Idd, Kuyt in de spits en van Persie op de vleugel...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij had beter Van Nistelrooij thuis kunnen laten.
Ja maar dat zou logisch en voorspelbaar zijn en Marco doet niet aan logica en voorspelbaarheid.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij had beter Van Nistelrooij thuis kunnen laten.
Ja, en Cocu ook nog. Dat zijn toch al weer twee PSV'ers. Trouwens Van Bommel is helemaal geen PSV'er meer. Dus er zijn er maar 3 naar huis gestuurd, VoH hebben we echt niet nodig (met Kuijt, Babel, Van Persie en Van Nistelrooij) en de verdedigers die er tegen Roemenië in stonden hebben het echt goed gedaan, vind ik. Dus naar mijn idee begrijpelijke beslissingen.quote:
Je vergeet Robben bij de aanvallersquote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, en Cocu ook nog. Dat zijn toch al weer twee PSV'ers. Trouwens Van Bommel is helemaal geen PSV'er meer. Dus er zijn er maar 3 naar huis gestuurd, VoH hebben we echt niet nodig (met Kuijt, Babel, Van Persie en Van Nistelrooij) en de verdedigers die er tegen Roemenië in stonden hebben het echt goed gedaan, vind ik. Dus naar mijn idee begrijpelijke beslissingen.
Dat hoop ik ook. Anders krijg je weer van dat voorzichtige Guus-voetbal.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Zonder al die PSVers moet het haast wel een grote overwinning worden.
Zo makkelijk is deze wedstrijd niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:41 schreef RedGuy het volgende:
Hij is gewoon niet helemaal fit en van Basten geeft de voorkeur aan de jonkies voor de makkelijke wedstrijd tegen Finland.
Ontopic; ik ga mee met Tong voor 0-5.
krappe 0-1quote:Op zondag 5 juni 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Zonder al die PSVers moet het haast wel een grote overwinning worden.
ik heb / had ene hekel aan zijn gedrag maar van Prutsie is natuurlijk een jodenopmerking...quote:
Ja, en?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ik heb / had ene hekel aan zijn gedrag maar van Prutsie is natuurlijk een jodenopmerking...
dat je een huilie bent.. komop zeg... zo'n opmerking is enkel omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld? T'is af en toe een eikel geweest ja, maar op basis van afgelopen zaterdag kan je hem met geen mogelijkheid weg wensen. Enkel op niet voetbaltechnisch ben je tot je oordeel gekomen dan.quote:
Nee, hij zal best een goede voetballer zijn/worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dat je een huilie bent.. komop zeg... zo'n opmerking is enkel omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld? T'is af en toe een eikel geweest ja, maar op basis van afgelopen zaterdag kan je hem met geen mogelijkheid weg wensen. Enkel op niet voetbaltechnisch ben je tot je oordeel gekomen dan.
Zoals ik hem nu op tv in interviews zie komt hij stukken beter op me over dan dat hij eerst deed. Maar dat is puur gebaseerd op tv-interviews. Van mij mag hij spelen woensdag!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
Maar ik heb van Persie een paar keer gezien (tijdens jeugdwedstrijden) en toen was het een smerig arrogant ventje.
Mee eens. Die periode Arsenal heeft hem goed gedaan, lijkt het.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Zoals ik hem nu op tv in interviews zie komt hij stukken beter op me over dan dat hij eerst deed. Maar dat is puur gebaseerd op tv-interviews. Van mij mag hij spelen woensdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |