ik wil nu ook best mailen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef devilish1980 het volgende:
wil de hoogste bieder vanaaf ff mailen ajb
Hoe laat?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef devilish1980 het volgende:
wil de hoogste bieder vanaaf ff mailen ajb
hehe dat niet maar agp en pci-e gaan niet echt in elkaarquote:Op zondag 5 juni 2005 14:57 schreef Foo_niks het volgende:
Waarom verkoop je hem, combineert de kleur van de printplaat slecht in je plexi case ?
Ik heb je drie keer proberen te mailen, misschien kan je mij ff een mail sturen.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef devilish1980 het volgende:
grrrr
ach ik ben een hollander, degene die deze dag t hoogste biedt dan
dus nu bied je hetzelfde als ik?quote:Op maandag 6 juni 2005 08:48 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
¤45.00 afhalen mits kaart in goede conditie en hoe oud is die eigenlijk?
de hoogste bieder van gisteren... beetje lomp he?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Ik had over je bod heen gelezen. Sorry. Maar ik kan alsnog natuurlijk 47.50 excl bieden is aan de verkoper om te beslissen...
ik heb wel gereageerdquote:Op maandag 6 juni 2005 13:37 schreef devilish1980 het volgende:
conflict je hebt nog niet gereageerd op mijn mails...
had naar beide adressen gemaild....
degene die als eerste in mn mailbox staat met dat ie t wil afhandelen heeft em...
mail staat in profile...
ja, geld is zo goed als overgemaaktquote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Is dat ding al weg want ik was ff tentamens maken...
hij zou t overmaken maar nog niet gereageerd op 2 mails...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Harry_Sack het volgende:
doet ie het eigenlijk wel?
Kunnen we nog bieden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
hij zou t overmaken maar nog niet gereageerd op 2 mails...
zag dat ie wel online was op fok dus vandaar deze posts
Hoezo gewonnen? Het is geen veiling??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Aangezien ik netjes conform eis een bod gedaan hadEn ik in principe gewonnen had.
Ben ik bereid om mijn geboden bedrag per direct (Rabobank Internetbankieren) over te maken.
Mijn email in mijn profiel klopt en ik antwoord terug
jamaar, wacht. Zoiets was laatst bij de rijdende rechterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hoezo gewonnen? Het is geen veiling??![]()
Denk dat de TS gewoon het meeste geld wil vangen. Als hij nog niet is verkocht wil ik graag een bod uitbrengen.
Edit:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef devilish1980 het volgende:
als niet voor vrijdag antwoord hoor van conflict dan is ie nog te koop
en als dat zo is t keldertje bood 45 geloof ik... o0SmOkE0o maar 40 toch??
maargoed: ik geef conflict eerst een kans van 2 dagen
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef devilish1980 het volgende:
als niet voor vrijdag antwoord hoor van conflict dan is ie nog te koop
en als dat zo is t keldertje bood 45 geloof ik... o0SmOkE0o maar 40 toch??
maargoed: ik geef conflict eerst een kans van 2 dagen
Doe nog maar een keer, dan hebben wij ook een kansquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Ik heb dat geld gewoon overgemaakt man, volgens mij is het zelfs afgeschreven. Ik heb mijn adres vanmorgen gemaild.
dat snap ik ff niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Doe nog maar een keer, dan hebben wij ook een kans
Geeft niet, ik snap 'onzin voor je leven' ook nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |