Kodachrome is een Paul Simon hit. Op de DVD zijn alleen nummers te zien van de Simon and Garfunkel periode. In Central Park DVD deden ze wel nummers als Me and Julio down by the schoolyard en Kodachrome. Daarom vind ik die DVD beter. Ook vind ik dat Garfunkel vals is gaan zingen. Komt wellicht omdta hij ietwat aan de marihuana zitquote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef webfreak het volgende:
Wel jammer dat ze, tussen al die superhits, Kodachrome overslaan
Hij staat idd wel op Central Park, vandaarquote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Kodachrome is een Paul Simon hit. Op de DVD zijn alleen nummers te zien van de Simon and Garfunkel periode. In Central Park DVD deden ze wel nummers als Me and Julio down by the schoolyard en Kodachrome.
Uiteindelijk is Simon natuurlijk de drijvende kracht achter S&G. Hij heeft nou eenmaal bijna alles geschreven en daarbij vind ik 'm ook een mooiere stem hebben.quote:Jullie keuze, Paul Simon solo of Simon and Garfunkel?
Ik weet niet waar je woont, maar bij de MM in Alkmaar staan er nog genoeg. ( En ook bij Popeye in de Koorstraat )quote:Op maandag 6 juni 2005 17:58 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik ben bij de MM geweest, en ik kon de DVD niet vinden. Nou ja, helaas...
Noem eens 3 nummers van het S&G repetoir die geschreven zijn door Garfunkel??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef webfreak het volgende:
Uiteindelijk is Simon natuurlijk de drijvende kracht achter S&G. Hij heeft nou eenmaal bijna alles geschreven en daarbij vind ik 'm ook een mooiere stem hebben.
Al sla je me doodquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Noem eens 3 nummers van het S&G repetoir die geschreven zijn door Garfunkel??![]()
Ja, en nog best wat eigenlijk.quote:
Was ook meer een grap, maar ik ben er van overtuigd dat alle lof naar Paul Simon behoort te gaan (van hun successen in hun S&G periode). Het is in dit forum al gezegd, maar Paul schreef alle nummers en was dus de ziel van het duo. Garfunkel was een goede zanger, maar dat staat in het niet met de talenten die Paul Simon meegekregen heeft IMO.quote:
Volgens mij heeft Garfunkel idd niks geschreven, maar er zitten natuurlijk ook nog een paar covers bij: Scarborough Fair bijv, of Wake Up Little Susie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef webfreak het volgende:
Ik zei 'bijna', omdat ik niet 100% zeker ben, en ik wil geen boze Garfunkel-fans op m'n dak![]()
Dat geloof ik best, maar de nummers die hij op die DVD zingt zijn bijna allemaal geschreven door Paul Simonquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef markiemark het volgende:
ik vind garfunkel ook goed hoor... weet niet of jullie hem kennen, maar ik heb de dvd 'live on ellis island', daar zingt ie samen met zn vrouw en als klap op de vuurpijl komt zijn zoontje ook nog een paar regels meezingen in feelin' groovy, wat een geweldig nummer is overgens. die dvd is echt een aanrader, laatst voor E14.95 gekocht, maar zag hem ook al voor E4.95, en dat is ie zeker waard!
ik zeg ook niet dat het zijn nummers zijn.. ik zeg alleen dat ik vind dat ie de nummers die hij zegt goed tot uitvoering brengt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar de nummers die hij op die DVD zingt zijn bijna allemaal geschreven door Paul Simon![]()
-Ook 59th Street Bridge Song (Feelin' Groovy) heeft 'ie zelf niets aan geschreven.
Art mag dan een mooi stemgeluid hebben, maar Simon was duidelijk de genie van de twee. Op de soloplaten van Garfunkel hoor je dat 'ie een partner nodig heeft, het komt allemaal niet zo goed uit de verf in z'n uppie. Maar dat is mijn mening
Ja, ik moet die film nog steeds es kijken..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef markiemark het volgende:
wat een schok trouwens... mrs. robinson is vandaag van ons heen gegaan...
Mrs. Robinson R.I.P.. Over Joe di Maggio gesproken, op internet staat een fantastische video waar Paul in een vol Yankeestadion het lied Mrs. robinson ten gehore brengt. Joe di Maggio was net die week overleden (video uit 1999 volgens mij). Paul alleen met zijn akoestische gitaar, en een juichend stadion bij het horen van de naam Joe di Maggio--------> kippenvel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, ik moet die film nog steeds es kijken..
R.I.P. Mrs. Robinson...... En Joe Dimaggio.....![]()
Heet trouwens The Gratuade.........volgens mij wle voor een prikkie te koop op bol.com oid....quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, ik moet die film nog steeds es kijken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |