Heeft er absoluut wel mee te maken, want toen er nog geen tot weinig geblesseerden waren, draaide AZ nog wel goed. En zoals ik net al aangaf: Ze hadden een TE druk programma naar hun mening.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef The_M het volgende:
[..]
Je verliest niet de laatste 5 wedstrijden puur door blessures.....
Voor degenen die geen TV in de buurt van de PC hebbenquote:Wedstrijd Finland - Nederland live op internet
Uitgegeven: 8 juni 2005 13:39
Laatst gewijzigd: 8 juni 2005 14:24
AMSTERDAM - Het WK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal is woensdagavond, naast de televisieuitzending, ook live te bekijken via Oranje.nl . Het is de vierde keer dat de website live duels van Oranje laat zien. Iedereen met een breedbandaansluiting kan de wedstrijd gratis volgen.
Koploper Nederland lijkt samen met Tsjechië te gaan uitmaken wie zich rechtstreeks kwalificeert voor de eerstvolgende mondiale titelstrijd. Finland staat op de vierde plaats in kwalificatiegroep 1 met 9 punten uit zes duels. Oranje is met 19 punten uit zeven wedstrijden koploper in de poule. Tsjechië staat vlak achter Oranje met 18 punten.
Klopt daar hadden we het inderdaad over. Maar daarna vroeg ik waarom Landzaat daar geen problemen mee heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Hier hadden we het toch over? Dit heeft toch niks met zijn kwaliteiten te maken, hij heeft inde CL en in de competitie toch laten zien dat hij dit als de beste kan? Waarom in oranje dan niet? Vertrouwenkwestie dus.....taak van de bondscoach om dat vertrouwen juist wel te geven.
hij heeft in de CL ook laten zien dat hij het niet kanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef The_M het volgende:
[..]
Hier hadden we het toch over? Dit heeft toch niks met zijn kwaliteiten te maken, hij heeft inde CL en in de competitie toch laten zien dat hij dit als de beste kan? Waarom in oranje dan niet? Vertrouwenkwestie dus.....taak van de bondscoach om dat vertrouwen juist wel te geven.
Landzaat was de slechtste man op het veld zaterdag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom heeft Landzaat hier geen last van dan?
ze hadden iig langer meegedaan om de 2e plek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Landzaat was de slechtste man op het veld zaterdag...
En wil jij beweren dat AZ zonder de blessures kampioen was geworden?
AZ verloor zelfs van RBC, waar normaalgesproken zelfs het 2e van AZ van zou winnen.....Ik ben er gewoon van overtuigd dat als Van Basten Van Bommel wat meer krediet en vertrouwen had gegeven ( bijvoorbeeld aanvoerder maken) dat Bommel net zo goed in oranje zou hebben gespeeld als bij PSV.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heeft er absoluut wel mee te maken, want toen er nog geen tot weinig geblesseerden waren, draaide AZ nog wel goed. En zoals ik net al aangaf: Ze hadden een TE druk programma naar hun mening.
waarschijnlijk Dirkoquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef JaWi het volgende:
Hmmm. Mijn editknop is kapot. Maar goed, speelt Ruud of Dirk?
Krijgt wel vertouwen van Van Basten. Van Basten heeft vanaf het begin af aan de voorkeur aan Landzaat gegeven boven Van Bommel.....Dat probeer ik juist duidelijk te makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Klopt daar hadden we het inderdaad over. Maar daarna vroeg ik waarom Landzaat daar geen problemen mee heeft.
Vandaar die transfer naar Barcelonaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft in de CL ook laten zien dat hij het niet kan![]()
Hij was niet zo heel duur vergeleken met andere talenten.quote:
niet meteen beginnen te zwaaienquote:
ik mag hopen van niet. wie wilt de presentatie van Koeman nou weer zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef DeTolk het volgende:
Krijgen we vanavond nou een schakeluitzending tussen de wedstrijd en de presentatie van Koeman? Of gebeurt dat alleen bij sbs6
Dit was toch echt een opmerking om even naar te zwaaienquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft in de CL ook laten zien dat hij het niet kan![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef The_M het volgende:
[..]
Dit was toch echt een opmerking om even naar te zwaaien![]()
Is je editknop stuk ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef JaWi het volgende:
Hmmm. Mijn editknop is kapot. Maar goed, speelt Ruud of Dirk?
Voor het laatst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is je editknop stuk ?
Speelt Jari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |