Heb je die inmiddels al gekocht? Zoniet, doen! Het zijn voornamelijk de Simon & Garfunkel nummers, zonder het gekweel van Art Garfunkel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Zanderrr het volgende:
Hey, die Paul Simon Songbook cd ken ik helemaal niet. Klinkt interessant in ieder geval.
Father and Daughter komt in een nieuwe mix op het nieuwe album en is op single uitgebracht in (ik geloof 2003) , dus na zijn album you're the one uit 2000. Op het internet zijn al 4 nummers te luisteren, check www.paulsimon.com . Zelf heb ik alleen How Can You Live In The Northeast geluisterd, wat ik zeer interessant vond. Niet wat je van PAul verwacht, zeer vernieuwend. De andere 3 wil ik bewaren voor als ik het hele album heb.......nog twee weekjes wachtenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef markiemark het volgende:
ik ga lekker naar art 17 juni in de hmh.. wel zin in.
ben erg benieuwd naar zijn nieuwe cd. vond de gene daar voor niet zo. hoe heet ie ook weer, met father and daughter er op.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef webfreak het volgende:
Heb de nieuwe Simon-CD online geluisterd... Tekstueel is 't serieus best interessant, maar afgezien daarvan kunnen de nummers me niet echt boeien.
Dan heb je mijn reactie blijkbaar niet goed gelezen. Ik zeg toch duidelijk dat ik de teksten juist wél kan waarderen, in tegenstelling tot de muziek.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:45 schreef Thomas87 het volgende:
Het is een geweldig album! Bij mijn vorige bericht moest een smiley bij die zijn afkeer toonde tegen het feit dat hij tekstueel niet goed zou zijn.
Mmmmm... kvind Paul Simon toch net iets te oud geworden....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef TrenTs het volgende:
Surprise is echt een fijn album, ja.
You're The One vind ik echt nog steeds een bloedgeil optreden, ik krijg er nog regelmatig kippenvel bij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |