Bullshit 1quote:Iig hebben zowel Omara als klompendanser toch nog aardige biografische gegevens losgelaten omtrent sjuuuneke's achtergrond. Dat ik te naïef ben staat uiteraard sws als een paal boven water...
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.quote:Nope, rest klopt
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.quote:Nou yvonne bevestigt dat toch, dacht ik.
Ze loog dus.quote:Nee hoor, maar ik ga ECHT geen inzage geven, nogmaals je kunt me geloven of niet.
Wie bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:46 schreef Monidique het volgende:
Is je vriendje weer gebanned?
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.quote:
Ze hadden jou echt Holmes moeten noemen!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.
Feit is wel dat ook zijn stellige beweringen over sjun en Klompendanser teniet zijn gedaan.
Het boeit verder geen ene zier, want wie is nu Kickie?![]()
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit: Goedenavond in "gok hier naar Lucida's ware identiteit"!
CS3:
[..]
Bullshit 1
Yvonneke:
[..]
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.
CS3:
[..]
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.
Yvonneke:
[..]
Ze loog dus.
Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een wonder in de metaforen-business" toevallig samen met een kale darter?quote:Log gerust in, posten kan namelijk niet meer. Deze user werd systematisch omgebracht, als een Jood in WO2. Ironisch, niet?![]()
Die staat er boven, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?
Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?quote:Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een metaforisch wonder" toevallig samen met een kale darter?
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?quote:
Ik lig helemaal dubbel hier.quote:Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?![]()
Dat lees je zelf maar, luilak.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?
Ja, maar je vader kan niet blijven behangen he!quote:Ik lig helemaal dubbel hier.
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.quote:
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.quote:
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.
Kun jij niet gewoon uit dit topic blijven dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon op MSN afspreken ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.
Er zijn namelijk nog wat leuke details over Klompendanser te vemelden, vooral over de daadwerkelijke reden dat Klompendanser een perm-ban heeft gekregen lang voordat de klonenarmada van lucida en sjun bekend was.
Ik zal later eventueel nog verder reageren.
Nu is dat onthuld. Eerlijk van me, zoals beloofd.quote:
Ja hoor eens, onze mailwisseling komt hier niet, dat mag niet van de fok-policy.quote:
Hoe heb je dat bewezen? Door het wachtwoord te verklappen? Kom op, ook jij weet dat een wachtwoord slechts een beetje informatie is dat zo verstrekt kan worden aan een ander en jouw passievolle verdediging van mensen die kennelijk terecht zijn gebanned, te weten lucida en sjun, maakt het nou niet echt aannemelijker dat hier geen sprake zou zijn van een klassiek spelletje misleiding.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |