Hij is overigens sinds een half jaar met haar getrouwd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja hij heeft een vriendin die moslim is. Dus is hij het ook geworden
hij wil toch juist dat de sfeer een beetje losjes en relax is..?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef NLweltmeister het volgende:
ik denk dat de 'van Bommel kwestie' taktiek is om de boel scherp te zetten
Heb je snel vertaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef DeTolk het volgende:
Oranje: alle negentien trainen probleemloos
7/6/2005 20:59
eh nee, hoe kom je daar nou weer bij, het zal me verder een (besneden) worst zijn of iemand Moslim, Jood of Christen is.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
verandert dat je mening over hem?
Van Persie moet richting het Oosten juichen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand eigenlijk in hoeverre je dan trouwens moet aanpassen aan zo'n geloof![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Persie moet richting het Oosten juichen.![]()
Nou en... als we maar winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ruud van Nistelrooy trapt al maanden geen deuk in een pak boter.
Maar toch krijgt hij de onvoorwaardelijke vertrouwen van Marco van Basten.
Maar als je Clarence Seedorf, Patrick Kluivert of Mark van Bommel heet, gaat dit niet op. Van Basten
Soms heb je best goede ideeen Fritsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als we Ruud nou gewoon en niet afschrijven en niet opstellen.
Stuk beter dan Van Cuilenborg met Van Gaal en dat verdomde belspelletje tussendoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Talpa debuut voor Wilfred Genee heb ik begrepen en ondersteunend analyse van Jan Kromkamp en nog iemand
Mwa... dat dacht ik zaterdag ook. had 1-1 in de toto voorspeltquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:33 schreef twi het volgende:
Dit wordt trouwens een heel lastig potje voetbal.
Inderdaad, walgelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stuk beter dan Van Cuilenborg met Van Gaal en dat verdomde belspelletje tussendoor.
lijkt mij ook het bestequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:24 schreef Edenoniphobic het volgende:
NOS denkt Ruud in de basis, maar sommigen sites en kranten juist niet omdat ie al een aantal partijtjes zonder hesje speelde. Die denken dat Kuyt aanvalsleider wordt en Persie en Robben de flanken op mogen.
Frank de Boer zit er ook bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Talpa debuut voor Wilfred Genee heb ik begrepen en ondersteunend analyse van Jan Kromkamp en nog iemand
Daar ben ik ook helemaal voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
Ruud begint waarschijnlijk niet in de basis, Kuyt komt er waarschijnlijk te staan. Dus Van Persie en Robben op de flank?
Precies, Bassie heeft van Bommel al kapot gemaakt, nu niet ook een spelers als van Nistelrooij kapot maken toch? Daar kunnen we op het WK nog heel wat lol aan beleven lijkt mij zo.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk winnen we en schrijf Ruud niet af. Denk aan die goede goal tegen Duitsland op het EK.
Nee, Van Nistelrooy heeft fantastisch gespeeld in Oranje. Toch wordt Van Bommel uit de selectie geflikkerd en mag Ruudje in de basis blijven die al 19 wedstrijden op zoek is naar zijn vorm.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Bassie heeft Van Bommel kapot gemaakt
Als Van Bommel ZELF eens wat beter gaat voetballen in het Nederlands Elftal is er toch niet zo veel aan de hand lijkt me...
Beetje vertrouwen krijgen van een bondscoach is ook niks mis mee denk ik.....Net als Bommel van Guus krijgt, waardoor hij wel presteert.... (En dan heb ik het nog helemaal niet over het naar huis sturen van een speler die tegen Roemenie nog in de basis stond, en dan openlijk in de media zeggen dat hij nu lekker eerder vakantie heeft, terwijl hij zich zit op te vreten op de bank thuis; over kapot maken gesproken)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Bassie heeft Van Bommel kapot gemaakt
Als Van Bommel ZELF eens wat beter gaat voetballen in het Nederlands Elftal is er toch niet zo veel aan de hand lijkt me...
hij had inderdaad wel wat meer krediet verdient, zelfde verhaal als met Van Nistelrooij verdient ook gewoon krediet en terecht. Trouwens denk dat het spel van Van Nistelrooij wordt opgeheven door het spel van Kuijt die altijd terug zakt om de ballen op te halen, hierdoor mist Van Nistelrooij veel aansluiting en gaat ook hij terug om de ballen op te halen, terwijl hij een spits is die juist zichzelf voor het doel moet posteren en daar het sterkst is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef The_M het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen krijgen van een bondscoach is ook niks mis mee denk ik.....Net als Bommel van Guus krijgt, waardoor hij wel presteert.... (En dan heb ik het nog helemaal niet over het naar huis sturen van een speler die tegen Roemenie nog in de basis stond, en dan openlijk in de media zeggen dat hij nu lekker eerder vakantie heeft, terwijl hij zich zit op te vreten op de bank thuis; over kapot maken gesproken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |