abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27663214
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Niemand kan het een ruk schelen wat jij zegt.
Nu ben je het mannetje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27663238
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nu ben je het mannetje.
Mooi.

Je herhaalt jezelf. En niet onderbouwd bovendien. Wat je niet bevalt ga je niet op in.
Dus het boeit gewoon niet. Post het morgen nog maar eens.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27663258
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Mooi.

Je herhaalt jezelf. Dus het boeit gewoon niet. Post het morgen nog maar eens.
Welke post boeit wel?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 juni 2005 @ 01:01:53 #129
1484 kastanova
Ah mên..
pi_27663457
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:46 schreef Cart_man het volgende:
Massaal fakkels afsteken levert tenminste een mooier gezicht op, dan een paar duizend van die oranje randdebielen die de rest van de Kuip bevolken.
Tja, ik had me voorgenomen om iedereen met een oranje opblaaskroon een aansteker in de nek te mikken; hebben ze op elk stoeltje zo'n kreng klaargelegd .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 6 juni 2005 @ 01:32:18 #130
88831 Shreyas
De beste
pi_27663842
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik had me voorgenomen om iedereen met een oranje opblaaskroon een aansteker in de nek te mikken; hebben ze op elk stoeltje zo'n kreng klaargelegd .
Het is maar net waar je je druk om maakt natuurlijk
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 6 juni 2005 @ 01:58:30 #131
1484 kastanova
Ah mên..
pi_27664099
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:32 schreef Shreyas het volgende:
Nou euuuh, veel belangrijker dan het landsbelang kan het niet worden lijkt me .

Serieus, ik heb heel wat wedstrijden live meegemaakt, eredivisie, eerste divisie, bekerfinales, Europees, ja zelfs 4e klasse oost, maar echt nérgens hangt er zo'n debiele kutsfeer .

De hele wedstrijd hoor hoor je niets vanaf de tribunes komen, behalve als er eens een leuke actie gemaakt wordt of er gescoord wordt, de rest van de wedstrijd wordt de sfeer bepaald door een stel melkertbaan mongolen die met hun gesubsidieerde dweilorkestje de polonaise inzetten .

Gisteren ook weer; 50% van alle toeschouwers was op een gegeven moment meer bezig met kijken waar de wave ophield, 25% belde naar huis om te vertellen dat het zo'n "dolle en gezellige boel" was met al die vlaggetjes, 5% zat te zwaaien en te roepen naar Jan-Pieter die ook kaartjes van het bedrijf had gekregen en slechts 20% hield zich daadwerkelijk met de wedstrijd bezig .
Je zag ook echt mensen opschrikken als er een goal viel...
"Huh, wtf gebeurt er allemaal . Oeh gezellig, een goal."

Blijf dan lekker thuis, bokkelul .

Ik bedoel, het publiek is toch bedoeld als 12e man?
Om het team er doorheen te slepen, het team aan te moedigen en zorgen dat er net dat beetje extra gegeven wordt .

De Spanjaarden hebben lui met een megafoon die de gehele wedstrijd blijven zingen en brallen, de Engelsen hebben de bloedfanatieke hooligans en wat heeft het Nederlands elftal?

Mongolen met oranje opblaashoedjes die eigenlijk de gehele wedstrijd alleen maar wachten op de volgende polonaise .
I was an atheist until I realized I was God
pi_27664115
Wel typisch Hollands .
  maandag 6 juni 2005 @ 02:00:53 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27664116
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 juni 2005 @ 08:07:32 #134
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27665059
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ah nahja.. ik heb al 6 jaar een Oranjje clubkaart en ben twee wedstrijden geweest.. noem het dom... (is het ook ) maar het komt door die oranje teletoeters... heb met zijn vijven ooit eens een poging gedaan om lekker fanatiek de wedstrijd te beleven... de woorden "zitten", "nou nou iets rustiger mag ook wel" en "stil aan de overkant - bij 0-0" deden mijn wedstrijd al zo verpesten dat het bij Ierland-Nederland (WK2002 kwal) en Nederland Schotland (EK2004 kwal) is gebleven. En volgens mij doen meer 'fantieke' supporters dit.Niet gaan. Lijkt me zo geweldig met een flinke groep, zo'n wedstrijd te beleven in echte voetbalsfeer... en dus geen Stil aan de overkant (tegen buitenlandse supporters) en ZEEEEEEEEEEEEEKER niet bij 0-0.

En stop die vlag(getjes) maar in je reet
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 6 juni 2005 @ 08:10:21 #135
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27665074
Oeps .. mijn reactie wilde ik gaan posten voort slapen, maar pas net gedaan vandaar dat ik je verhaal niet heb gelezen en enkel "zo ist het kasta!" had kunnen zeggen
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:
Je zag ook echt mensen opschrikken als er een goal viel...
"Huh, wtf gebeurt er allemaal . Oeh gezellig, een goal."
precies... gewoon een drama... laat ze eens een vak schoonhouden vor desnoods door landelijke clubs SV orgaan geregelde kaarten.. mja.. KNVB is al lang blij dat de "hooligans" niet naar Oranje komen denk ik...

edit: Hooligans... ja... ik zit te denken... sinds Oranje meer een "we kleden ons oranje en zien wel wat het wordt" feest is geworden hoor je hier eigenlijk ook niks meer over... misschien eens een trio toernooi met DUitsland en Engeland organiseren ?
  maandag 6 juni 2005 @ 08:14:24 #136
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27665089
Zo, huillie von Bommel zien we nooit meer terug. .
.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 08:38:01 #137
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27665247
quote:
Op maandag 6 juni 2005 08:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, huillie von Bommel zien we nooit meer terug. .
.
Ahja... baal er wel van.. had niet verwacht dat hij ook zo'n figuur was die zich niet ondergeschikt kan maken aan het geheel. Maarja in Oranje liet hij niet erg veel zien.

Was zo'n mooi voorbeeld van groepsgevoel, Kuyt die direct naar Van Persie toegaat na de grote gemist kans en ff duidelijk laat weten "komop joh! maakt niet uit, volgende keer beter"
  maandag 6 juni 2005 @ 09:01:16 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27665527
quote:
Op maandag 6 juni 2005 08:38 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ahja... baal er wel van.. had niet verwacht dat hij ook zo'n figuur was die zich niet ondergeschikt kan maken aan het geheel. Maarja in Oranje liet hij niet erg veel zien.

Was zo'n mooi voorbeeld van groepsgevoel, Kuyt die direct naar Van Persie toegaat na de grote gemist kans en ff duidelijk laat weten "komop joh! maakt niet uit, volgende keer beter"
Zoals ik al eerder zei, hij is een beetje de Seedorf van het huidige team.
Dat hij zich te goed voelt om op de bank te zitten is zijn probleem. Terecht natuurlijk dat van Basten dan zegt dat ie weg moet. Hoe goed je ook bent, als je niet presteert dan komt er iemand anders in.
Helemaal als je ziet hoe de Jong invalt is het niet meer dan logisch dat hij een basisplaats krijgt. Groepsgevoel is het stokpaardje van van Basten, iedere speler zegt dat het fijn is in die groep. Grappen en grollen, lekker luchtig etc etc. Als je er dan niet in past en je niet onderschikt aan het team wil maken dan is er geen plaats voor je. Simpel zat.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 09:08:32 #139
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27665657
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, hij is een beetje de Seedorf van het huidige team.
Dat hij zich te goed voelt om op de bank te zitten is zijn probleem. Terecht natuurlijk dat van Basten dan zegt dat ie weg moet. Hoe goed je ook bent, als je niet presteert dan komt er iemand anders in.
Helemaal als je ziet hoe de Jong invalt is het niet meer dan logisch dat hij een basisplaats krijgt. Groepsgevoel is het stokpaardje van van Basten, iedere speler zegt dat het fijn is in die groep. Grappen en grollen, lekker luchtig etc etc. Als je er dan niet in past en je niet onderschikt aan het team wil maken dan is er geen plaats voor je. Simpel zat.
Allemaal waar Maar kan het op een of andere manier niet uitstaan Omdat ik het van hem niet had verwacht. mja... jammer dan
  maandag 6 juni 2005 @ 09:11:25 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27665706
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Allemaal waar Maar kan het op een of andere manier niet uitstaan Omdat ik het van hem niet had verwacht. mja... jammer dan
Ach, meneer tekent bij Barca en voelt zich meteen het heertje.
Ik ben er iig niet rouwig om, sowieso vind ik het een goede zaak dat er vooral hele jonge spelers worden opgesteld. Hij sleutelt duidelijk aan de toekomst. .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 09:35:07 #141
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27666237
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:

[..]
<veel>
ga eens mee naar een uitwedstrijd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 6 juni 2005 @ 09:42:50 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27666442
Nog een leuke column over die reservemof die ooit het Oranjeshirt droeg. .
quote:

5-06-2005

OPINIE
Mark heeft geen zin in traject Seedorf

Chris van Nijnatten

Niemand moet vreemd opkijken als Mark van Bommel vandaag of morgen definitief zijn ontslag neemt als international.
Foto Pim Ras

Chris van Nijnatten

Het functioneren van de middenvelder staat bij Oranje al sinds het aantreden van Marco van Basten ter discussie. Dat gebeurde op een zakelijke manier, dus op een wijze zoals dat eigenlijk zou moeten kunnen.
Maar zoals de bedenkingen over zijn capaciteiten zaterdag en gistermiddag over het voetlicht kwamen, greep het de aanvoerder van de landskampioen naar de keel. Zijn wissel én zijn verwijdering uit de selectie voor Finland betekenen een smet op een fabelachtig seizoen met zijn club. Dat seizoen werd bekroond met een mooie transfer naar FC Barcelona. En in feite werd het ook bekroond met het herstel van zijn status bij het Nederlands elftal. Al dat moois was zaterdagnacht volledig verdrongen in het brein van de PSV'er. De knock-out kwam zondagmiddag bij hem thuis met het telefoontje van Van Basten.
De middenvelder wil nog niet reageren op het besluit van de bondscoach. Hij beraadt zich op zijn toekomst als international. Momenteel focust hij op zijn entree bij Barcelona, waar hij vrijdag een persconferentie geeft. Duidelijk is dat de beslissing van Van Basten het moreel van Van Bommel heeft aangetast.
In de aanloop naar de wedstrijd tegen Roemenië was er in de boezem van Oranje uitgebreid van gedachten gewisseld over de rol van Van Bommel. Er waren bedenkingen. Van Bommel diende Dorinel Munteanu in de gaten te houden. Deze veteraan (bijna 37 jaar oud, 122 interlands) hangt graag de spelmaker uit en moest worden gehinderd in zijn ambities. Hij deed zaterdag van het begin af aan wat er van hem werd verwacht, zij het dat-ie zo ongeveer naar zijn eigen defensie terug liep om de ballen op te halen en vandaar te versturen. Dat deed hij zonder veel precisie, maar wel tot grote ergernis van de bondscoach, die Munteanu 'een wakkere jongen' noemde.
Het stoorde Van Basten dat Van Bommel net als bij de uitwedstrijd in Boekarest de middenvelder zijn gang liet gaan. Anderzijds liet Van Bommel de Roemeen met rust, omdat het rendement van diens lange passes vrijwel nihil was. Bij zo'n verschil van inzicht is de bondscoach de baas. En zéker deze bondscoach, want die wint alles wat hij moet winnen en heeft zijn elftal aardig op koers richting het WK van volgend jaar.
Van Basten had de licht aan zijn lies geblesseerde Van Bommel in de rust kunnen wisselen, nadat er wederom discussies over de tactiek waren gevoerd. Dat gebeurde echter niet. In de vierde minuut na rust stond Nigel de Jong echter klaar om in te vallen. In het veld dacht Rafael van der Vaart aanvankelijk dat hij er uit moest. De aanstaande bruidegom kon echter blijven staan, omdat het rugnummer 8 opflitste. Het zag er uit als de liquidatie van een international.
Opgebeurd door enkele ploeggenoten, maar vol chagrijn, verliet Van Bommel het veld. Hij negeerde de blik van Van Basten en drukte met zijn linkerhand de rechterhand van de bondscoach. Ook vanuit de dug-out kreeg Van Bommel schouderklopjes, maar hij kon het niet opbrengen daar plaats te nemen. Het was hem te koud. Na een kort onderhoud met fysiotherapeut Leo Echteld vertrok hij naar de kleedkamer. Na afloop was Van Basten duidelijk in zijn commentaar. Hij vond dat het team aanvankelijk faalde in het neutraliseren van onder meer Munteanu's kwaliteiten. Toen daarover werd doorgevraagd, wees hij Van Bommel aan als de man die in gebreke was gebleven.
Het meedogenloze aan Van Bommels wissel zit hem in het moment waarop die werd uitgevoerd: een paar minuten na rust. Gebeurt dat in de rust, dan is dat veel minder pijnlijk voor een voetballer. Van Basten deed dat echter niet, omdat volgens hem een wissel in de rust een tegenstander meer tijd geeft om te anticiperen. Verder stond hij niet zo lang stil bij dat moment. ,,Ik wissel om het team beter te maken, niet om ruzie te maken. Zo'n wissel hoort bij het vak'', aldus de bondscoach.
Een half etmaal later haalde hij Van Bommel samen met nóg drie PSV'ers uit de selectie voor Finland. Vennegoor of Hesselink, Ooijer en Bouma zullen braaf op hun volgende kans wachten. Van Bommel denkt na. Hij heeft geen zin om het traject van Clarence Seedorf te bewandelen. Het ziet er daarom naar uit dat Van Bommel klaar is met Oranje. Hij heeft zijn energie nodig om zich in de komende seizoenen de kritiek van Johan Cruijff in Barcelona van het lijf te houden.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 09:43:48 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27666472
quote:

5-06-2005
Van Bommel botst met Van Basten

Bondscoach Marco van Basten geeft vandaag uitleg over de verwijdering van Mark van Bommel uit de selectie van het Nederlands elftal.

De middenvelder rekende erop dat hij woensdagavond in Helsinki mee zou spelen in het WK-kwalificatieduel met Finland.
Als aanvoerder van PSV kende Van Bommel een topseizoen. Hij werd kampioen, won de beker en haalde de halve finale van de Champions League. Bekroning voor het succes was een transfer naar Barcelona, dat hem vrijdag presenteert.
Zaterdagavond tegen Roemenië (2-0 winst) was Van Basten zo ontevreden over Van Bommel dat hij hem al na vijf minuten in de tweede helft wisselde. Gistermiddag werd Van Bommel thuis gebeld door de bondscoach en kreeg hij te horen dat hij niet behoort tot de groep van 19 spelers voor Finland. Van Bommel is zwaar teleurgesteld en overweegt te stoppen als international.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
-
pi_27666506
In 3 andere topics wordt het hele v. bommel verhaal al lang besproken en daggla zit in zijn eentje hier alles nog eens te herhalen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 6 juni 2005 @ 09:48:14 #145
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27666582
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Suijk het volgende:
In 3 andere topics wordt het hele v. bommel verhaal al lang besproken en daggla zit in zijn eentje hier alles nog eens te herhalen.
Ow, kut. .
Linkje .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 09:48:42 #146
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27666598
Even een situatie schetsen:

Mark v. B: "Ome Guus, Ome Guus, Meneer Marco mag mij niet en wil mij niet mee naar Duitsland..."
Guus H "Rustig maar Bommeltje, ome guus gaat wel met meneer van Basten praten"
Mark v. B. " Wilt u dat echt doen"
Guus H: " Jawel hoor jongen, pak jij je koffertje maar voor je excursie naar Barcelona. Het komt allemaal goed."
  maandag 6 juni 2005 @ 09:48:55 #147
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27666603
Lucius valt ook af, Ccou is niet fit.

Dag PSV
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 juni 2005 @ 09:52:14 #148
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27666692
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
Even een situatie schetsen:

Mark v. B: "Ome Guus, Ome Guus, Meneer Marco mag mij niet en wil mij niet mee naar Duitsland..."
Guus H "Rustig maar Bommeltje, ome guus gaat wel met meneer van Basten praten"
Mark v. B. " Wilt u dat echt doen"
Guus H: " Jawel hoor jongen, pak jij je koffertje maar voor je excursie naar Barcelona. Het komt allemaal goed."
Andere situatie:
Marco van B. "Johan, Johan, Guus gaat met Mark de Duitser praten. Wat moet ik doen?"
El Salvador: "Rustig, ik ben diegene wie hij zal bepraten, ofschoon dat ik het met Guus niet eens ben op voetbalgebied, zal ik hem toch gaan bellen"
Marco van B: "Dus om Van Bommel hoef ik me geen zorgen te maken?"
El Salvador: "Je moet je altijd zorgen maken, anders hoef je je geen zorgen te maken"
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 juni 2005 @ 10:53:14 #149
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27668509
'Alles lukt bij Oranje, met één grote verliezer'

6/6/2005 10:42

Het WK lonkt en alles lijkt bij Oranje te lukken, maar de ochtendbladen larderen hun lofzangen op het Nederlands elftal toch vooral ook met de grote verliezer na de 2-0 overwinning op Roemenië: Mark van Bommel.

WK lonkt voor Oranje, kopt de Telegraaf paginabreed, waarbij de krant maar meteen Robben en Kuijt als uitblinkers bestempeld: zij maken het verschil. 'Woensdag nog een klusje in Finland en het Nederlands elftal kan terugkijken op één van de meest succesvolle seizoenen in de historie (..) Het is meer dan waarop iedereen heeft gerekend na het EK in Portugal, wat ondanks de halve finaleplaats de boeken inging als een mislukking.'

Het AD constateert al in de kop dat 'Alles bij Oranje lukt', om zich in z'n verslag af te vragen of het ooit fout zal gaan. 'Tot écht goed voetbal is Oranje - ook tegen de Roemenen - nog niet in staat gebleken, maar schade loopt het niet op. Het lijkt erop dat alles wat Oranje probeert ook lukt.' De krant is benieuwd of Oranje het tegen de Finnen ook zal kunnen zonder Mark van Bommel, die door Van Basten 'is gewogen en te licht bevonden'.

In het begeleidend commentaar gaat de krant dieper in op de materie rond Van Bommel. 'Niemand moet vreemd opkijken als Mark van Bommel vandaag of morgen definitief ontslag neemt als international. Het functioneren van de middenvelder staat al sinds het aantreden van Marco van Basten ter discussie.' De krant sluit af met: 'Het ziet er daarom naar uit dat Van Bommel klaar is met Oranje. Hij heeft zijn energie nodig om zich in de komende seizoenen de kritiek van Johan Cruijff in Barcelona van het lijf te houden.'

Met het oog op de afgevallen Limburger, kopt de Volkskrant dan ook: 'Een zege met één grote verliezer'. De krant constateert dat Van Bommel zijn krediet heeft verspeeld. 'De overwinning op Roemenië leverde een dag later alsnog een grote verliezer op. Op de valreep van een droomseizoen werd Mark van Bommel de wacht aangezegd door een bondscoach, die maar weer eens toonde dat hij het Nederlands elftal zonder aanziens des persoon leidt.'

In het wedstrijdverslag zelf legt de krant de nadruk echter op uitblinker Arjen Robben, die wordt geschetst als 'een fleurige mengeling van vrijheid en blijheid'. En: 'De liefhebber in Marco van Basten liet Arjen Robben dribbelen en pingelen tot de wedstrijd tegen Roemenië was afgelopen. De bondscoach wilde zo lang mogelijk genieten van het fenomeen, dat vier maanden geen volledig duel had gespeeld.'

'Het Nederlands elftal zeilt als een koninklijk jacht op de hoogste golven voor de wind naar het WK in Duitsland', zo zagen de GPD-bladen toch vooral de positieve punten in de Roemeense zege. 'Bij de recrutering van de bemanning heeft Van Basten een gouden hand en genieten de betrokkenen van het ploegenspel. Ogenschijnlijk maakt het bijna niet uit wie Van Basten opstelt in het Nederlands elftal. Van Persie, Opdam, Lucius, ze kwamen aan boord en gingen aan de slag alsof ze al jaren tot de vaste crew behoren.'

BTW: Dylandog , hij is goed
  maandag 6 juni 2005 @ 11:35:27 #150
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27669913
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Lucius valt ook af, Ccou is niet fit.

Dag PSV
LUCIUS?? wat gaan we nu beleven????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')