Ja inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Bommel begint een beetje de Seedorf van het huidige Oranje te worden.
Goed spelen bij je club, maar enorm slecht in Oranje.
Denk dat de Jong in de basis staat tegen Finland.quote:
Samen met een collega van me, Stephan Spruijt.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:38 schreef Keijs het volgende:
Vond Opdam erg goed spelen.
BTW Opdam speelde nog niet zo heel lang geleden bij FC Lisse, een laatbloeier zullen we maar zeggen.
WK Kwalificatie 2006: Finland - Nederlandquote:Op zondag 5 juni 2005 11:38 schreef DeTolk het volgende:
Nu op naar Finland! 1-2 in de laatste minuut door Maduro.
laat dat bier dan ook een sstaanquote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond Landzaat dan weer erg goed spelen.
Het slechte spel van Van Bommel is me ook niet echt opgevallen.
Lucius en Opdam vond ik het ook verassend goed doenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:07 schreef Maquiladora het volgende:
Goed resultaat gisteravond, met 2-0 winnen van een geduchte tegenstander. San Marco heeft alles goed op de rails, zijn grootste verdienste tot nu toe is dat hij van het Nederlands Elftal weer een team heeft gemaakt.
Tegenvallers gisteravond waren wel Van Bommel en Van Nistelrooij. Grote pluspunten waren in mijn ogen Lucius en Opdam.
Die kans werd ingeluid door Kuyt. Die stond me effe een partij te pitten met zijn breedte pass achter Landzaat, en Heitinga speelde daar weer niet snel genoeg op in met instappen en vooruit verdedigen. Landzaat speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar onvoldoende was het niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Bij die enorme kans voor Mutu vlak voor de 1-0 liet ie gewoon de bal aan zich voorbij gaan en zijn man lopen zonder maar enige actie te ondernemen. Verder veel onnodig balverlies. nee Landzaat speelde een kutwedstrijd
Vooral die ene steekbal op Robben was geniaalquote:Op zondag 5 juni 2005 12:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Van Persie viel goed in. Tuurlijk had ie die ene bal moeten maken, maar behalve dat viel hij op met een paar prachtige passes.
Volledig offtopic:quote:Op zondag 5 juni 2005 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Samen met een collega van me, Stephan Spruijt..
Oh, zoals de PSV-fans dit CL seizoen bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vier nog maar ff de polonaise met de teletoeters. Ik voorspel de gebruikelijke halve finale die we dan verliezen en dan roepen we allemaal dat we er zo dichbij waren.
Zullen we dan maar Frans Bauer als volkslied instellen, want dat draaien wij Hollanders toch zo graag? Elk jaar een nieuw popi jopi liedje dat ons als natie naar de buitenwereld toe mag vertegenwoordigen. Liedjes waar geen enkele ziel, identiteit en historie vanuit gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Alles wat oud is sterft...
Traditie-gehunker is voor opa's met prostaatproblemen, jeugdige frisse voetballers kunnen zich niet identificeren met die crap en luisteren in de kleedkamer alle soorten moderne opzwepende muziek die veel meer inspiratie opwekt bij hen. Een goed volkslied moderniseert, anders is het geen lied meer van het volk.
Maar doceer mij eens over het belang van het Wilhelmus bij een sportieve voetbalmatch anno 2005 middels een stijve historische text over oude gebeurtenissen waar waarschijnlijk nog geen 5% van de NL'se bevolking associatie's mee heeft.![]()
Nouja, mooie wedstrijd nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Remote het volgende:
Het was een mooie wedstrijd! Robben maakte mooi doelpunt, geweldig![]()
Hey dat ken ik, maar die zaten in de finale nog te piepen dat ze o zo makkelijk hadden gewonnenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vier nog maar ff de polonaise met de teletoeters. Ik voorspel de gebruikelijke halve finale die we dan verliezen en dan roepen we allemaal dat we er zo dichbij waren.
Lucius is gewoon erg goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Niet echt een bijzonder duel, Roemenië was te zwak om Nederland te verontrusten. Dat is op zich knap van ons, met spelers als Lucius en Opdam.
Dat valt behoorlijk mee natuurlijk. Lucius is een leuke waterdrager, soort Edward Linskens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |