abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27637724
quote:
Op zondag 5 juni 2005 02:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb net even op video teruggekeken, maar die regie van SBS6 haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En ik weet dat ik daar een beetje laat mee kom/
Eerst dat doelpunt van Robben dat je gewoon mist, omdat ze die kansloze actie van Mutu zonodig ONMIDDELIJK moeten herhalen. Tussendoor regelmatig nietszeggende "sfeerbeelden" van een speler die totaal niet bij het spel betrokken is (Goh, hij kijkt dwaas voor zich uit, boeiend). En door weer zo een lelijke close-up van een Roemeen die vlak daarvoor weer een kansloze actie had onderomen mis ik in de laatste secondes nog even een waarschijnlijk best leuke actie van Van der Sar die een aanvaller voorbij gaat. Blijf nou alsjeblieft gewoon bij de actie, en ga pas herhalen als het spel écht stilligt, en zoom alleen in als het nuttig is. Want deze wedstrijd had al niet echt veel moois, hoewel het mooi is dat ze weer met 2-0 winnen natuurlijk.
De partij die het belang van de journalistieke en technische kwaliteit van het product oranjevoetbal op televiesie er voor pleit om deze rechten verplicht aan de NOS te geven krijgt mijn stem. (En dat is toch makkelijk scoren voor jongens als Wilders en Marijnissen lijkt me dan, maar die tellen dus niet mee he.)
Ik hou mijn hart vast voor volgend jaar als de eredivisie naar de commerciele zenders gaat.
Je hebt helemaal gelijk, die actie van Sar zag je bijvoorbeeld van ver aankomen en dan gaan ze opeens schakelen, de sukkels.
Ik denk overigens niet dat de NOS de enige is die het wel kan.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27637745
quote:
Op zondag 5 juni 2005 06:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bouma zit straks niet meer erbij als Boula en Mathijsen weer terugzijn denk ik, Marco ziet het niet zitten in Fredje.
Zou kunnen, maar aan de andere kant is Bouma voorlopig het enige alternatief voor Van Bronkhorst op links, denk ik, dus toch handig om erbij te hebben.
pi_27637853
Slaap verwekkend
  zondag 5 juni 2005 @ 10:06:31 #64
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27637874
quote:
Op zondag 5 juni 2005 03:09 schreef BB-King het volgende:
Van der Sar = 8
Robben = 8
Wat een geweldenaar, wat een snelheid/balbeheersing.
Een fitte Robben maakt van elke verdediging een lek mandje
Robben teerde gisteren echt op zijn momenten. Individueel de beste voetballer die we hebben, maar gisteren had hij echt vedetteneigingen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27637876
quote:
Op zondag 5 juni 2005 09:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar aan de andere kant is Bouma voorlopig het enige alternatief voor Van Bronkhorst op links, denk ik, dus toch handig om erbij te hebben.
Lindenbergh kan daar anders ook makkelijk ballen, en de Cler zat al in de voorselectie. Maar Bouma zou idd wel eens het best op linksback tot zijn recht komen op internationaal niveau. Het viel me alleen op dat ie nu weer buiten de boot viel (vorige keer ook al, pas op het laatst mocht ie meedoen voor de gebleseerde Boula in de warming up) terwijl ie toch een heel jaar samen met Alex een heel goeie verdediging vormde, al kan ik ook een hoop cruciale foutjes herinneren van Bouma in tal van belangrijke wedstrijden op hoger CL-niveau. Wat dat betreft is ie toch meer omgeturnde verdediger met een standaard foutje of FdeBoertje.

Van de andere kant was het duidelijk dat van Basten zeker voor Opdam zou gaan (terecht, echt een rots in de branding bij AZ) als voorstopper, en die is links. Dan moet je daar eigenlijk een rechtspoot bij hebben centraal, en dus was Heitinga de volgende keus en niet Bouma.
pi_27637903
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Robben teerde gisteren echt op zijn momenten. Individueel de beste voetballer die we hebben, maar gisteren had hij echt vedetteneigingen.
Hoezo vedetteneiginkjes?

Dan moet ik toch eerder denken aan altijd zelf gaan, veel schwalbes en dergelijke. Heb ik gisteren niet gezien.
pi_27637930
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:06 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Lindenbergh kan daar anders ook makkelijk ballen, en de Cler zat al in de voorselectie. Maar Bouma zou idd wel eens het best op linksback tot zijn recht komen op internationaal niveau.
Ik bedoel in de selectie, iig. Lindenbergh zou een gokje zijn op linksback (zie ook Cocu, die daar wel eens heeft gespeeld) en de Cler zou je er speciaal voor moeten meenemen. Speciaal een tweede linksback meenemen is een beetje zonde van de selectieplaats.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:12:45 #68
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27637939
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoezo vedetteneiginkjes?

Dan moet ik toch eerder denken aan altijd zelf gaan, veel schwalbes en dergelijke. Heb ik gisteren niet gezien.
Hij heeft zo'n irritante manier van vallen.

En hij bewoog gisteren zonder bal echt helemaal niet. Alleen als de bal eens in zijn richting zou kunnen komen deed hij wat. Maar goed, dan nog is hij gewoon beslissend voor het team.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27637975
Hij ging idd wel bijna altijd voor zijn eigen actie. Zelden een balletje breed. Maar bij hem vergeef ik het, want je weet dat van de 10 keer er 5 keer iets uitkomt. Kan me nog herinnneren dat Overmars op die vleugel bijna altijd dat balletje breed of tikkie terug gaf, terwijl hij met zijn snelheid veel vaker zijn man had kunnen opzoeken. Maar Overmars had dan ook totaal geen techniek en kon alleen die bal erlangs tikken en erachteraan rennen. Dat was een vrij voorspelbare speler, bij Robben wordt je van alle kanten scheel gedribbeld omdat ie alles behalve voorspelbaar is.
pi_27637987
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:12 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij heeft zo'n irritante manier van vallen.
Hij moet wel af en toe zelf de val inzetten anders staat ie zo weer een paar maanden aan de kant.
quote:
En hij bewoog gisteren zonder bal echt helemaal niet. Alleen als de bal eens in zijn richting zou kunnen komen deed hij wat. Maar goed, dan nog is hij gewoon beslissend voor het team.
Het was pas de eerste keer weer 90 minuten in lange tijd voor hem, en de acties die hij maakt áls hij de bal heeft kosten aardig wat kracht.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:24:12 #71
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_27638086
quote:
Op zondag 5 juni 2005 06:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Buiten dat die ladderzatte The Lau zijn valse kattengejank in het vervolg beter onder de douche kan uiten, vraag ik me toch af of we we dat volkslied niet compleet kunnen dumpen en een coole rocksong als national hymne maken, of het Sensation 2004 Anthem. Echt een klote stukje text uit de oudheid, dat Wilhemus. Gezanik over 'van Duitsen Bloed', en het 'eren van de koning van Spanje' in een tempo van likmevestje, muzikaal grote-klote. Als het al klassiek moet zijn qua muziek, doe dan een stampende soundtrack van een of andere heftige film, zoals die van The Rock.
Het is wel duidelijk dat je van de historie van het Wilhelmus niks hebt begrepen. Voetbal en traditie horen bij elkaar en niet voetbal en een lekker hip deuntje. Je mag trots zijn dat je het oudste volkslied ter wereld mag zingen.
pi_27638099
Robben kan nog wel beter dan gisteren, een 8 vind ik ook wat overdreven.
Marco's grootste uitdaging is nu het middenveld aan de praat krijgen. Met Cocu erbij hoop ik dat dat gaat lukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27638194
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat je van de historie van het Wilhelmus niks hebt begrepen. Voetbal en traditie horen bij elkaar en niet voetbal en een lekker hip deuntje. Je mag trots zijn dat je het oudste volkslied ter wereld mag zingen.
Alles wat oud is sterft...

Traditie-gehunker is voor opa's met prostaatproblemen, jeugdige frisse voetballers kunnen zich niet identificeren met die crap en luisteren in de kleedkamer alle soorten moderne opzwepende muziek die veel meer inspiratie opwekt bij hen. Een goed volkslied moderniseert, anders is het geen lied meer van het volk.

Maar doceer mij eens over het belang van het Wilhelmus bij een sportieve voetbalmatch anno 2005 middels een stijve historische text over oude gebeurtenissen waar waarschijnlijk nog geen 5% van de NL'se bevolking associatie's mee heeft.
pi_27638229
Zakelijke overwinning, wel lekker dat we nu vrijwel zeker zijn van het WK
  zondag 5 juni 2005 @ 10:38:46 #75
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27638266
Van Bommel begint een beetje de Seedorf van het huidige Oranje te worden.
Goed spelen bij je club, maar enorm slecht in Oranje.
-
pi_27638275
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Bommel begint een beetje de Seedorf van het huidige Oranje te worden.
Goed spelen bij je club, maar enorm slecht in Oranje.
Ja inderdaad.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:46:54 #77
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27638376
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Denk dat de Jong in de basis staat tegen Finland.
En terecht, in deze vorm issie ook gewoon erg goed. Hij liet in die korte periode dat ie speelde gisteren meer zien dan von Bommel de hele wedstrijd.
-
  zondag 5 juni 2005 @ 10:48:27 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27638392
quote:
Op zondag 5 juni 2005 02:38 schreef Keijs het volgende:
Vond Opdam erg goed spelen.

BTW Opdam speelde nog niet zo heel lang geleden bij FC Lisse, een laatbloeier zullen we maar zeggen.
Samen met een collega van me, Stephan Spruijt. .
-
  zondag 5 juni 2005 @ 11:38:48 #79
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27639201
Nu op naar Finland! 1-2 in de laatste minuut door Maduro.
pi_27639476
Ik ben het eens met degenen die Marcus von Bommel en Van Nistelrooij bagger vonden, ik denk idd dat het beter is om woensdag met de voorhoede Van Persie-Kuyt- Robben te starten, die zijn tenminste in vorm.

Ik hoor hier niet zoveel mensen klagen over Landzaat maar die vond ik dus slecht. Bij die enorme kans voor Mutu vlak voor de 1-0 liet ie gewoon de bal aan zich voorbij gaan en zijn man lopen zonder maar enige actie te ondernemen. Verder veel onnodig balverlies. nee Landzaat speelde een kutwedstrijd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 juni 2005 @ 11:52:21 #81
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27639532
Ik vond Landzaat dan weer erg goed spelen.

Het slechte spel van Van Bommel is me ook niet echt opgevallen.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:53:49 #82
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_27639581
Verdedigend zat het weer goed in elkaar. Ook de opstelling was vrij logisch. Natuurlijk totaal niet te rijmen met de opmerkingen 'fris en aanvallend, dominant'-bla bla en 'de beste speler op die positie speelt' gejammer. Maar ondanks dat ik er niet echt wild van werd, van het voetbal, vond ik dit nog de meest logische opstelling die Van Basten uit de hoge hoed toverde.

Nu alleen nog Van Persie op 10 ipv dat dikke sjokmenneke.
pi_27639603
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:38 schreef DeTolk het volgende:
Nu op naar Finland! 1-2 in de laatste minuut door Maduro.
WK Kwalificatie 2006: Finland - Nederland
  zondag 5 juni 2005 @ 12:05:43 #84
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27639940
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Ik vond Landzaat dan weer erg goed spelen.

Het slechte spel van Van Bommel is me ook niet echt opgevallen.
laat dat bier dan ook een sstaan
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 5 juni 2005 @ 12:07:59 #85
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27640016
Goed resultaat gisteravond, met 2-0 winnen van een geduchte tegenstander. San Marco heeft alles goed op de rails, zijn grootste verdienste tot nu toe is dat hij van het Nederlands Elftal weer een team heeft gemaakt.

Tegenvallers gisteravond waren wel Van Bommel en Van Nistelrooij. Grote pluspunten waren in mijn ogen Lucius en Opdam.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27640034
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:07 schreef Maquiladora het volgende:
Goed resultaat gisteravond, met 2-0 winnen van een geduchte tegenstander. San Marco heeft alles goed op de rails, zijn grootste verdienste tot nu toe is dat hij van het Nederlands Elftal weer een team heeft gemaakt.

Tegenvallers gisteravond waren wel Van Bommel en Van Nistelrooij. Grote pluspunten waren in mijn ogen Lucius en Opdam.
Lucius en Opdam vond ik het ook verassend goed doen
pi_27640127
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef TheVulture het volgende:

Bij die enorme kans voor Mutu vlak voor de 1-0 liet ie gewoon de bal aan zich voorbij gaan en zijn man lopen zonder maar enige actie te ondernemen. Verder veel onnodig balverlies. nee Landzaat speelde een kutwedstrijd
Die kans werd ingeluid door Kuyt. Die stond me effe een partij te pitten met zijn breedte pass achter Landzaat, en Heitinga speelde daar weer niet snel genoeg op in met instappen en vooruit verdedigen. Landzaat speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar onvoldoende was het niet.
pi_27640216
Ik vond dat eigenlijk wel een penalty, kwam Nederland goed weg
pi_27640241
En Van Persie viel goed in. Tuurlijk had ie die ene bal moeten maken, maar behalve dat viel hij op met een paar prachtige passes.
  zondag 5 juni 2005 @ 12:14:52 #90
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27640267
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Van Persie viel goed in. Tuurlijk had ie die ene bal moeten maken, maar behalve dat viel hij op met een paar prachtige passes.
Vooral die ene steekbal op Robben was geniaal
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')