Evil Eye

Dit juweeltje biedt bescherming voor het boze oog. Deze absorbeert alle negatieve energie afkomstig uit het boze oog. Dit bijgeloof komt veel voor in het mediterrane gebied, met name Turkije en Griekenland.

gevonden
pi_27685826
Sorry Sten. Mijn webcam doet vervelend en ik heb geen digitale camera en ook geen scanner. Anders zou ik een poging wagen om wat foto's te plaatsten.

Dat turkse oog van Lynx heb ik ook trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 6 juni 2005 @ 23:29:14 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_27694262

O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_27694425
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:29 schreef Hallulama het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom nou weer flauw over drugs beginnen? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 6 juni 2005 @ 23:59:17 #23
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_27695143
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:29 schreef Hallulama het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
halleluma soms vind ik je echt halleluja.... cool
  maandag 6 juni 2005 @ 23:59:43 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27695160
fonkmeisteh en hallulama for teh win!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:09:10 #25
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_27695409
hoi sten

ik vind het een prachtig stuk dat je in je bezit hebt.

hier staat meer over de flower of life en vele leuke vermeldingen.

ik denk dat Sten gaat 'winnen' , maar dat wist ze waarschijlijk al op voorhand goed bedoeld hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')