Haalt wel altijd een voldoende, in tegenstelling tot quasi-vedettes als Van der Vaart en Heitinga.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee natuurlijk. Lucius is een leuke waterdrager, soort Edward Linskens.
Lucius haalt pas sinds kort regelmatig een voldoende. En waarom je Vdv en Heitinga erbij moet halen, ontgaat me een beetje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Haalt wel altijd een voldoende, in tegenstelling tot quasi-vedettes als Van der Vaart en Heitinga.
Die 2 (en vooral VDV) lijken haast vanzelfsprekend bij Oranje te zitten. VDV heeft dit jaar nog niks laten zien in Oranje en Heitinga haalde gisteren voor het eerst sinds lange tijd een voldoende. Als je dan ziet dat Lucius, waar vaak nogal lacherig over wordt gedaan, gewoon niet gepasseerd werd door een Roemeen, dan moet je daar gewoon veel respect voor hebben.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lucius haalt pas sinds kort regelmatig een voldoende. En waarom je Vdv en Heitinga erbij moet halen, ontgaat me een beetje.
Ik was gisteren heel tevreden over Lucius. En ook over Heitinga. Vdv ben ik wel met je eens, die laat te weinig zien, maar daar is wel genoeg over gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die 2 (en vooral VDV) lijken haast vanzelfsprekend bij Oranje te zitten. VDV heeft dit jaar nog niks laten zien in Oranje en Heitinga haalde gisteren voor het eerst sinds lange tijd een voldoende. Als je dan ziet dat Lucius, waar vaak nogal lacherig over wordt gedaan, gewoon niet gepasseerd werd door een Roemeen, dan moet je daar gewoon veel respect voor hebben.
Van Basten heeft een hekel aan Van Bommel.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef Zeiksnor het volgende:
Wat is er met Van Bommel aan de hand?
Hij zit niet meer bij de selectie![]()
http://teletekst.nos.nl/?664-01
Omdat hij van Marco van de Billen niet in z'n gebruikelijke rol mag spelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Buiten dat, vond ik hem ook geen geweldige wedstrijd spelen.
Ah, het lag niet aan bommel dat 'ie zijn mannetje liet lopen en ballen verprutste.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij van Marco van de Billen niet in z'n gebruikelijke rol mag spelen.
Van Bommel komt goed tot z'n recht als aanvallende middenvelder (daar waar VDV helemaal niks uitvoerde). Waarom heeft die homo VDV niet gewisseld voor De Jong en Van Bommel door geschoven? Hij heeft gewoon een hekel aan Van Bommel en daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, het lag niet aan bommel dat 'ie zijn mannetje liet lopen en ballen verprutste.
Door Mitea....quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Als je dan ziet dat Lucius, waar vaak nogal lacherig over wordt gedaan, gewoon niet gepasseerd werd door een Roemeen, dan moet je daar gewoon veel respect voor hebben.
Ach ja, het maakt niet uit wie Van Basten opstelt. Met zijn speelstijl wordt Oranje gewoon met 4-0 verslagen door Baptista en de zijnen en ook door de Portugezen, Spanjaarden en Argentijnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:16 schreef DeTolk het volgende:
Bommel was toch ook in vlak voor de 2e helft opgesloten in de tunnel, ze dachten dat iedereen al boven was.
Geeft toch aan hoe iedereen Bommel mist. NOT
We zullen zien, we zullen zienquote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, het maakt niet uit wie Van Basten opstelt. Met zijn speelstijl wordt Oranje gewoon met 4-0 verslagen door Baptista en de zijnen en ook door de Portugezen, Spanjaarden en Argentijnen.
Noem je wel gelijk de drie grootste chokers op Wereldkampioenschappen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
en ook door de Portugezen, Spanjaarden en Argentijnen.
Je kiest meteen het meest belachelijke voorbeeld Fransje Bauer uit als alternatief, maar er zijn uitermate goeie moderne klassieke nummers als je perse daaraan vast wil houden. Soundtracks zoals die van Gladiator (toepasselijk voor ons voetbal...) en The Rock, dat soort oppompende muziek. Gewoon een track laten schrijven door John Williams, Hans Zimmer of Harry Gregson.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zullen we dan maar Frans Bauer als volkslied instellen, want dat draaien wij Hollanders toch zo graag? Elk jaar een nieuw popi jopi liedje dat ons als natie naar de buitenwereld toe mag vertegenwoordigen. Liedjes waar geen enkele ziel, identiteit en historie vanuit gaan.
Dat vind ik dan weer wel overbodig en onzin, want met oranje en de vlag is niks mis, kleuren zijn tijdloos...quote:Als we dan toch bezig zijn met het vernieuwen, waarom zouden we dan nog de kleur oranje dragen dat zijn oorsprong vind bij de vader des vaderlands Willem van Oranje? Immers, dat felle oranje kan je toch veel beter vervangen door stoere moderne kleuren? Ook de driekleur zouden we kunnen wijzigen omdat het niet modern genoeg is.
Willem van Oranje is in Duitsland geboren, en dus in principe een Duitser. De exacte betekenis van het Wilhelmus zijn de historici het nog niet eens over eens, dat zegt al genoeg. De verwijzing van Duytschen bloed, verwijst naar de Pruisische tijd, toen we nog 1 waren met Duitsland...quote:Mijn punt is duidelijk, onze totale identiteit op voetbalgebied ligt in de kleur van het tenue, de nationale vlag die wordt getoond tijdens de toernooien en vooral ook het volkslied dat al eeuwenlang vereenzelvigd is met Nederland. Een goed volkslied blijft voor altijd bestaan, dat is juist de kracht van zo'n lied en op dit moment heeft Nederland de oudste ter wereld. Je mag dus zeggen dat we het beste volkslied ter wereld hebben.
En je vergist je als je denkt dat "van Duytschen bloet" iets met Duitsland te maken heeft.
Dat vonden wij inderdaad ook tophumorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren was ik erbij in de kuip. Weet je wat mooi was? Op een gegeven moment staken die Roemenen massaal fakkels af:
[afbeelding]
Sorry voor de kutfoto
Nog geen 10 seconden later scoort Kuyt de 2-0
Daarom zeg ik: halve finale WK en dan auf wiedersehen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Noem je wel gelijk de drie grootste chokers op Wereldkampioenschappen.![]()
+ Engeland
Niemand kan het een ruk schelen wat jij zegt.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: halve finale WK en dan auf wiedersehen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |